Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen palkan 39v mies tarvitsee jos hän haluaa löytää säällisen naisen jonka kanssa olla ja perustaa perhe + omakotitalo + auto +

Vierailija
14.03.2025 |

+ normaali elämä muutenkin harrastuksineen.

Paljonko miehen pitää tienata nettona per kuukausi jotta pystyy saamaan suhteeseen vähintään keskitason naisen, ostaa talon, ylläpitää autoa ja harrastaa sekä muutenkin elää normaalia elämää PK-Seudulla?

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi 39-vuotias ei itse osaa arvioida?

Ps. Keskitason naisen saamiseen tarvitset rahaa vain jos ostat naisen. 

Väitätkö että naista ei kiinnosta tienaako mies 0 euroa vai 25 000 euroa kuussa? Olet melko todellisuudesta vieraantunut

Ei hyvä inceli, SINÄ olet todellisuudesta vieraantunut.

Millä perusteella? Väitätkö edelleen että naista ei kiinnosta paljonko mies tienaa? Olet naurettava tässä peittely-yrityksessä. Jokainen tietää.

Toki voin aina puhua vain omasta puolestani, mutta mun puoliso oli silloin kun tavattiin osa-aikainen ravintolatyöntekijä. Voit siitä arvailla hänen tulotasonsa. Kolme lasta olen hänen kanssaan tehnyt. 

Vierailija
42/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä sanoisin että nykyaikana suuri osa miehistä tapaa ekan kumppaninsa vasta 30+ ikäisenä...Oletko seurannut uutisia yksin jääneistä miehistä?"

Yksin jäänet miehet eivät tapaa sitä koskaan. Normaalisti pariutuneet taas kyllä yleensä ensimmäisen kumppaninsa selvästi ennen 30 ikävuotta eli aikana jolloin joko opiskellaan tai ollaan ihan työurien alusssa.

Esim. omassa tuttavapiirissäni oli tosi kova "pariutumisaalto" 24-26 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ensin ihastua johonkuhun naiseen, joka saa sukat pyörimään sun jaloissa. Sen jälkeen pyrit hurmaamaan sun kohteen olemalla kohteliaan miehekäs ja ritarillisen huomioonottava. Siinä vaiheessa, kun teidän sydämet alkavat lyödä samaa tahtia, huomaat, ettei sun varallisuudella ole juurikaan merkitystä, ellet sitten ole täysin elätettävä pummi, joka ei viitsi tehdä edes kotitöitä.

Älä nyt viitsi olla naurettava. Varallisuus on ominaisuus jonka naiset arvottavat miehessä korkeimmalle. Ulkonäkö, luonne, yms. tulevat vasta sen jälkeen

Semmonen incel sitten 🙄

Ah tämä naisten "kaiken kuittaava ja tyhjentävä" vastaus mihin tahansa miehen sanomaan; "OK Incel" :D

Otan osaa matalasta älykkyydestäsi. Ymmärrettävästi et kykene luomaan järkevää argumenttia.

Vierailija
44/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole vielä vastannut mitään konkreettista, joten arviona seuraava: jos nollilta lähtee, niin taloon 2000 kk (pk-seudulla tämä ei ole ylipäätään mahdollista), autoon (kunnon perheauto, ei mikään pikkukippo) 600 kk , lapsiin (pienenä) 500 kk, arkeen ja laskuihin 2000 kk. Eli noin 5000 netto/10 000 brutto. Että siitä vaan sitten eteenpäin...:) 

Toki voisi  olettaa, että tämä nainen myös vastaa osastaan.     

Ihan ok arvio, kiitos. Lisäisin ap:n kuvailemaa elämää elävänä, että ylläolleva on realistinen jos lapsia on yksi.

Päivähoitomaksu yhdeltä lapselta Helsingissä on 311 eur/kk, siihen päälle turvaistuimet yms. isommat paukut jaettuna pidemmälle aikavälille, lapset ruoat ja vaatteet, yksityiset lääkärikulut, apteekkitavara, isommilla harrastukset jne. niin 500 eur/kk voi keskiarvona olla ok yhden lapsen perheessä. Jos ei ole kallista harrastusta kuten lätkää.

Eli jos molemmilla vanhemmilla jää palkasta käteen noin 5 000 eur, pärjäilee. Agressiiviseen sijoittamiseen esim. eläkettä varten ei kauheasti jää pelivaraa, tosin. Sekin olisi tärkeää, kun ap kuuluu eläkepelissä syntymävuotensa vuoksi maksajiin eikä pajatsossa tule olemaan mitään jäljellä 40 v päästä, kun hänen eläkeikänsä koittaa. Pitää olla omat säästöt.

