Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen palkan 39v mies tarvitsee jos hän haluaa löytää säällisen naisen jonka kanssa olla ja perustaa perhe + omakotitalo + auto +

Vierailija
14.03.2025 |

+ normaali elämä muutenkin harrastuksineen.

Paljonko miehen pitää tienata nettona per kuukausi jotta pystyy saamaan suhteeseen vähintään keskitason naisen, ostaa talon, ylläpitää autoa ja harrastaa sekä muutenkin elää normaalia elämää PK-Seudulla?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin miehen pitäisi osata itse arvioida paljonko tarvitsee palkkaa hankkiakseen asunnon ja auton ja ne pitäisi mielummin olla kyllä jo hankittuina 39-vuotiaana. Itse olen keskitason nainen ja ostin  ensimmäisen asuntoni 25-vuotiaana ja se oli kokonaan maksettu 35-vuotiaana palkallani, joka oli keskitasoa.

Ostin mun kodin 23-vuotiaana, koska pääsin jo ennen valmistumistani todella hyvin palkattuun työhön. Sikäli nuo miesten mietteet, kuinka paljon pitäisi tienata, jotta "saisi" itselleen naisen, kuulostavat jokseenkin huvittavilta. Mun mies on duunari ja ansaitsee ehkä kolmasosan siitä, mitä minä, mutta ikinä en vaihtaisi häntä kehenkään toiseen. 😍

Mä en ole vielä ostanut omaa kotia

M39

Vierailija
22/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ensin ihastua johonkuhun naiseen, joka saa sukat pyörimään sun jaloissa. Sen jälkeen pyrit hurmaamaan sun kohteen olemalla kohteliaan miehekäs ja ritarillisen huomioonottava. Siinä vaiheessa, kun teidän sydämet alkavat lyödä samaa tahtia, huomaat, ettei sun varallisuudella ole juurikaan merkitystä, ellet sitten ole täysin elätettävä pummi, joka ei viitsi tehdä edes kotitöitä.

Älä nyt viitsi olla naurettava. Varallisuus on ominaisuus jonka naiset arvottavat miehessä korkeimmalle. Ulkonäkö, luonne, yms. tulevat vasta sen jälkeen

Höpö höpö. Suurin osa ihmisistä tapaa ainakin ensimmäisen kumppaninsa niin nuorena että ei siinä mitään varallisuuksia ole ehtinyt kellekään kertyä ja se työurakin on aika alkutekijöissään jos sitä on vielä lainkaan.

Kyllä sanoisin että nykyaikana suuri osa miehistä tapaa ekan kumppaninsa vasta 30+ ikäisenä...Oletko seurannut uutisia yksin jääneistä miehistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi 39-vuotias ei itse osaa arvioida?

Ps. Keskitason naisen saamiseen tarvitset rahaa vain jos ostat naisen. 

Väitätkö että naista ei kiinnosta tienaako mies 0 euroa vai 25 000 euroa kuussa? Olet melko todellisuudesta vieraantunut

Kyllä se todellisuudesta vieraantunut olet sinä jos kuvittelet "saavasi" naisen jollain palkalla. Itärajan takana tuo ajattelu toimisi paremmin.

Vierailija
24/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö että naista ei kiinnosta tienaako mies 0 euroa vai 25 000 euroa kuussa? Olet melko todellisuudesta vieraantunut

Ei hyvä inceli, SINÄ olet todellisuudesta vieraantunut.

Vierailija
25/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ensin ihastua johonkuhun naiseen, joka saa sukat pyörimään sun jaloissa. Sen jälkeen pyrit hurmaamaan sun kohteen olemalla kohteliaan miehekäs ja ritarillisen huomioonottava. Siinä vaiheessa, kun teidän sydämet alkavat lyödä samaa tahtia, huomaat, ettei sun varallisuudella ole juurikaan merkitystä, ellet sitten ole täysin elätettävä pummi, joka ei viitsi tehdä edes kotitöitä.

Älä nyt viitsi olla naurettava. Varallisuus on ominaisuus jonka naiset arvottavat miehessä korkeimmalle. Ulkonäkö, luonne, yms. tulevat vasta sen jälkeen

No voithan sä noinkin yrittää perustella naisettomuutesi. Totuus on kuitenkin se, että jos sun luonteessa ei ole mitään persoonallista, et ole älykäs, sinulla ei ole mielipiteitä eikä mitään kiinnostavaa puhuttavaa, on ihan samantekevää millainen palkka sulla on.

Vierailija
26/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se todellisuudesta vieraantunut olet sinä jos kuvittelet "saavasi" naisen jollain palkalla. Itärajan takana tuo ajattelu toimisi paremmin.

Kas kummaa miten ne naiset eivät toisille treffeille lähde siivoajan kanssa, mutta jokainen lähtee lääkärin kanssa.

HMM ONPAS MERKILLISTÄ. Älä viitsi yrittää peitellä totuutta naisten käytöksestä miehen tulotasoon nähden.

Vierailija
27/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Tämä vastaus kertoo, että mikään määrä rahaa ei pysty korjaamaan sinun ongelmiasi. Ei kenenkään naisen pitäisi joutua elämään naisiin halveksuvasti suhtautuvan ihmisen kanssa. 

Vierailija
28/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen palkan, että pystyy pitämään muijan kotona. Eli hommaa se eukkosi Aasiasta. Mukulista tulee vinosilmiä mutta suominaiset eroaa mitä noi ei tee.

Vai ei tee😅 Samantien kun on saanut kansalaisuuden ja töitä tai on varakkaampi mies tarjolla.

Vierailija
29/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä inceli, SINÄ olet todellisuudesta vieraantunut.

Millä perusteella? Väitätkö edelleen että naista ei kiinnosta paljonko mies tienaa? Olet naurettava tässä peittely-yrityksessä. Jokainen tietää.

Vierailija
30/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä katsonut koulutusta tai tuloja, olisi ehkä pitänyt. Ei olisi tullut mieleenkään miettiä parinvalinnassa tällaista asiaa. Halusin vaan miehen, jolla on samat tulevaisuuden suunnitelmat kuin minulla, eli maallemuutto ja piha täyteen eläimiä. Pidin itsestäänselvänä, että maksan kaikki nämä itse, mieheltä halusin vaan että on tukena ja apuna siinä kaikessa, viis siitä mitä tienaa. Sehän ei sitten toiminut, kävi ilmi ettei mies halunnutkaan näitä asioita joten ero tuli. Edelleen maksan kaiken itse enkä aio ikinä ripustautua miehen tulojen varaan missään asiassa. Rahalla ei ole väliä, mutta yhteiset elämän tavoitteet pitää olla. Ilman sitä ei ole mitään. 

Vierailija
31/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen palkan, että pystyy pitämään muijan kotona. Eli hommaa se eukkosi Aasiasta. Mukulista tulee vinosilmiä mutta suominaiset eroaa mitä noi ei tee.

Vai ei tee😅 Samantien kun on saanut kansalaisuuden ja töitä tai on varakkaampi mies tarjolla.

Ja tämä todistaa sen että varallisuus on miehessä nro. 1 ominaisuus naisille.

Vierailija
32/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3000€ tulee Thaimaasta maksamaan kuluineen.  Mutta sekin on eri asia että pysyykö pitempään.  Ainakin vaikutat yksinkertaiselta tyypiltä.

Vierailija
33/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 v naisilla on jo talo, auto ja lapset, jos sellaiseen pyrkivät ja se on heille mahdollista. Nuoret naiset taas eivät ole kiinnostuneita vanhoista miehistä. 

Vierailija
34/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä vastannut mitään konkreettista, joten arviona seuraava: jos nollilta lähtee, niin taloon 2000 kk (pk-seudulla tämä ei ole ylipäätään mahdollista), autoon (kunnon perheauto, ei mikään pikkukippo) 600 kk , lapsiin (pienenä) 500 kk, arkeen ja laskuihin 2000 kk. Eli noin 5000 netto/10 000 brutto. Että siitä vaan sitten eteenpäin...:) 

Toki voisi  olettaa, että tämä nainen myös vastaa osastaan.     

Vierailija
35/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa miten ne naiset eivät toisille treffeille lähde siivoajan kanssa, mutta jokainen lähtee lääkärin kanssa.

HMM ONPAS MERKILLISTÄ. Älä viitsi yrittää peitellä totuutta naisten käytöksestä miehen tulotasoon nähden.

Kas kummaa kun me muut eletä sinun satumaailmassa. Olen kouluttamaton pätkäduunari ja lähes aina on lähtenyt nainen toisille ja kolmansillekin treffeille. HMM ONPAS MERKILLISTÄ.

Älä nyt viitsi kieltää totuutta, se että et saa naista johtuu ihan muusta kuin rahasta. Todennäköisesti tuosta sovinistisesta ajatusmallistasi. T.M40

Vierailija
36/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Suurin osa ihmisistä tapaa ainakin ensimmäisen kumppaninsa niin nuorena että ei siinä mitään varallisuuksia ole ehtinyt kellekään kertyä ja se työurakin on aika alkutekijöissään jos sitä on vie

En tunne "suurinta osaa" miehistä, mutta itsellä kolme poikaa parinkympin molemmin puolin ja heillä runsaasti kavereita (siis nämäkin miehiä) ei siellä kyllä sinkkuja ole kuin ihan muutama harva, ja nämäkin käsitykseni mukaan ihan omasta tahdostaan. N. 90% on kumppani, usealla ollut jo monta vuotta.  

Vierailija
37/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millä perusteella? Väitätkö edelleen että naista ei kiinnosta paljonko mies tienaa? Olet naurettava tässä peittely-yrityksessä. Jokainen tietää". 

Ainakin mulle miehen tulot ovat täysin yhdentekevä asia. Mulla itselläni on niin hyvä palkka, että elättäisin helposti hänet ja lapset, jos hän joskus tulevaisuudessa tahtoisi jäädä vaikkapa koti-isäksi. 

Vierailija
38/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole vielä vastannut mitään konkreettista, joten arviona seuraava: jos nollilta lähtee, niin taloon 2000 kk (pk-seudulla tämä ei ole ylipäätään mahdollista), autoon (kunnon perheauto, ei mikään pikkukippo) 600 kk , lapsiin (pienenä) 500 kk, arkeen ja laskuihin 2000 kk. Eli noin 5000 netto/10 000 brutto. Että siitä vaan sitten eteenpäin...:) 

Toki voisi  olettaa, että tämä nainen myös vastaa osastaan.     

Kiitos ensimmäisestä aiheeseen oikeasti vastanneesta kirjoituksesta! : )

ap

Vierailija
39/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä todistaa sen että varallisuus on miehessä nro. 1 ominaisuus naisille.

Aasialaiselle pelkän rahan takia Suomeen tulleelle naiselle. Tajuatko yhtään mistä voisi johtua ja onko mitään eroa suomalaisen naisen tilanteeseen? Tuskin tajuat😅

Vierailija
40/130 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen incel sitten 🙄