Millainen on sun käsitys "iltaruoasta" jos ajattelet vain itsesi ruokkimista?
Minä söin tänään ihan runsaan kotiruokalounaan niin iltaruoka oli vain 2 paahtoleipää oivariinilla ja edamjuustolla + purkki berries mustikoita
Kommentit (137)
Tavallista kotiruokaa pieni annos. Syön yleensä päivällisen klo 21-22 välillä.
Leipäpala jossa sipaus oliiviöljyä ja raikasta salaattia, juuressmuutti ja kivennäisvettä
En erityisemmin tykkää syödä enää kovin myöhään illalla, lähinnä jotain viinirypäleitä tai muuta hedelmää. Mutta syön päivällistä yleensä joskus 20-21 aikoihin, niin eipä sen jälkeen juuri ole nälkäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan menet nukkumaan? Mulla pitää olla vähintään kolme tuntia syömisestä ennen nukkumaan menoa.
Riippuu miten kova nälkä minulla on. Pyrin syömään kuuteen mennessä viimeisen kerran. Joskus syön vain leipäpalan tai tomaatin. Joskus vaikka ison lautasellisen nuudeleita ja kasviksia.
Ei mulla ole mitään käsitystä iltaruuasta. Se on iltapala, jos jotain illalla syödään.
Aivan normaali lämmin kotiruoka. Syön lounaalla salaattia ja iltapalaa en syö. Iltaruoka siis on se minun pääateria.
En syö mitään iltaruokaa. Aamiainen, lounas ja päivällinen riittävät.
Milloin mitäkin. En katso kellosta voinko syödä lämpimän ruuan vai syönkö vain leipää tms.
Pätkäpaastoan enkä syö klo 19 jälkeen mitään vaan vasta seuraavana päivänä klo 12.
Vierailija kirjoitti:
Eikö päivällinen ole sama asia kuin iltaruoka? Meillä ainakin lapsuudenkodissa sitä kutsuttiin sillä nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö päivällinen ole sama asia kuin iltaruoka? Meillä ainakin lapsuudenkodissa sitä kutsuttiin sillä nimellä.
No ei ole iltaruoka, kun ei sitä syödä illalla vaan ennen klo 18.
Voileipä, jos oon syönyt aikaisen päivällisen (klo 15-16). Muuten ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Minulle klo 17 on jo iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kyselyssä oli ajatuksena että "iltaruoka" kattaisi koko illan syömiset, siis esim töistä kotiuduttua ennen nukkumaanmenoa, siis ihan päivällisen ja/tai iltapalan mitä sitten kukakin syökään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Minulle klo 17 on jo iltaa.
Minä lopetan etätyöt vasta klo 17 enkä todellakaan ajattele olevani iltatöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan menet nukkumaan? Mulla pitää olla vähintään kolme tuntia syömisestä ennen nukkumaan menoa.
Aikaisintaan klo 23, useimmiten puoliltaöin.
Kasvismunakas.