Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen se kapula kuuluu nyt sitte laittaa kassalla

Vierailija
12.03.2025 |

Maksamassa olevan vai takana tulevan asiakkaan?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätä housun.

Takaisin kouluun. 

Vierailija
22/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan niin pieni homma laittaa se kapula. En ymmärrä tätä vouhotusta ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen, joka ehtii. Toki ihanteellista olisi, että se edellä menevä laittaisi, se olisi merkkinä siitä, että nyt on kaikki tuotteet hihnalla. Mutta mä en ota itse tästä stressiä, eli jos edellä menevä on lopettanut, eikä laita kapulaa, niin ei mun kroppa paljoa rasitu siitä, että nostan sen kapulan sekä ennen että jälkeen omien ostosten.

Nimenomaan näin. Normaali terve ihminen ajattelee tällä tavalla. 

Hyi bakteeripesiä koko kapulat, en koske!!

Vierailija
24/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ww3 alkamassa ja vauvassa mietitään kassakapuloita

Käperry sinä harhoihisi ja anna muiden leikkiä. 

On mahdollista miettiä monia asioita, ei vain yhtä.

Vierailija
25/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinne pakkaamaan EI MENNÄ ennen kuin ostokset on maksettu! Sieltä maksamaan tuleminen kestää teillä ikuisuuden. Ja sitten aletaan näppäilemään jotain tunnuksia tai pahimmassa tapauksessa maksetaan käteisellä 🤦🏻

Ja sitten valitetaan, kun on niin hitaita pakkaajia, että kumpikin puoli kassahihnasta on täynnä ja kolmannen asiakkaan tuotteet olisivat tulossa jo kassasta läpi. Päättäkääs nyt pitääkö niitä ostoksia pakata jo ennen maksamista vai vasta maksamisen jälkeen...

Jos et pysty pakkaamaan nopeasti, tarvitset kuntoutusta tai hoitopaikan. 

Vierailija
26/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksummalle ja nopeammalle.

Vierailija
27/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä käytän itsepalvelukassoja, kaikenlaisia idi ootteja siellä kassajonossa löytyykin.

Vierailija
28/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen joka kokee sitä tarvitsevansa. 

Muut huolehtivat maksavansa omat ostoksensa.  Vaihtoehtoisesti ostosten väliin voi jättää selvän välin ja olla kassalla maksamassa omalla vuorollaan. Jonottaessa maksamaan edelliseen asiakkaaseen pidetään reilu välimatka.

Vierailija
29/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpi sen yleensä laittaa.

Vierailija
30/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen, joka ehtii. Toki ihanteellista olisi, että se edellä menevä laittaisi, se olisi merkkinä siitä, että nyt on kaikki tuotteet hihnalla. Mutta mä en ota itse tästä stressiä, eli jos edellä menevä on lopettanut, eikä laita kapulaa, niin ei mun kroppa paljoa rasitu siitä, että nostan sen kapulan sekä ennen että jälkeen omien ostosten.

Nimenomaan näin. Normaali terve ihminen ajattelee tällä tavalla. 

Hyi bakteeripesiä koko kapulat, en koske!!

Miten siinä enemmän bakteereja olisi kuin tavaroissa hyllyillä? Niihin laskeutuu koko ajan ihmisten rykimiä ja pieremiä hitusia. Niitä klähmitään kourilla ja tiiraillaan läheltä hönkien suu auki kun lukulasit jäi taas kotiin

Vierailija
31/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinne pakkaamaan EI MENNÄ ennen kuin ostokset on maksettu! Sieltä maksamaan tuleminen kestää teillä ikuisuuden. Ja sitten aletaan näppäilemään jotain tunnuksia tai pahimmassa tapauksessa maksetaan käteisellä 🤦🏻

Ja sitten valitetaan, kun on niin hitaita pakkaajia, että kumpikin puoli kassahihnasta on täynnä ja kolmannen asiakkaan tuotteet olisivat tulossa jo kassasta läpi. Päättäkääs nyt pitääkö niitä ostoksia pakata jo ennen maksamista vai vasta maksamisen jälkeen...

Jos et pysty pakkaamaan nopeasti, tarvitset kuntoutusta tai hoitopaikan. 

Mä käytän pääasiassa itsepalvelukassoja, joten en ole sulle tientukkona.

Vierailija
32/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ww3 alkamassa ja vauvassa mietitään kassakapuloita

Et ole tulitauosta lukenut?

Olen, mutta sinä et ole lukenut että Venäjä ei hyväksy tulitaukoa.

-eri

Vierailija
33/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä kapuloita edes pitää jonkun käyttää. Ei se kolmas tulija sieltä hihnan päästä pääse yhtään sen nopeammin pakkaamaan. Ja joku yksityisyyd edes jonkin verran siinä maksaessa olisi ihan kiva.

Vierailija
34/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ensin ehtii. Turha siitä nyt on mitään elämän ja kuoleman välistä kysymystä tehdä. 

Vierailija
35/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikompi laittaa.

Se laittaa joka ei halua maksaa muiden ostoksia.

Eli heikompi.

36/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakoon kuka ehtii tai viitsii tai jaksaa..melko sama.

Vierailija
37/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat todella hitaita pakkaamaan, koska jokainen paketti pitää asetella tietyllä tavalla tiettyyn nurkkaan. Pahimmillaan henkilö saa raivarin, jos jonkun toisen ostoksia edes vilahtaa samalla puolella.

Olen nähnyt,  kun eläkeläiseukko melkein sekosi ja kävi heittelemään toisen ostoksia sivuun tällaisessa tapauksessa. Ulkonäöstä päätellen eukko ei kulkenut ihan täysillä. Oli aika pelottava tilanne, hyvä, ettei käynyt sen toisen asiakkaan päälle. 

Vierailija
38/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on äärettömän vaikeaa tajuta, että se laitetaan omien ostosten perään. 

Ja joillekin on äärettömän vaikea tajuta, että kaikissa tilanteissa näin ei pidä toimia. Esimerkiksi jos takana ei ole ketään vielä silloin, kun ostokset latoo hihnalle, olisi vain turhaa kassahenkilön rasittamista laittaa kapula. Sitten jos taakse tuleekin joku, on hänen tehtävänsä laittaa kapula jos sitä kokee tarvitsevansa. 

Vierailija
39/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sulla on noin kiire, hautaan?

olist lähteny tuntia aiaksisemmin niin olisit jo kotona?

Vierailija
40/116 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulan laittaa se joka ei enää lastaa hihnalle tavaroitaan. Siitä jälkimmäinen tietää, että nyt voi itse alkaa lastaamaan niitä. Varsinkin ruuhka-aikoina pitäisi ymmärtää tämä vetoketjumalli.