Vierailija
45/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eli noin 5000 netto/10 000 brutto. Että siitä vaan sitten eteenpäin...:) 

Toki voisi  olettaa, että tämä nainen myös vastaa osastaan.     "

Jos nainen vastaa osastaan niin tarvitaan siis 2500e/kk netto molemmilta ja sen saa sillä aika lailla mediaanitulolla eli 3500e/kk brutto.

Ei mikään mahdoton vaatimus että on kaksi keskituloista ihmistä yhdessä.

Vierailija
46/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppillisen kookoomuslaisen palkan. Ei alle 6000 € / kk ja verokikkailuja. Ei silti tarvitse muuten vajota kokkareen tasolle.

Vierailija
47/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ylläpidän noita listattuja 6500e/kk  (brutto)palkalla yksin .Se riittää,ellet joudu naista elättämään lisäksi.Mutta jos paljon extras kaipaa niin ei alle 10k riitä.

Vierailija
48/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö että naista ei kiinnosta tienaako mies 0 euroa vai 25 000 euroa kuussa? Olet melko todellisuudesta vieraantunut

Kyllä se todellisuudesta vieraantunut olet sinä jos kuvittelet "saavasi" naisen jollain palkalla. Itärajan takana tuo ajattelu toimisi paremmin.

Kas kummaa miten ne naiset eivät toisille treffeille lähde siivoajan kanssa, mutta jokainen lähtee lääkärin kanssa.

HMM ONPAS MERKILLISTÄ. Älä viitsi yrittää peitellä totuutta naisten käytöksestä miehen tulotasoon nähden.

Olen käynyt kahden naisen kanssa treffeillä työttömänä. Ensimmäisestä en itse syttynyt tarpeeksi ja toinen valitsi työssäkäyvän miehen lapsensa isäksi.

Vierailija
49/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ensin ihastua johonkuhun naiseen, joka saa sukat pyörimään sun jaloissa. Sen jälkeen pyrit hurmaamaan sun kohteen olemalla kohteliaan miehekäs ja ritarillisen huomioonottava. Siinä vaiheessa, kun teidän sydämet alkavat lyödä samaa tahtia, huomaat, ettei sun varallisuudella ole juurikaan merkitystä, ellet sitten ole täysin elätettävä pummi, joka ei viitsi tehdä edes kotitöitä.

Älä nyt viitsi olla naurettava. Varallisuus on ominaisuus jonka naiset arvottavat miehessä korkeimmalle. Ulkonäkö, luonne, yms. tulevat vasta sen jälkeen

No voithan sä noinkin yrittää perustella naisettomuutesi. Totuus on kuitenkin se, että jos sun luonteessa ei ole mitään persoonallista, et ole älykäs, sinulla ei ole mielipiteitä eikä mitään kiinnostavaa puhuttavaa, on ihan samantekevää millainen palkka sulla

Tämä, erinomaisesti argumentoitu

Vierailija
50/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mikä on mielestäsi säällinen nainen. Eli toisin sanoen siitä, millaiseen elintasoon nainen on tottunut. Jos nainen on itse korkeakoulutettu ja/tai ihan hyvin tienaava ja haluaa keskiluokkaisen elämän isossa tai keskisuuressa kaupungissa, niin sanoisin että miehellä olisi hyvä olla vähintään nelosella alkava kuukausipalkka, eli hieman mediaania parempi.

Jos taas sulle kelpaa duunaritaustainen nainen, niin sellaiset on tottuneet yleensä pitämään normaalina elintasona vähän edullisempaa elämää, kelpaa asua vaikka pikkupaikkakunnalla missä talotkin on halvempia ja riittää hyvin jos mies tienaa vaikkapa 2500 e kk. 

Tietenkin kumpi vain nainen voi rakastua vaikka rutiköyhään taiteilijaan tms, mutta nämä nyt on vaan faktoja että kyllähän se vaikuttaa, millaiseen elintasoon nainen on tottunut ja pitää normaalina. Sillon sitä perheen perustamistakin pitää sen miehen kanssa mahdollisena, jos miehen tulotaso osuu "omaan normaaliin".

Vierailija
51/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen incel sitten 🙄

Ah tämä naisten "kaiken kuittaava ja tyhjentävä" vastaus mihin tahansa miehen sanomaan; "OK Incel" :D

Otan osaa matalasta älykkyydestäsi. Ymmärrettävästi

Jos sinä kuvittelet saavasi naisen oikeaan parisuhteeseen rahalla olet incel. Se ettet itse tajua sitä kertoo vain sinun omasta alhaisesta älykkyydestäsi. Ps. alhaisesta ei matalasta😅 -Eri

Vierailija
52/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet rikkaimmat, mulle rakkaimmat;Oon huomannut sen.

Kulkee tie rakkauden ...jne"

Vierailija
53/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 K taitaa olla minimi 

Jos omaisuutta on 0 euroa ja alottaa "vanhana", niin lähes tuo määrä tarvitaan.

Vierailija
54/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaisen jolla hän itse tulee toimeen? Nykyään nainen käy töissä eikä häntä kiinnosta miehen palkka vaan se ihan oma palkka jolla hän itse tulee toimeen. 

Vierailija
55/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkean tason nainen ja miehen kanssa tehdään molemmat 100k vuodessa, ei lapsia vielä

Vierailija
56/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä mitä se nainen ansaitsee. Yhdessä ja yhteisillä tuloillahan nämä yleensä Suomessa hankitaan.

Niinpä, mutta ap:lle se nainen on niinku seksinukke nurkassa. Ei hän hahmota naista ihmiseksi, joka voi tienata ja haluta asua vaikkapa rivarissa.

Epäilen, että rivitalossa asuvat eivät ole ihmisiä.

Toisin kuin me kerrostaloissa ja omakotitaloissa asuvat.

Vierailija
57/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarvitaan sitä kykyä miettiä näitä juttuja itse, ei rahaa itsessään. 

Vierailija
58/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Maisteriksi opiskellut nainen halunnee koulutetun miehen. Ja jos on itse töissä, joissa tienaa lähemmäs 5000 e brutto, niin ehkäpä haluaa lähemmäs tuon tienaavan, että elintaso on sama. Sikäli kyllä 39-vuotias on kovin myöhässä, jos lapsiakin haluaa. Yleensä nämä pariutumiset tapahtuu noin 26-35 -kieppeillä. Lisäksi pitää toki olla älykäs, kohtelias, hauska, mukava, kivan näköinen ja pitää itsestään huolta. 

Vierailija
59/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen incel sitten 🙄

Otan

Jos sinä kuvittelet että naisille ei miehen työssäkäynnillä ja ansiotasolla ole väliä kumppanini valinnassa, olet todellisuudesta vieraantunut haihattelija. Ehkä kyse on siitä että aidosti haluaisit asioiden olevan eri tavalla kuin ne oikeasti ovat. Sinä itsekin haluaisit toimia sanomallasi tavalla, mutta tositilanteessa valitsisit sen 11 000e/kk tienaavan lääkärin 1800e/kk tienaavan siivoojan sijaan 100% kerroista. Ihan alitajuntaisella tasolla jo. Niin biologia toimii.

Vierailija
60/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin ja rakastuin 10v nuorempaan mieheen joka muhun verrattuna ihan persaukinen mutta asiansa hyvin hoitava, on vaan suht pienituloinen ja omaisuutta ei ole osittain itselle maksettua kolmiota enempää ehtiny kertyä. Opiskelee toista ammattia niin opintovapaalla käyttänyt loputkin säästöt.

Mulle tällä ei ole ollu ikinä mitään väliä, ei voisi vähempää kiinnostaa. Mies ja suhde on aivan ihania ja se riittää, elelllään ja mm. reissataan pääosin mun tuloilla ja se on täysin ok ja tapahtuu mun aloitteesta. 

Rahasta ei oo ikinä ollu mitään kiistaa. 

Samoin kun aloitin ensimmäisen pitkän suhteen joka johti avioliittoon mies oli 20v tyhjätasku, just intistä päässy työtön. En koskaan edes miettiny tota vaan yhdessä sitte opiskeltiin ja hommattiin töissä ollessa talot ja autot.

Jos ei etsi mitään elätettävää naista niin näin ne normaalisti menee. Tää on ehkä sellanen selitys sitte miehille että tästä syystä en saa naista kun syy on oikeesti joku muu.

Minä ja 98% kavereista ja tutuista naisista arvostetaan hyväsydämisyyttä, sitoutumishalua ja kykyä, samanhenkisyyttä, kykyä rakastaa ja saada rakkautta jne. Siinä ei joku kämppä tai aito tai tulot vaikuta mitään vaan jos ihastuu ja rakastuu niin asiat kyllä järjestyy.