Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä syy miksi me tavalliset miehet emme enää kelpaa.

Vierailija
13.03.2025 |

Ennen sanottiin, että kunhan olet kiltti, rehellinen ja kohtelet naista hyvin, niin löydät kyllä itsellesi kumppanin. Mutta nykyään tuntuu, ettei se enää riitä. Olen tavallinen mies: käyn töissä, pidän itsestäni huolta, en ole mikään alfauros, mutta en myöskään mikään luuseri. Silti deittailu tuntuu olevan jatkuvaa kamppailua koska naisille ei enää riitä mikään.

Kun katson ympärilleni, huomaan, että naiset eivät enää etsi tavallista miestä, vaan jotain muuta. Some ja deittisovellukset ovat muuttaneet kaiken. Naisilla on loputon valinnanvara, tai ainakin he uskovat niin. He saavat päivittäin viestejä miehiltä, jotka ovat pidempiä, komeampia ja rikkaampia kuin minä. Ei siis ihme, että moni tavallinen mies tuntuu olevan näkymätön.

Ongelma on siinä, että naisten odotukset eivät aina kohtaa todellisuutta. Monet tavalliset naiset uskovat ansaitsevansa huippumiehen, koska he saavat Instagramissa tykkäyksiä tai Tinderissä matcheja. Mutta tykkäys ei tarkoita rakkautta, ja match ei tarkoita suhdetta.

Samaan aikaan me tavalliset miehet joudumme kilpailemaan naisten huomiosta tavalla, jota ei ennen ollut. Kiltti mies, joka on lojaali ja luotettava, mutta ei osaa brändätä itseään somessa tai omista urheilullista kehoa ja luksusautoa, jää helposti varjoon. Jos haluat erottua, pelkkä kiltteys ei enää riitä ,sinun on oltava viihdyttävä, jännä, itsevarma ja menestyvä.

Lopulta monille meistä jää kaksi vaihtoehtoa: joko sopeudumme ja yritämme muuttaa itseämme vastaamaan markkinoiden vaatimuksia, tai luovumme koko pelistä. Ja valitettavasti moni tavallinen mies on alkanut tehdä juuri jälkimmäistä.

Kommentit (583)

Vierailija
521/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen sanottiin, että kunhan olet kiltti, rehellinen ja kohtelet naista hyvin, niin löydät kyllä itsellesi kumppanin.

Siis kuka muka on sanonut, milloin ja missä? 

Ennen sanottiin, että kun olet miehekäs ja rohkea, kova työmies, osaat rakentaa talon ja haet naista tanssimaan tansseissa, niin sitten löydät morsion. 

Onneks ei ennää tartte olla työmisekään, kuhan ahkera on eikä laiskottele koko päivää. Jotku naiset haluaa enempi jotku vähempi. Harva haluaa semmosta joka ei tee muutakun pelaa kotona ja pyörii somessa.

Vierailija
522/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen ikisinkkumiehen tunneäly ei riitä siihen, että olis naiselle mukavaa seuraa. Ei mies kilpaile naisen mielessä toisia miehiä vastaan, vaan yksinoloa vastaan. Onko sun seurassa mukavampaa kuin yksin? Aito kiltteys on hyvästä, tuuliviirimäinen tossukkuus ei. Mukavuuden lisäksi helppous on hyvästä, ja se tulee siitä että ollaan riittävän samanlaisia. 

Tavismiehen ei kande olla tinderissä. Tavismiehen pitää tutustua naisiin live-elämässä, jos meinaa parisuhteen löytää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovesta ulos ja naisiin tutustumaan. Se että nainen vaatii hauskan miehen on sillälailla että, jokainen on tylsä ja hauska. Joka nainen pitää eri asioita hauskana. Joka mies on komea joka nainen tykkää erilaisista miehistä. Toisten naisten kanssa ajatus maailma vain natsaa toisten ei. Ei ole mitään pikakeinoa mistä naiset maagisesti tykkää. Oma tyttöystävänikin on oikein sulonen naikkonen. :)

Vierailija
524/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole itsellä ainakaan kanssa ollut ongelmia alkon suhteen "joskus oli", lopetin tupakan poltonki tyttöystävän takia kun ei tykännyt. En ole pettynyt päätökseen pätkääkään. Olen vielä työtönkin kuiten. (Reenaan, soitan, opiskelen eri asioita omaan tahtiin kuiten.)"

Mitä luulet, olisiko jättänyt sinut jos et olisi luopunut tupakasta? Työttömyydenkin hyväksyi. Alkokin oli joskus ongelma, hyväksyikö silloiset tyttöystävät sen? 

Vierailija
525/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole itsellä ainakaan kanssa ollut ongelmia alkon suhteen "joskus oli", lopetin tupakan poltonki tyttöystävän takia kun ei tykännyt. En ole pettynyt päätökseen pätkääkään. Olen vielä työtönkin kuiten. (Reenaan, soitan, opiskelen eri asioita omaan tahtiin kuiten.)"

Mitä luulet, olisiko jättänyt sinut jos et olisi luopunut tupakasta? Työttömyydenkin hyväksyi. Alkokin oli joskus ongelma, hyväksyikö silloiset tyttöystävät sen? 

Ei ois jättäny tupakasta katto kuiten pahasti mutta ymmärrän paskaltahan se haisee ja on epäterveellistä. :D ja ei hyväksyny ryyppäämistä edelliset ei varmaan tämäkään hyväksyis.

Vierailija
526/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai näin, niin 1 asia on fakta:

Naiset saavat aina huomiota, kehuja ja jopa seksiä myös miehiltä, joita ei PÄTKÄÄKÄÄN kiinnosta ko. nainen. On komeita pelimiehiä, joka kyllä suostuu seksiin naisen kanssa, mutta ei arvosta MILLÄÄN tavalla, eikä edes pidä erityisen kauniina. Heille voit olla vain kertakäyttöinen patja. Sellainen jota ei kavereillekaan viitsi oikein esitellä.

Tässä etenkin moni nuorempi nainen menee ansaan. Luulee että ko. mies on sen tasoinen mies, joka heille "kuuluu".

Aika moni nainen (jos haluaa) pystyy kerran elämässään panemaan (tai on pannut) jotakin rocktähteä, tunnettua urheilutähteä, rikasta ja komeaa toimitusjohtajaa ja niin edelleen. Mutta se ei todellakaan tarkoita, että kyseinen mies välitti yhtään... tai välittäisi ikinä yhtään. On todella sääli jos nainen avaa haaransa tällaiselle miehelle, jolle nainen on vain kasa paskaa.

Olisi paljon viisaampaa säästää itseään

Silloin kun nuorena mä panin miehiä ties ketä niin kyllä se oli tasan siksi että halusin seksiä enkä muuta. Ei kiinnostanut arvostivatko he minua paitsi sängyssä tietenkin. Enkä mäkään niitä varsinaisesti arvostanut kun en edes tuntenut heitä. Olen siis nainen. Parisuhteessa nyt on eri näkemys tottakai. 

Vierailija
527/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ois jättäny tupakasta katto kuiten pahasti mutta ymmärrän paskaltahan se haisee ja on epäterveellistä. :D ja ei hyväksyny ryyppäämistä edelliset ei varmaan tämäkään hyväksyis.

Tieten nyt around pari kertaa vuojes sen kans saatetaan pari kotona nauttia tai ystävien seurassa.

Vierailija
528/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat aina huomiota, kehuja ja jopa seksiä myös miehiltä, joita ei PÄTKÄÄKÄÄN kiinnosta ko. nainen. On komeita pelimiehiä, joka kyllä suostuu seksiin naisen kanssa, mutta ei arvosta MILLÄÄN tavalla, eikä edes pidä erityisen kauniina. Heille voit olla vain kertakäyttöinen patja. Sellainen jota ei kavereillekaan viitsi oikein esitellä.

Tässä etenkin moni nuorempi nainen menee ansaan. Luulee että ko. mies on sen tasoinen mies, joka heille "kuuluu".

Aika moni nainen (jos haluaa) pystyy kerran elämässään panemaan (tai on pannut) jotakin rocktähteä, tunnettua urheilutähteä, rikasta ja komeaa toimitusjohtajaa ja niin edelleen. Mutta se ei todellakaan tarkoita, että kyseinen mies välitti yhtään... tai välittäisi ikinä yhtään. On todella sääli jos nainen avaa haaransa tällaiselle miehelle, jolle nainen on vain kasa paskaa.

Oletko etsinyt parisuhdetta jos olet onko ollut vaikeampaa nyt vanhemmalla iällä?

Vierailija
529/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, esim. Unelmahäät ja Supernanny Suomi -sarjoissa on pariskuntia,joista ainakin minä ihmettelen, että "Mitä tuo nainen/mies näkee puolisossaan?" Eli ne ovat ihan tavallisia naisia ja miehiä.

Vierailija
530/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silloin kun nuorena mä panin miehiä ties ketä niin kyllä se oli tasan siksi että halusin seksiä enkä muuta. Ei kiinnostanut arvostivatko he minua paitsi sängyssä tietenkin. Enkä mäkään niitä varsinaisesti arvostanut kun en edes tuntenut heitä. Olen siis nainen. Parisuhteessa nyt on eri näkemys tottakai

Oletko etsinyt aviomiestä? Tai pitempää suhdetta ollenkaan? Jos olet niin onko vaikeampaa nyt vanhempana?

Vierailija
531/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, esim. Unelmahäät ja Supernanny Suomi -sarjoissa on pariskuntia,joista ainakin minä ihmettelen, että "Mitä tuo nainen/mies näkee puolisossaan?" Eli ne ovat ihan tavallisia naisia ja miehiä.

Onhan sitä narkkari rakkauttakin olemassa. :D

Vierailija
532/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan halunnut vakiintua. Seksiä vaan ajoittain haluan, ja sitten haen yöelämästä kun tekee mieli. Millään arvostuksilla ei ole yhden yön jutuissa mitään väliä. Kunhan antaa tyydytyksen eikä ole uhkaava tai väkivaltainen. - n 51 v

Vierailija
533/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"säästää itseään"

Meinaatko että järvi soutamalla kuluu? Tämä miesten, ja vain miesten asenne on kyllä järkyttävä. Tänä päivänä edelleen näin. 

Mitäpä jos se nuori nainen haluaa sen komistuksen kanssa sen yhden yön? Ihan vain haluaa? 

Ei ole kyse "antamisesta" tai "säästämisestä". Kuin jostain tavarasta puhuisit. Kyllä seksissä on oleellisesti kyse naisen halusta (tai se on rais kaus).

Aika moni mies ei näköjään ymmärrä että nainen ei ole passiivinen esine, jonka mies vain "ottaa" ja nainen itsensä "antaa". Todella vanhanaikainen ajattelutapa. Että jos nainen "antautuu" jonkun pelimiehen kanssa seikkailuun, hän oli vain patja. Vitsit sentään miten ala-arvoista tekstiä ja fundamentalisti-uskovaisia käsityksiä. Yhtälailla nainenkin voi olla ottaja ja aloitteen tekijä. Jos haluaa. 

Vierailija
534/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "tavallinen". Jos se tarkoittaa sitä että ei ryyppää ja hakkaa niin rima on hyvin alhaalla. Miksi yhdenkään naisen pitäisi kelpuuttaa joku tylsä jätkä kun yksinäänkin pärjää?

Mitäs jos nainen on itse tylsä? Kannattais miettiä että onko itsessä tylsiä ominaisuuksia.

90% naisista on ihan helvetin tylsiä.

Sitten sellainen nainen on yksin. Mitä sitten? 

Ero on siinä että asia on tosiaankin "mitä sitten". Sinkkunaiset ei ui itsesäälissä kuten incelit. He eivät aloita ketjuja joka päivä useita kappaleita, että miksi en kelpaa, miksi en kelpaa. 

Vierailija
535/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Silloin kun nuorena mä panin miehiä ties ketä niin kyllä se oli tasan siksi että halusin seksiä enkä muuta. Ei kiinnostanut arvostivatko he minua paitsi sängyssä tietenkin. Enkä mäkään niitä varsinaisesti arvostanut kun en edes tuntenut heitä. Olen siis nainen. Parisuhteessa nyt on eri näkemys tottakai

Oletko etsinyt aviomiestä? Tai pitempää suhdetta ollenkaan? Jos olet niin onko vaikeampaa nyt vanhempana?

Tuo kirjoitti, että nuorempana hurjasteli. Ei missään sanottu, ettei nyt olisi suhteessa. Mistä päättelit, että samaa elämäntyyliä jatkaa aina vaan? 

Minä tein mitä tykkäsin parikymppisenä, kunnes 28-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni. Olisin voinut kirjoittaa minäkin tuon "silloin kun nuorena mä..." ja olen silti ollut myös pitkässä parisuhteessa, naimisissa jo yli 20 vuotta. 

Vierailija
536/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt ollut mieheni kanssa melkein 10 vuotta. En tosin etsinyt sitä. Ennemminkin päin vastoin. En halua kuulostaa leuhkijalta tms mutta monesti mies on ollut kiinnostunut enemmästä kuin minä. Valitettavasti muutamasta tuli jopa stalkkaaja ja se pisti jarruja minulle moneksi vuodeksi. Olen nyt melkein 50.

Vierailija
537/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä "haarojen avaamisessa" ole mitään vikaa niin kauan, kuin itsekin toivoo vain seksiä. Suhteen haluaminen on ihan eri asia ja saattaa koskea ihan eri miestä.

Mutta tämä todistaa vääräksi sen moneen kertaan täällä kateellisten miesten toisteleman väitteen, että kaikki naiset saisivat halutessaan miehen. Nainen saattaa halutessaan saada seksiä, joka saattaa olla hyvinkin huonoa, jos mies ei välitä naisen nautinnosta. Se ei tarkoita, että kaikki naiset saisivat halutessaan suhteen.

Vierailija
538/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "tavallinen". Jos se tarkoittaa sitä että ei ryyppää ja hakkaa niin rima on hyvin alhaalla. Miksi yhdenkään naisen pitäisi kelpuuttaa joku tylsä jätkä kun yksinäänkin pärjää?

Mitäs jos nainen on itse tylsä? Kannattais miettiä että onko itsessä tylsiä ominaisuuksia.

90% naisista on ihan helvetin tylsiä.

No sitä suuremmalla syyllä ei kannata ottaa tylsää miestä. Sittenhän sillä miehelläkin olisi vain tylsää. Mieluummin kannattaa säästää sekä itsensä että mies sellaiselta kohtalolta.

Vierailija
539/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko taas.

Tavallinen mies ei ole kiltti.

Tavallinen mies on epäluotettava paska.

Ei sitoutumista. Ei avioliittoa. Ei lapsia. Vaihtuvia asumis-kämppis-nainti-taloudellishyödyllisiä suhteita 1-7 vuotta. Vaihtoon, kun seuraava nainen jo on.

Vierailija
540/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka on noin avoimesti katkera, epäluuloinen ja omien uskomustensa vanki ei todellakaan ole mikään kiltti vaan hyvin kuormittavaa seuraa. Katso peiliin niin löydät sen todellisen syyn miksi olet yksin ja ei, se syy ei myöskään ole ulkonäkösi vaan se on tuo ajatusmaailma, siellä ei juuri positiivista näy ja siitä voit miettiä kuka sellaisella haluaisi elämäänsä rikastaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä