Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen palkan 39v mies tarvitsee jos hän haluaa löytää säällisen naisen jonka kanssa olla ja perustaa perhe + omakotitalo + auto +

Vierailija
14.03.2025 |

+ normaali elämä muutenkin harrastuksineen.

Paljonko miehen pitää tienata nettona per kuukausi jotta pystyy saamaan suhteeseen vähintään keskitason naisen, ostaa talon, ylläpitää autoa ja harrastaa sekä muutenkin elää normaalia elämää PK-Seudulla?

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"netissä voi kirjoitella kaikenlaista hölynpölyä, tosielämässä ne biologiset faktat sitten alitajuntaisesti ohjaavat naista sen rahakkaan miehen luo. Emme me niin tyhmiä ole, että kaiken uskoisimme."

Tajuatko itse että juuri sinä netissä kirjoittelet kaikenlaista hölynpölyä. Tosielämässä ne biologiset faktat sitten ohjaavat naista viehättävän ja turvallisen miehen luo.

Olet tosiaan niin tyhmä että uskot ihan kaiken mitä muut Incelit netissä kirjoittaa.

Nainen = suomi = nainen sanakirja:

Turvallinen mies = mies jolla on paljon rahaa.

Taloudellista turvaa sillä aina tarkoittaa, naiset

Voi repaana inceliä. Olen duunari mies jolla on hyvätuloinen korkeakoulutettu nainen. Se että et saa naista ei johdu rahasta vaan sovinistisesta ylimielisestä ajatumallistasi. Sitä ei korjaa mikään summa. Mutta jatka harhoissa haihattelua niin et tule koskaan naista löytämäänkään😅

Vierailija
102/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ensin ihastua johonkuhun naiseen, joka saa sukat pyörimään sun jaloissa. Sen jälkeen pyrit hurmaamaan sun kohteen olemalla kohteliaan miehekäs ja ritarillisen huomioonottava. Siinä vaiheessa, kun teidän sydämet alkavat lyödä samaa tahtia, huomaat, ettei sun varallisuudella ole juurikaan merkitystä, ellet sitten ole täysin elätettävä pummi, joka ei viitsi tehdä edes kotitöitä.

Älä nyt viitsi olla naurettava. Varallisuus on ominaisuus jonka naiset arvottavat miehessä korkeimmalle. Ulkonäkö, luonne, yms. tulevat vasta sen jälkeen

Höpö höpö. Suurin osa ihmisistä tapaa ainakin ensimmäisen kumppaninsa niin nuorena että ei siinä mitään varallisuuksia ole ehtinyt kellekään kertyä ja se työurakin on aika alkutekijöissään jos sitä on vielä lainkaan.

Nyt ei puhuta mistään 14-16 nuorten naisten ensirakkauksista, vaan siitä mitä lähemmäs 30v nainen, joka tavoittelee perhettä odottaa.

Kuinka moni 25v+ nainen esittelisi vanhemmilleen ja kavereilleen tulevan sulhasensa tyyliin tässä on tuleva mieheni ja tuleva lasteni isä, hampurilaisravintolassa työskentelevä Timo (joka tienaa melkein 2 000 brutto)...

Kysymys ei ehkä ole paljonko mies tienaa, mutta uskon vakaasti että miehen ammatin pitäisi kuulostaa naisen ystävistä ja vanhemmista vähintään kohtuulliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat osallistuu talouteen. Tuo elämä esim pääkaupunkiseudulla maksaa sen 8000-10000€ kuukaudessa. Katso mitä pystyt itse maksamaan ja etsi vaimo sen mukaan mitä hän voi maksaa.

Vierailija
104/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 4000e netto. Puoliso saman verran. 

Vierailija
105/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"netissä voi kirjoitella kaikenlaista hölynpölyä, tosielämässä ne biologiset faktat sitten alitajuntaisesti ohjaavat naista sen rahakkaan miehen luo. Emme me niin tyhmiä ole, että kaiken uskoisimme."

Tajuatko itse että juuri sinä netissä kirjoittelet kaikenlaista hölynpölyä. Tosielämässä ne biologiset faktat sitten ohjaavat naista viehättävän ja turvallisen miehen luo.

Olet tosiaan niin tyhmä että uskot ihan kaiken mitä muut Incelit netissä kirjoittaa.

Voi repaana inceliä. Olen duunari mies jolla on hyvätuloinen korkeakoulutettu nainen. Se että et saa naista ei johdu rahasta vaan sovinistisesta ylimielisestä ajatuma

Tarkoitat siis että olet miestä esittävä katkera, 110kg, vasentunut, miehen jättämä, liikuntaa harrastamaton, kananpersetukkainen, rumakin nainen.

Vierailija
106/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä vaan esarias venytelly 39 vuotta jos sulla ei ole mitään noista??

Vierailija
107/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi repaana inceliä. Olen duunari mies jolla on hyvätuloinen korkeakoulutettu nainen. Se että et saa naista ei johdu rahasta vaan sovinistisesta ylimielisestä ajatuma

En tiedä minkälainen on henkilö jolle vastasit, eikä minua kiinnosta incelit tai femcelit.

Duunari on nykyään hyvin laaja käsite. Olen itse valkokaulustyöläinen, mutta tuloiltani keskiluokkaa, joten miellän itseni duunariksi. Hyvätuloinen on myös epätarkka käsite. Ammattitaitoinen duunari tienaa enemmän kuin pienipalkkainen akateeminen. Luokanopettajat, jopa lastentarhanopettajat ovat korkeakoulutettuja ja mielestäni opettaja on hyvätuloinen, josta käyttäisin kuvausta keskiluokkaa tai jopa ylempää keskiluokkaa. 

Vierailija
108/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarkoitat siis että olet miestä esittävä katkera, 110kg, vasentunut, miehen jättämä, liikuntaa harrastamaton, kananpersetukkainen, rumakin nainen."

Jatka itsellesi valehtelua jos se helpottaa oloa😅. Kiva kun kuvailit itsesi eli olet 110kg persu joka ei ole ikinä saanut naista eikä harrastanut liikuntaa. Ruma ja kaljuuntunut kaljamainen ressukka siis😂😂😂

Minä taas olen sellainen alfa jota kadehdit. Löydän kaunista naisseuraa työttömänäkin ja ymmärrän että se herättää katkeruuttaa kaltaisessasi luuserissa🥹

Vierailija
109/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on nuo mainitsemasi ulkoiset puitteet, kai me säällisiäkin olemme jonkin mittapuun mukaan. Yhteenlasketut tulot ovat vaihdelleet (netto) 7500-10 000 EUR. Niillä on pidetty tilavaa perhekotia, kahta autoa ja kasvatettu kaksi lasta. Kesämökki löytyy myös. 

Nyt asumme meille kahdelle sopivissa neliöissä, jotka vastaavat nelihenkisen perheen keskimääräisiä neliöitä pääkaupunkiseudulla. Täällä pääkaupunkiseudulla asuminen on kallista ja nyt panostamme sijoituksiin, jotta on joskus varaa jäädä eläkkeelle.

Vierailija
110/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä pitäisi olla jo tuo kaikki. Itse olen -89 syntynyt ja lapset 9v ja 11v. Velaton omakotitalo, autot ja kesämökki. Mitä ihmettä olet tehnyt kaikki nämä vuodet?

Vierailija
111/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei usko, että kysymys ei ole rahasta.

Nainen haluaa kunnollisen miehen eli sellaisen miehen, jonka kanssa kokee olevansa rakastettu ja arvostettu. Sellaisen miehen, jonka kanssa olo on turvallinen. Sellaisen, jonka kanssa kokee, että ollaan yhdessä tekemässä yhteisestä elämästä mahdollisimman hyvää. 

Kyse ei ole rahasta.

Naiset valehtelee niin hyvin, että ne uskoo itsekin puheisiinsa. Turvallinen hyvä elämä, my ass.

1) Yksikään vankilassa istuva väkivaltarikollinen ei ole ilman pillua.

2) Yksikään hyvätuloinen mies ei ole ilman pillua.

3) Persaukisista miehistä on ilman pillua melkein jokainen. 

Jaaha, ja miksiköhän nämä persaukiset eivät tee väkivaltarikosta ja mene vankilaan nauttimaan pilluistaan. Sopikaa vaikka keskenänne että feikkaatte raa'an pahoinpitelyn puolin ja toisin.

Tunnen itse useamman hyvätuloisen, luokkaa 150 000-200 000€ vuositasolla, joilla ei ole parisuhdetta tai seksisuhteita. 

Muutenkin ehkä menee vähän aiheesta ohi, kun ketjun aiheena on parisuhde ja sinä puhut pilluista. Käsittääkseni pillua saa parilla satasella.

M44

Vierailija
112/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Ite sain työttömänä 

Vierailija
113/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika surullinen aloitus. Et voi tietää mistä nainen haaveilee. Ehkä haluaa asua kerrostalossa. Riippuu tosi paljon missä asut pk-seudulla. Mikä on unelmatyösi, missä viihdyt. Siitä kannattas ehkä aloittaa. Riippuu naisen palkasta paljonko tarvitsette yhteisiä tuloja. Meillä paritalo Espoossa kolme lasta, lasten harrastukset yms. 6000€ netto ei meinaa riittää kk. Valintoja valintoja..

Vierailija
114/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on keskitason nainen? Kiinnostaa oikeasti. Miten tämä määritellään? 

Naisparka! Kuka haluaa olla miehelleen keskitason nainen!?

Vierailija
115/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisella ja sinulla pitää olla sama elintaso eli jos sinä harrastelet niin nainenkin harrastelee. Äitiyteen menee n. 3v per lapsi eli sinä aikana sinä kannattelet koko taloutta riippuen kuinka monta lasta tulee. Eli lainanlyhennykset ja sinun sekä naisen harrastelukustannukset, ruuat, lapsen kulut.

Vähän riippuu siitä, harrasteletko jotain lenkkeilyä vai laskettelua dupain kamelikeskuksissa. Todennäköisesti naisella on joka tapauksessa sinua matalampi tulotaso ja jos on säällinen niin vaatii tietysti perinteisen avion eli yhteiset rahat, ei mitään sinun rahat ja minun rahat.

Yksin talolainan saaminen pk-seudulta vaatii varmaan sellaisia 6k+ tuloja. Eli ehkä jotain tuollaista. Sinä sitten pihistät omista kuluistasi tai tienaat enemmän jos ei riitä.

Naisena en aio sijoittaa mitään rahaa avioon. Jos mies haluaa perheen niin mies maksaa minun ja lapsen kulut. Minä en tarvitse miestä enkä lasta.

Vierailija
116/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälliset naiset noin yleensä perustaa perheen nuoremman miehen kuin 39-vuotiaan kanssa. 

Vierailija
117/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 4000e netto. Puoliso saman verran. 

Säällinen nainen ei todennäköisesti hyväksy 50/50 koska tuntee arvonsa naisena ja haluaa investoida äitiyteen. Sellainen nainen ei juokse palkkakuitin perässä eikä yritä viedä miesten työpaikkoja.

Vierailija
118/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei usko, että kysymys ei ole rahasta.

Nainen haluaa kunnollisen miehen eli sellaisen miehen, jonka kanssa kokee olevansa rakastettu ja arvostettu. Sellaisen miehen, jonka kanssa olo on turvallinen. Sellaisen, jonka kanssa kokee, että ollaan yhdessä tekemässä yhteisestä elämästä mahdollisimman hyvää. 

Kyse ei ole rahasta.

Naiset valehtelee niin hyvin, että ne uskoo itsekin puheisiinsa. Turvallinen hyvä elämä, my ass.

1) Yksikään vankilassa istuva väkivaltarikollinen ei ole ilman pillua.

2) Yksikään hyvätuloinen mies ei ole ilman pillua.

3) Persaukisista miehistä on ilman pillua melkein jokainen. 

Jaaha, ja miksiköhän nämä persaukiset eivät tee väkivaltarikosta ja mene vankilaan nauttimaan pilluistaan. Sopikaa vaikka keskenänne että

Tuollainen tulotaso on ok, mutta raha ei riitä. Miehen täytyy olla vähintään harmiton, mielellään ihan oikeasti myös mukava ja luotettava. Riski jostain elon muskin kaltaisesta sekoilusta täytyy olla 0. Miten mies pystyy vakuuttamaan naisen tästä paitsi olemalla harras katolinen?

Vierailija
119/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälliset naiset noin yleensä perustaa perheen nuoremman miehen kuin 39-vuotiaan kanssa. 

Eri mieltä. Miehen iällä ei ole väliä, kunhan saa siemenen ulos ja on oikeasti kunnollinen ja luotettava. En kaipaa miehestä mitään seurapuudelia enkä saa mitään irti panojutuista. Elämän ilot tulevat ihan muualta: jos mies esim. Nauttii työstään ja harrastuksistaan niin hienoa, minä nautin varmasti äitiydestä.

Vierailija
120/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä bruttotulot: 

minä ~5000€

mies ~6500€

Näistä jää sellaiset nettotulot, että voimme asua pk-seudulla vanhassa omakotitalossa ja omistaa auton. Tähän voit peilata omia tulojasi. Jos sinä tienaat enemmän, vaimo voi tienata vähemmän. Toki matalammilla tuloilla myös verottaja keventää käteen jäävää osuutta vähemmän.