Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaismiehet eivät halua nähdä vaivaa naisen eteen?

Vierailija
18.05.2025 |

Treffeillä jo pannaan nainen maksamaan miehen seurasta. Parisuhteessa sitten maksatetaan naisella mahdollisimman paljon ja teetetään kotityöt. Minnekään juhlimaan tai kiertämään maailmaa ei naista viedä.

Kommentit (255)

Vierailija
1/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo rahaa.

Vierailija
2/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani harvassa maassa käyttää naisen kanssa elävät miehet kotitöihin yhtä paljon aikaa kuin Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ap kuullut tasa-arvosta? 

Vierailija
4/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ani harvassa maassa käyttää naisen kanssa elävät miehet kotitöihin yhtä paljon aikaa kuin Suomessa. 

Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa käyttävät enemmän.

Ja tuoko on perusteesi? Miksi naisen pitää tehdä enemmän, yhä edelleen? Mitä nainen siitä saa? 

Vierailija
5/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, tarkoittaako se sinun mielestäsi sitä, että nainen tekee kaikki kotityöt ja elättää miestä?

Vierailija
6/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, tarkoittaako se sinun mielestäsi sitä, että nainen tekee kaikki kotityöt ja elättää miestä?

Se tarkoittaa sitä että sukupuoli ei määritä ihmistä ja että ihmisiä kohdellaan yksilöinä. Sukupuolia ei pidä korostaa vaan sukupuolia pitää kohdella samalla tavalla. 

Vierailija
7/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle riittää nainen joka siivoaa, tekee ruoat ja käy kaupassa.

Vierailija
8/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa sitä että sukupuoli ei määritä ihmistä ja että ihmisiä kohdellaan yksilöinä. Sukupuolia ei pidä korostaa vaan sukupuolia pitää kohdella samalla tavalla. 

Edelleenkään et kykene vastaamaan kysymykseen?

Vierailija
9/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaiva laitetaan naisen eteen. Siis nainen näkee sen, niin varmaan lähtee lätkimään.

Vierailija
10/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostuksestahan se lähtee. Suomessa naisia halveksutaan. Se näkyy siinä miten miehet naisia kohtelevat.

Vierailija
11/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuoko on perusteesi? Miksi naisen pitää tehdä enemmän, yhä edelleen? Mitä nainen siitä saa? 

Aloituksessa vertasit siis noihin maihin? Mites niissä menee toi treffeillä maksaminen? Niin. Ihan samalla tavalla kuin Suomessa. Laitapa lähteesi tuolle väitteelle kotitöihin käytetystä ajasta Pohjoismaissa. Naisen ei pidä tehdä yhtään mitään. Pitääkö miehen estää naista tekemästä tarpeettomia kotitöitä vai miten tässä tulisi toimia? 

Vierailija
12/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.

Vierailija
13/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta, ei b-luokan naiselle anneta parasta.

Vierailija
14/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei mitään.

Mitäs nainen tuo parisuhteeseen? Ei ainakaan varallisuutta.

Vierailija
15/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostuksestahan se lähtee. Suomessa naisia halveksutaan. Se näkyy siinä miten miehet naisia kohtelevat.

Ironinen kommentti aloitukseen, jossa naiset taas kerran halveksuvat suomalaisia miehiä. Ettekö te naiset itse huomaa, että projisoitte omaa käytöstänne miehiin? Te olette niitä, jotka täällä miehiä aamusta iltaan haukkuvat.

Vierailija
16/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäsi ja näkisi vaivaa kun kokemus on opettanut, että nainen haluaa sitten kuitenkin edet parisuhteeseen jonkun tosien kanssa.  Ja minun olevanse "kaveri" jolle voi sitten soittaa kun haluaa kertoa kuinka kumppaninsa "sitä tai tota kai sä ymmärrät". 

Jolloin minä voin häntä tai heitä "ymmärtää" tai ola ymmärtämättä. 

Aikani minäkin yritin ja koitin olla vaikka ja mitä onnistumatta ja saamatta mahdollsiuutta elää parisuheessa. Kyllästyin. Päätin yrittää tehdä elämästäni ilman parisuhdetta sellaista, että se olisi hyvää j alaadukasta, ainakin enimmäkseen, vaikka sitten saisin tai jonkun mielestö varmaan oikeampaa olsi sanoa, että joutuisin elämään yksin Aika hyvin väittäsin onnistuneeni. Olen myös iloine, että olen onnitunut luomaan ja ylläpitääm vastavuoroisia ja paljon antaneita suhteita naisten kanssa, vaikka se yks ja erityinen puuttuu  ja on puuttunut rinnaltani. 

Krjoitin alussa tahallisen provoosiavsta, kuinka nainen tai naiset soittaisiivat vain kertoakseen kumppansita ei pidä paikkansa. Toki he voivat kertoa jotain joskus kumppansitaankin mutta useammin haluavat kertoa ja tai puhua monets amuustakin asiasta ja tosinaan myös tavata ja tehdä kanssani millojin mitäkin yhdessä, kuten minäkin voin vastavaalla tavalla heidän kanssaan.  

Vierailija
17/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö naiset kaikki kotityöt? Tuoko naiset enemmän rahaa talouteen?

Ai ei? No miksi haastat riitaa?

Vierailija
18/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyllästyin olemaan palvelija. Kyllästyin naisiin, jotka ovat ensisijaisen kiinnostuneita lähinnä hyötymään miehistä. Parisuhde on kahden kauppa, ja vaatii panostusta molemmilta. Myöskään lojaaliuus (paitsi omia tuntemuksia kohtaan) näyttää olevan hakusessa monilla naisilla. Tällainen elämänkokemus itsellä.

Vierailija
19/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista mutta olen vaan törmännyt hyväksikäyttäjiin. Siis miehellä ei hänelle ollut muuta arvoa kuin jokin välineellinen arvo. Kylläpäs innostaa panostaa siihen että tulee hyväksikäytetyksi. m32

Vierailija
20/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ironinen kommentti aloitukseen, jossa naiset taas kerran halveksuvat suomalaisia miehiä. Ettekö te naiset itse huomaa, että projisoitte omaa käytöstänne miehiin? Te olette niitä, jotka täällä miehiä aamusta iltaan haukkuvat.

Tämäpä. Vastaava palsta missä asettelu olisi "miehet haukkumassa naisia" jatkuvasti olisi lehdistössä ja miesvihajärjestöjen listalla "vaara yhteiskunnalle numero 1"

Tämä taas... sanomamedian tukea miesviha-alusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme