Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä syy miksi me tavalliset miehet emme enää kelpaa.

Vierailija
13.03.2025 |

Ennen sanottiin, että kunhan olet kiltti, rehellinen ja kohtelet naista hyvin, niin löydät kyllä itsellesi kumppanin. Mutta nykyään tuntuu, ettei se enää riitä. Olen tavallinen mies: käyn töissä, pidän itsestäni huolta, en ole mikään alfauros, mutta en myöskään mikään luuseri. Silti deittailu tuntuu olevan jatkuvaa kamppailua koska naisille ei enää riitä mikään.

Kun katson ympärilleni, huomaan, että naiset eivät enää etsi tavallista miestä, vaan jotain muuta. Some ja deittisovellukset ovat muuttaneet kaiken. Naisilla on loputon valinnanvara, tai ainakin he uskovat niin. He saavat päivittäin viestejä miehiltä, jotka ovat pidempiä, komeampia ja rikkaampia kuin minä. Ei siis ihme, että moni tavallinen mies tuntuu olevan näkymätön.

Ongelma on siinä, että naisten odotukset eivät aina kohtaa todellisuutta. Monet tavalliset naiset uskovat ansaitsevansa huippumiehen, koska he saavat Instagramissa tykkäyksiä tai Tinderissä matcheja. Mutta tykkäys ei tarkoita rakkautta, ja match ei tarkoita suhdetta.

Samaan aikaan me tavalliset miehet joudumme kilpailemaan naisten huomiosta tavalla, jota ei ennen ollut. Kiltti mies, joka on lojaali ja luotettava, mutta ei osaa brändätä itseään somessa tai omista urheilullista kehoa ja luksusautoa, jää helposti varjoon. Jos haluat erottua, pelkkä kiltteys ei enää riitä ,sinun on oltava viihdyttävä, jännä, itsevarma ja menestyvä.

Lopulta monille meistä jää kaksi vaihtoehtoa: joko sopeudumme ja yritämme muuttaa itseämme vastaamaan markkinoiden vaatimuksia, tai luovumme koko pelistä. Ja valitettavasti moni tavallinen mies on alkanut tehdä juuri jälkimmäistä.

Kommentit (583)

Vierailija
401/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies rakastaa ja tukee sua just semmosena kun sinä olet.

Vierailija
402/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap osoitti että hän on oikeassa. Sinä et ole edes tavannut tavallista miestä, koska olet valinnut miehet deitti apista tietyin kriteerein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

T mies joka on ollut naisen kanssa kaveri 20vuotta ja kattonut vierestä kun miehet kohtelee sitä kun paskaa.

Vierailija
404/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä faktaa ja asiaa kirjoitit ap.

Lukematta paskaa. Te incelit 

1. Ette ole tavallisia vaan pohjasakkaa

2. Kuvittelette, että teille on kusiletkunne takia luvattu jotain. 

Vierailija
405/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aika iso ajatusvirhe käynyt ap:lla, koska miehet eivät kirjoita vauva.fi -foorumille.

Vierailija
406/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en arvosta yhdessäkään miehessä ensisijaisesti kilttiyttä. Aivan muut ominaisuudet tekevät miehestä kiinnostavan.

Minulla oli kiltti mies. Ei lyönyt eikä pettänyt, mutta toisaalta oli niin saatanan tylsä. Ja huono sängyssä.

Ja sinä olet hyvä sängyssä? ainakin omasta mielestäsi?

Vierailija
407/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinä ja kunnollisena miehenä olen kunnioittanut modernin naisen oikeutta itsenäisyyteen. Olen koko ikäni odottanut, että joku nainen tulisi juttelemaan ja rakastaisi minua sellaisena hyvänä tyyppinä (omana itsenäni) kuin olen.

Kauankohan vielä joudun odottamaan? Aika kummallista katsoa vierestä kun jotkut tatuoidut röyhkimykset menevät naisille juttelemaan ja nuo naiset vielä lähtevät heidän matkaansa! Teen kaiken kuitenkin niin kuten tasa-arvoinen yhteiskunta on opettanut. 

No, odotellaan vielä hetki.

Vierailija
408/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena en arvosta yhdessäkään miehessä ensisijaisesti kilttiyttä. Aivan muut ominaisuudet tekevät miehestä kiinnostavan.

Minulla oli kiltti mies. Ei lyönyt eikä pettänyt, mutta toisaalta oli niin saatanan tylsä. Ja huono sängyssä.

Eli miehen pitää olla hyvätuloinen tai jännittävä jotta se herättää sinun mielenkiinnon?

No helvetti KENEN mielestä pelkkä "kiltti" adjektiivina on jotain parisuhdemateriaalia? Miksi ainoa mitä lisäksi keksit, on "hyvätuloinen ja jännittävä"?

Mitä se KILTTI edes tarkoittaa?? Joskus sotien jälkeen hyvän miehen mitta oli "se ei lyö eikä juo". Ei riitä enää, tuollainen taso, toihan on perustaso jokaiselle että ei lyö, eikä ole alkoholisti. 

Täytyy olla hyvät käytöstavat, vähän pi

Multa löytyy nuo kaikki. Missä viipyy parisuhteeni ja rakkauteni?

Vierailija
409/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on aika iso ajatusvirhe käynyt ap:lla, koska miehet eivät kirjoita vauva.fi -foorumille.

Ehkä parempi että kirjottaa nii naiset lukee usiammin koko keskustelun ja varsinki semmoset jotka sitä eniten tarttee.

Vierailija
410/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap osoitti että hän on oikeassa. Sinä et ole edes tavannut tavallista miestä, koska olet valinnut miehet deitti apista tietyin kriteerein.

En ikinä ole ollut deittiapeissa, tolvana. Ihan kasvokkain olen tutustunut.

Sinä sensijaan olet kuolinyksiössäsi/ peräkamarissa muumioituva syrjäytynyt miespaska, jonka ainut kontakti ulkomaailmaan on ruutu.

Vierailija
411/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinä ja kunnollisena miehenä olen kunnioittanut modernin naisen oikeutta itsenäisyyteen. Olen koko ikäni odottanut, että joku nainen tulisi juttelemaan ja rakastaisi minua sellaisena hyvänä tyyppinä (omana itsenäni) kuin olen.

Kauankohan vielä joudun odottamaan? Aika kummallista katsoa vierestä kun jotkut tatuoidut röyhkimykset menevät naisille juttelemaan ja nuo naiset vielä lähtevät heidän matkaansa! Teen kaiken kuitenkin niin kuten tasa-arvoinen yhteiskunta on opettanut. 

Monet meistä miehistä on kasvatettu iha siihen. Onnea odotukselle.

Vierailija
412/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä muutenkaan osaa, uskalla tai viitsi puhua ihmisille? Sinulla ei taida olla kavereitakaan ja töissäkin möllötät mykkänä.

Vierailija
413/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamaton mielenterveyden häiriö ei tee miehestä "kilttiä".  Misogyynit eivät ole "kilttejä".

"Kiltteys" tarkoittaa normaaliutta ja sitähän te kitisijät ette ikinä saavuta kun ette edes yritä. 

Miessukupuoli ei oikeuta naiseen eikä ole edes lupaus naisesta.

Mene lääkäriin, harhainen incel-paska. Joskus auttaa lääkitys, mutta  useammin on tervetta psykoterapialle, jossa tajutaan omat tunne- ja  ajatusvääristymät ja opitaan niistä pois.

Vierailija
414/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän ihmettelet, odottelet ja kummastelet ja muista vielä seisoa asennossa ja siinä, missä toinen sanoo. Tv. camelsaappainen tyyppi. 

Vierailija
415/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitamaton mielenterveyden häiriö ei tee miehestä "kilttiä".  Misogyynit eivät ole "kilttejä".

"Kiltteys" tarkoittaa normaaliutta ja sitähän te kitisijät ette ikinä saavuta kun ette edes yritä. 

Miessukupuoli ei oikeuta naiseen eikä ole edes lupaus naisesta.

Mene lääkäriin, harhainen incel-paska. Joskus auttaa lääkitys, mutta  useammin on tervetta psykoterapialle, jossa tajutaan omat tunne- ja  ajatusvääristymät ja opitaan niistä pois.

Suosittelen sulle kovasti sitä psykoterapiaa. Pitkään ja hartaasti.

Vierailija
416/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä muutenkaan osaa, uskalla tai viitsi puhua ihmisille? Sinulla ei taida olla kavereitakaan ja töissäkin möllötät mykkänä.

Kuka on sanonut et kirjoittaja ei juttele ihmisille? Ihme oletuksia.

Vierailija
417/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ole ollut deittiapeissa, tolvana. Ihan kasvokkain olen tutustunut.

Sinä sensijaan olet kuolinyksiössäsi/ peräkamarissa muumioituva syrjäytynyt miespaska, jonka ainut kontakti ulkomaailmaan on ruutu.

Taidat jostain jännä mies eksästäsi puhua kun noin katkera olet. :)

Vierailija
418/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen kaikki mielipiteet on kopioitu suoraan amerikkalaisilta naisvihapalstoilta. Hänen masilmankuvansa olisi hyvin erilaisia, jos hän juttelisi oikeiden ihmisten kanssa.

Vierailija
419/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoitti, että on koko ikänsä odottanut, että joku nainen tulisi juttelemaan. Mykältä tuo minusta vaikuttaa.

Vierailija
420/583 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykaikana naisia saa lähestyä vain ja ainoastaan ne kaikkein tasokkaimmat sekä komeimmat, menestyvät normaalipainoiset miehet. Me tavallisemmat miehet joudumme odottamaan, että saamme ensin naiselta luvan (eli hän lähestyy meitä, täten antaen ja sallien oikeuden keskustella kanssaan).

Eikö muka hiljaisuus ja rauhallisuus olekaan hyve? On kohteliasta olla häiritsemättä muita turhalla pälpätyksellä jos varsinaista asiapitoista asiaa ei ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan