IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut
Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.
www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e
Kommentit (839)
Vierailija kirjoitti:
tulee kyllä mieleen ,et yleensä tollaiset riehujat, tekee sitä usein ja kaikkialla. onko joku muu saanut potkut?. tollanen turhan takia raivokohtaus ,voi olla narsistinen raivo. mitään syytä ei tarvita vaan narsisti raivoaa omasta mielialastaan.
asiakaspalvelijat kohtaa myös usein ihmisiä ,jotka ei halua maksaa lippua ja vaatii ja manipuloi. raivo ja uhkailu on aika äärinmäistä ja laiton uhkaus on jo rikos mutta tässä tuli siis jo potkut että onko kiristys ja uhkailu tullut toteen?
ulkomailla en muista nähneeni tollaisia raivoajia missää. käytöstavat suomessa on tosi alhaiset.
Olen ollut erilaisissa aspahommissa vuosia töissä, ja tavannut vain yhden spurgun, joka yritti saada kassalla raivoamalla ilmaiset kaljat. Heitteli myös kaljatölkeillä henkilökuntaa ja muita asiakkaita. Että kyllä tuollainen raivokäytös ilmaisen tavaran toivossa on poikkeuksellista.
Niitä on jotka raivoaa, jos kassakone antaa väärän hinnan tai kassaneiti unohtaa antaa alennuksen tai jotain muuta ymmärrettävän ikävää sattuu, mutta että asiakas raivoaisi vain saadakseen ostoksensa ilmaiseksi, hyvin harvinaista. Korona-aikana oli näitä jotka raivosivat pää punasena, jos joku tuli liian lähelle häntä, mutta he ovat kumma kyllä hävinneet jonnekin.
Onneksi en ole enää niissä hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Linda! Linda näytti suorittavan tason luuserille kuka täällä määrää!
Kunnon kiusaaja pienestä pitäen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon kiusaaja pienestä pitäen!
Kerro lisää!
Vierailija kirjoitti:
Tulispa mun kohdalle yrittää määräämään ja pätemään niin ei onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLEltä potkitaan nyt pois pitkän linjan kokeneita toimittajia. Woke-vaikuttajat ja aktivistit saavat jäädä.
Tätähän ne Persut halus.Wigelius ja Tynkkynen kuola vaahdossa....ja meisselin nokat....
Se on jännä, että nimenomaan persut ovat tulleet julkisuuteen vaatimalla Ylelle leikkauksia. Kun niitä tehdään, juuri he valittavat niistä.
Tän kykypuolueen edustajien vuoksi olen ideologisesti mieluummin työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kauheaa olla asiakaspalvelija, jolle huudetaan ja räyhätään ja puretaan se oma paha olo. Minkä takia kukaan haluaa käyttää valtaansa noin? Aika järeää touhua, jos pitää paikkansa. Ja surullista, pienet työnpuurtajat ei ole vallan edessä mitään, puhelinsoitolla työsuhde päättyy? Tosi surullista. Mutta onhan näitä, edes siivojaa ei tervehditä kun ollaan parempia.
Tätä tapahtuu kyllä muuallakin esim koulussa.
Ei sielläkään opettajat tervehdi siivoojia, kouluavustajia tai ketään muitakaan "alempiaan".
Ja he ovat siellä aikuisina esimerkkinä lapsille hyvistä käytöstavoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdalla taas ei sellaista tilannetta voi tulla paitsi sitten jos hän on henkilökohtaisen avun tarpeessa joskus ja päätysin hänen avustajakseen tämän firman kautta missä olen töissä.
Hänkään ei pystyisi mua pompottamaan ja määräileän miten haluaa kuten ei kukaan pysty.
siis oon nähnyt iltaisin ,että just alkoholistit ja narkomaanit, huutaa kaupan myyjälle. fiinimmät ihmiset raivoaa kukkakaupassa jne. eli on eroja raivoajilla.tästä ei vaan puhuta, kun pienissä kaupungeissa ihmiset tuntee toisensa. fiinit ihmiset myös varastaa hienoista putiikeista..... asiakaspalvelualan seuraaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdalla taas ei sellaista tilannetta voi tulla paitsi sitten jos hän on henkilökohtaisen avun tarpeessa joskus ja päätysin hänen avustajakseen tämän firman kautta missä olen töissä.
Hänkään ei pystyisi mua pompottamaan ja määräileän miten haluaa kuten ei kukaan pysty.
*määräilemään
Linda Brandt-Ahde, päätyönään lastensuojelun johtava sosiaalityöntekijä Kymenlaakson hyvinvointialueella.
Ilmeisesti tämä Linda on tottunut käyttämään valtaa lastensuojelussa. Onko hän pelotellut lastensuojelun asiakkaat hiljaisiksi?
Onko tämä poliitikko joku nousukas? Sivistysperheisiin syntyneet yleensä osaavat käyttäytyä.
Linda tekee LASUn jos ei saa ilmaista uimalippua.
Lainaus artikkelista:
"Uimahalligate on aiheuttanut kulissien takaista keskustelua kokoomuksessa. Esimerkiksi nimettömänä äänestäjänä esiintynyt henkilö kirjoitti aiheesta valtuutetuille osoitetun kirjeen, jossa Brandt-Ahteen käytöksen pelätään pilaavan puolueen mainetta."
Hahahahaa! Vai pilata puolueen maineen! En ole koskaan nähnyt yhdenkään kokoomuslaisen tekevän yhtään mitään mikä parantaisi puolueen mainetta. En ole aikoihin nauranut näin makeasti!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä poliitikko joku nousukas? Sivistysperheisiin syntyneet yleensä osaavat käyttäytyä.
Öykkärihän tämä tyyppi on. Perseilevä narsisti.
Paljon on ollut uutisia, että asiakaspalvelijat joutuvat herjausten ja erilaisten purkausten, jopa väkivallan kohteeksi. Olen aina kuvitellut, että tekijät on joitakin laitapuolen kulkijoita. Tulipa asia kerralla selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo olevansa yrittäjäperheestä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tästä naisesta kertoo, että hän on lastensuojelun johtava sosiaalityöntekijä ja pahoinvointialueen aluevaltuutettu. Tällaisesta voi jo kaukaa lukea tiettyjä asioita.
Puolue voisi olla mikä tahansa, kuten tiedämme lukuisista demaririkollisista.
Niin, näin hyvin ja asiallisesti toimii lastensuojelun johtava sosiaalityöntekijä! Voi niitä asiakasperheitä, jotka eivät tyydy tämän sossun mielivaltaiseen käytökseen. Täysi narsisti, joka pyörittää hoviväkeään miten tahtoo.
Olen oikein tyytyväinen, kun tämän naisen todellinen luonne tuodaan esiin. Toivottavasti ei tule vaaleissa valituksi.
Onneksi Lindalle on jo tarjottu lippuja instassa. Ei tarvitse enää hajota uimahallin kassalla kun tuskin alta ei löydäkään lippua.
Nyt olis jonkun journalistin hyvä penkoa asiaa lisää. Toki kukaan uimahallin työntekijä ei uskalla kommentoida tai puolustaa Lindaa koska pelkää oman työpaikkansa puolesta. Tai työpaikka voi säilyä mutta kummasti saat jatkossa vain huonoja vuoroja eikä lomasi ole koskaan siihen aikaan kun toivot ja henkilökohtainen lisä otetaan pois.
Oksettavaa touhua.
Eikä hyppäis hengenpelastajat perään.