Tässä syy miksi me tavalliset miehet emme enää kelpaa.
Ennen sanottiin, että kunhan olet kiltti, rehellinen ja kohtelet naista hyvin, niin löydät kyllä itsellesi kumppanin. Mutta nykyään tuntuu, ettei se enää riitä. Olen tavallinen mies: käyn töissä, pidän itsestäni huolta, en ole mikään alfauros, mutta en myöskään mikään luuseri. Silti deittailu tuntuu olevan jatkuvaa kamppailua koska naisille ei enää riitä mikään.
Kun katson ympärilleni, huomaan, että naiset eivät enää etsi tavallista miestä, vaan jotain muuta. Some ja deittisovellukset ovat muuttaneet kaiken. Naisilla on loputon valinnanvara, tai ainakin he uskovat niin. He saavat päivittäin viestejä miehiltä, jotka ovat pidempiä, komeampia ja rikkaampia kuin minä. Ei siis ihme, että moni tavallinen mies tuntuu olevan näkymätön.
Ongelma on siinä, että naisten odotukset eivät aina kohtaa todellisuutta. Monet tavalliset naiset uskovat ansaitsevansa huippumiehen, koska he saavat Instagramissa tykkäyksiä tai Tinderissä matcheja. Mutta tykkäys ei tarkoita rakkautta, ja match ei tarkoita suhdetta.
Samaan aikaan me tavalliset miehet joudumme kilpailemaan naisten huomiosta tavalla, jota ei ennen ollut. Kiltti mies, joka on lojaali ja luotettava, mutta ei osaa brändätä itseään somessa tai omista urheilullista kehoa ja luksusautoa, jää helposti varjoon. Jos haluat erottua, pelkkä kiltteys ei enää riitä ,sinun on oltava viihdyttävä, jännä, itsevarma ja menestyvä.
Lopulta monille meistä jää kaksi vaihtoehtoa: joko sopeudumme ja yritämme muuttaa itseämme vastaamaan markkinoiden vaatimuksia, tai luovumme koko pelistä. Ja valitettavasti moni tavallinen mies on alkanut tehdä juuri jälkimmäistä.
Kommentit (583)
Vierailija kirjoitti:
Syy, miksi "tavallisilla" miehillä ei ole enää menekkiä on se, ettei nainen tarvitse miestä saman katon alle. Miksi ottaa tavallista miestä, sellainen kuitenkin vaan lihoo, vanhenee ja mahdollisesti aiheuttaa vaaratilanteita kodissa?
Tarkoitatko tavallisten miesten muuttuneen feminiinisiksi?
Ei tuo onneks ihmisilä täälä ole viel pahakaa. Jos sama menneisyys ja nykyhetki ois ku minulla, niin ei oo tulevaisuutta palioo parisuhteen puolesta turha kuvitellakkaan. "Ei koulutusta, ei ammattia, kusin hommat nuorena, mm eks huumausaine käyttöö, hampaat paskana, Orpo laps olen, menny lapset huostaan jne" nykyää tosin en juo, polta, tai käytä mittään. Mut on pää paskana sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo onneks ihmisilä täälä ole viel pahakaa. Jos sama menneisyys ja nykyhetki ois ku minulla, niin ei oo tulevaisuutta palioo parisuhteen puolesta turha kuvitellakkaan. "Ei koulutusta, ei ammattia, kusin hommat nuorena, mm eks huumausaine käyttöö, hampaat paskana, Orpo laps olen, menny lapset huostaan jne" nykyää tosin en juo, polta, tai käytä mittään. Mut on pää paskana sisältä.
Lisätä voi vielä että on tullu hauattua nii palio ihmisiä ja itsemurha kanditaatteja että ihmisiä heikottaa. 6 kpl itsarin tehneitä.
Ne tulee varmaan sut kotoa hakemaan. Rämpyttämään sun ovikelloa. Tai sitten ainoa kello mikä soi kun sinut tapaa on hälytyskello. Vähän huumoria peliin niin kuhina on kuin lihatiskillä, voin vannoa kautta kiven ja kannon, muutoin mörökölli minut vieköön. Monesti hirviöt löytää kaunottaren niin että ikävät asiat saa unohtamaan ja löytyy yhteinen sävel. Sitä se parisuhdekin on: yksi soittaa suutaan ja toinen säestää vieressä. Silloin teillä on bändi kasassa. Naapurin basuuna vielä mukaan orkesteriin ja poliisit tuo torvet niin sinfonian sävelet on melko selkeet: mies putkaan ja nainen salarakkaansa luo.
Jos joku asia on varmaa, niin se on se, että kukaan ei haluta tuollaista ruikuttavaa paskaa kuten sinä riesakseen.
No sopivasti soitan kitaraa kuite että tausta musan kanssa voi lähteä baanalle valakotakkisena piipaa autola.
Ongelmasi on vain se, että olet tuollainen ankea märisijä. Jos lakkaisit valittamasta ja olisit iloinen ja kiva, saattaisi naisseuraa löytyäkin.
Miehet, opetelkaa luomaan hyvää ilmapiiriä.
Kyllä sen taas tässäkin keskustelussa huomaa, että nämä ulisevat "tavismiehet" on jotain ihan muuta kuin taviksia.
Hyvä kun saa edes tekstistä selvää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen taas tässäkin keskustelussa huomaa, että nämä ulisevat "tavismiehet" on jotain ihan muuta kuin taviksia.
Hyvä kun saa edes tekstistä selvää.
Mistäs tiät että kaikki on huonoja?
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on vain se, että olet tuollainen ankea märisijä. Jos lakkaisit valittamasta ja olisit iloinen ja kiva, saattaisi naisseuraa löytyäkin.
Niinku sinä teet? Joo-o, tulipa hyvä fiilis sun kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku sinä teet? Joo-o, tulipa hyvä fiilis sun kommentista.
Varo ettet syvään masennukseen vaivu.
Ihan sama tilanne naisilla. Tavallinen nainen ei kelpaa. Sitäpaitsi ap ei ollut ihan rehellinen. En tunne ketään naista joka olisi luksusauton perään. Ja se urheilullinen kroppa... Ap tarkoittanee että ei ole lihava eikä laihaläski.
No nämä naiset jäävät siihen loputtomaan matchin etsintään. Sitten ihmetellään vanhana, kun se unelmien mies on kuva jossain luurissa. En usko, että nainen, joka oikeasti etsii miestä parisuhteeseen, pyörii vain tuolla tykkäysmaailmassa. Antaa noiden naisten pyöriä siellä ja etsii vaikka harrastusten kautta itse. Itse ainakin kyllästyisin loputtomiin sydän, nauruhymiö, peukku viestintään oli se sitten vaikka Ridge Forresterilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies kelpaa naisille kun sosiaalinen status nousee korkealle.
Nuoresta alkaen olen ollut ns kiva mies. Älykäs, tunnollinen ja ahkera. Mutta tylsä naisten mielessä. Niin kauan kuin olin opiskelija, tein asiantuntijatyötä ja olin ns päällikkötehtävissä, naiset eivät osoittaneet erityistä kiinnostusta minua kohtaan.
Mutta kun sain ylennyksen vetää 50 henkilön tiimiä, naisten suhtautuminen muuttui. Yhtä äkkiä iso osa naisista (töissä) alkoi olemaan olemaan ystävällisiä (jopa flirtaailmaan) minua kohtaan. Muutos oli todella dramaattinen, enkä ollut odottanut näin suurta muutosta.
Silti olen täsmälleen sama tavallinen mies kuin aikaisemmin. Oma tulkintani onkin, että ei naiset varsinaisesti ole kiinnostuneet miehistö, vaan minkä status miehillä on.
Ihan kuin lukisin itsestäni, paitsi olen nainen. Kyllä minäkin tavallinen ja ujo nainen olen aina ollut miehille näkymätön ja jos nuorena onnistuin seurustelemaan, sain aina kuulla olevani tylsä. Myös työni on tylsää ja kunnianhimottomuuteni näkyy kaikessa vaatimattomuudessaan.
Varmasti jossain on olemassa minullekin sopiva mies, mutta ehkä sellaista ei koskaan löydy. Miehet ylipäätään ei minusta kiinnostu, etenkään nyt kun en ole enää nuori, niin ei pääse edes tutustumaan luonnollisesti.
Siis oletko omastakin mielestäsi tylsä ja pidät omaa työtäsi tylsänä? Jos et edes itse pidä itseäsi tai elämääsi mielenkiintoisena niin miksi muutkaan pitäisivät. Ala tekemään enemmän mielenkiintoisia juttua ja hanki ammatti, jonka koet inspiroivaksi. Ei pelkästään sen pari suhteen vuoksi vaan ihan itsesikin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama tilanne naisilla. Tavallinen nainen ei kelpaa. Sitäpaitsi ap ei ollut ihan rehellinen. En tunne ketään naista joka olisi luksusauton perään. Ja se urheilullinen kroppa... Ap tarkoittanee että ei ole lihava eikä laihaläski.
Ite ainaki kuullu et enämpi naiset sannoo munan jatkeeksi jos o luksus auto.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kelvata jos ei ole läski.
Narsisteja löytyy molemmin puolin naisissa ja miehissä.
Eli olet juuri sanonut vain sen, ettet kelpuuta niitä naisia jotka ovat kiinnostuneita sinusta.
-M
Tuurista se on kiinni löytyykö se rakas vai ei.