IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut
Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.
www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e
Kommentit (839)
Vierailija kirjoitti:
Omituinen tapaus. VTM:n gradun tehnyt itsemurhan tehneiden läheisistä, siis alle 27 -vuotiaista. Ja sitt samalla menny LUTiin ja tehny typerän merkkilaukkukirppisgradun hankintajohtamisesta. Erikoista.
On näitä muillakin paikkakunnilla sossuissa. Rakastetaan materiaa, ja hyväpalkkainen virka kunnalla kiinnostaa, vaikka itse työ vtuttaa silminnähden. Haetaan politiikkaan vähän hakemaan lisätienestiä ja lisää valtaa, vaikkei päässä liiku Chanelia kummempaa. Lähimmäisen auttamista on vain vaalipuheissa, mutta vip-elämä ja juhlat on oikeasti lähellä sydäntä. Ihmiset arvioidaan tasan sen mukaan, kuinka paljon heillä on omaisuutta ja asemaa, miten heistä voi hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
moni poliitikko on lipevä sosiopaatti.oon nähnyt omalla paikkakunnalla samaa touhua sekä pikku virkamiesten että valtuuston porukoilta. hyvä että tuli julkisuuteen. kamala tilanne työpaikalla.
Ja myös sossussa heitä on paljon töissä, sillä he ovat sosiaalisen puolen multitalentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda halusi lakaista suhmurointinsa maton alle mutta il toimittaja tekikin jutun, nyt ulisee siitä instagramissaan.
Ämmällä on kastemadon moraali.
Onpa muuten poikkeuksellisen iso ero vaalilupailuissaan ja todellisessa käyttäytymisessään. Pelottavan iso.
Olen aina lähipiirissäkin sanonut, että puhua/ kirjoittaa poliitikot osaavat, eivät sinne muuten hakeutuisikaan. Heidän puheita ei kannata ollenkaan kuunnella, ainakaan puolen vuoden ajan ennen vaaleja vaan katsoa, mitä he tekevät/ ovat tehneet aiemmin elämässään ja urallaan. Jos ovat jo olleet politiikassa mukana, niin selvittää äänestyskäyttäytymistä ym.
Niin kuin joku sanoi; "Jos ihmisen puheiden ja tekojen välillä on ristiriita, katso VAIN tekoja."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen nyt on sellainen että, jos pomo sattuu huutamaan alaiselleen, niin alainen sitten purkaa sen ärtymisensä vaikkapa lapsiinsa, johonkin aspaan tms. Sellainen on ihmisluonto. Linda nyt sattui kiehahtamaan uimahallin aspalle, niin voi sattua, aika tavallista. Erikoista tässä keississä on sen jälkeiset tapahtumat, miten johdonmukaisesti aspa-Maritaa on kohdeltu ja nuo tapahtuneet tosiasiat: potkut, rikostutkimuksen hylkääminen (vieläpä nopeasti) yms. asiaosaisten lausunnot kertovat selvästi että tapahtunutta yritetään lakaista maton alle.Ei tuollaista henkilöä tulisi valita mihinkään poliittiseen aluevaltuustoon eikä edes julkiseen virkaankaan.
Mä olen taas huomannut, että ihmiset alkavat räyhätä silloin kun ovat väärässä ja tietävät sen. En ole koskaan nähnyt että kukaan menettäisi malttiaan, jos vaikka bussikortti ei kelpaa lukijassa jos on unohtanut l
On tosin myös se kaikkein ikävin karen-ihmisryhmä, joka on - aina oikeassa - ja jos heidän mielestään uimalipulla on vielä vuoroja jäljellä, niin aspa on väärässä kun väittää muuta. Tai aspa itkee ja on väärässä. Tilanteessa karenilla kuohahtaa siksi, että mitätön aspa kertoo tärkeälle ihmiselle joka on - aina oikeassa - että nyt olet väärässä. Karenia on nöyryytetty julkisesti, ja niin ei tehdä.
Joten aspalle pitää kertoa että karen oli muuten oikeassa lopulta. Vaikka kaikki suhdeverkon lonkerot levittäen ja joka narusta vetäen.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen makkaratarjoilu Lindan vaalikojulla.Voiko maksaa uimalipuilla?
Musta olis kova veto kerätä neljän euron kolehti ja lahjoittaa suurieleisesti väärin kohdellulle Linda-paralle. Ehkä joku voisi taustalla vinguttaa maailman pienintä viulua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään maksukykyiset haluaa päästä pummilla uimahalliin ja esimerkiksi kuntosalille? Mitä hienoa on siinä, et valehtelemalla ja huijaamalla säästää 4 euroa?
Toi on jännä ilmiö. Itse olin vähän turhankin höveli raha-asioissa, kun tienasin paremmin. Nyt pienipalkkaisena olen oppinut kyttäämään mm. kunnan ilmaisia tai halpoja liikuntavuoroja. Luulisi ettei sosiaalijohtajan palkoilla tarvitsisi kitsastella.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen makkaratarjoilu Lindan vaalikojulla.Voiko maksaa uimalipuilla?
Jos me kaikki kannatettaisi Lindan vaalikampanjaa lähettämällä hänelle uimalippuja?
Tämä uimahallissa riehunut sekoomuspoliitikko Linda Brandt-Ahde kuulostaa tyypilliseltä narsistilta joita valitettavasti kerääntyy Kokoomukseen paljon.
Vttu, mitä suhmurointia!!!! Tuossa on mukana aika moni päättävä taho Lappeenrannassa.
Onko tämä yleistäkin, että poliitikot pääsee ilmaiseksi meidän veronmaksajien kustantamiin palveluihin? Tiedän monta työtöntö/köyhää jne ihmistä/perhettä, joilla ei ole varaa käyttää edes uimahallin palveluita, ja samalla nämä Kokoomuslaiset saa käyttää ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
täällä joku jo mainitsikin hyvän pointin.mitään paperia tai sopimusta ei tarvi allekirjoittaa jos siinä joku väärä asia tai virhe.
vaatikaa uusi. vasta kun oot tyytyväinen paperin sisältöön kelpuuta se ja kaikkea ei tarvi allekirjoittaa koskaan esim.laitonta toimenpidettä tai asiaa.
tässä on selkeästi painostettu hätääntynyt ihminen.
aina voi tosiaan sanoa että luen nämä kotona ja palataan asiaan ja sanoa ei !nämä paperit on laittomia.
siis nää laittomat painostajat tutkintaan. 4 euron takia virkarikoksia.
Mä oon tehnyt kerran näin. Vein laittomuuksia ehdottaneen työnantajan paperin kotiin, ja lupasin luettuani allekirjoittaa sen. Esimies ei kehdannut edes silmätysten kiiruhduttaa sen allekirjoittamista, laittoi vain sähköpostilla kaikille meille duunareille viestiä, että tarttis allekirjoittaa. En koskaan allekirjoittanut sitä, eikä asiaa otettu ikinä puheeksi suusanallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään maksukykyiset haluaa päästä pummilla uimahalliin ja esimerkiksi kuntosalille? Mitä hienoa on siinä, et valehtelemalla ja huijaamalla säästää 4 euroa?
Toi on jännä ilmiö. Itse olin vähän turhankin höveli raha-asioissa, kun tienasin paremmin. Nyt pienipalkkaisena olen oppinut kyttäämään mm. kunnan ilmaisia tai halpoja liikuntavuoroja. Luulisi ettei sosiaalijohtajan palkoilla tarvitsisi kitsastella.
Ne menee niihin kirppis- merkkilaukkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa myös vaikealta tuo Marita. Jos on hätätila, niin altaalle on pakko mennä valvomaan. Vaikkei osaisi sukeltaa. Sitten hälyttäisi jonkun toisen uimarin apuun.
Ai että hengenpelastustehtävät kuuluvat tuossa uimahallissa muille uimareille?
Sieltä vaan vesijuoksumummo sukeltamaan hukkuvaa pohjasta. Onhan hänellä auttamisvelvollisuus. Siinä vaan on semmoinen juttu, että jos mummo ei osaa hengenpelastusta, hukkuu se mummokin kun hukkuva tarttuu paniikissa häneen kiinni eikä päästä takaisin pinnalle.
Ei ehkä kannata mennä ko. uimahalliin asiakkaaksi.
Kyllä se vaan on kunnan vastuulla järjestää hengenpelastustaitoiset uimavalvojat uimahalliin, vaikka päättäjillä olisi kuinka suuret egot hyvänsä.
Eikä mitään vesijumppia järjestetä jos on sellainen hätätilanne johon tarvitaan lipynmyyjäkin paikalle.
Tuo koko tilanne pitäisi ottaa tarkkaan selvittelyyn poliisin toimesta. Mitä tekivät hengenpelastustaitoiset ja miten oli uimavalvonta järjestetty. Valvontakameroista varmasti näkyy mitä tapahtui.
Lappeenrannan uimahallilla on esimiestyöskentely ilmeinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
täällä joku jo mainitsikin hyvän pointin.mitään paperia tai sopimusta ei tarvi allekirjoittaa jos siinä joku väärä asia tai virhe.
vaatikaa uusi. vasta kun oot tyytyväinen paperin sisältöön kelpuuta se ja kaikkea ei tarvi allekirjoittaa koskaan esim.laitonta toimenpidettä tai asiaa.
tässä on selkeästi painostettu hätääntynyt ihminen.
aina voi tosiaan sanoa että luen nämä kotona ja palataan asiaan ja sanoa ei !nämä paperit on laittomia.
siis nää laittomat painostajat tutkintaan. 4 euron takia virkarikoksia.
Ei tarvitse allekirjoittaa ollenkaan, eikä kannata. Silloin se saatetaan tiedoksi. Kun allekirjoitat, hyväksyt asiat, ja riitauttaminen on hankalaa.
tulee kyllä mieleen ,et yleensä tollaiset riehujat, tekee sitä usein ja kaikkialla. onko joku muu saanut potkut?. tollanen turhan takia raivokohtaus ,voi olla narsistinen raivo. mitään syytä ei tarvita vaan narsisti raivoaa omasta mielialastaan.
asiakaspalvelijat kohtaa myös usein ihmisiä ,jotka ei halua maksaa lippua ja vaatii ja manipuloi. raivo ja uhkailu on aika äärinmäistä ja laiton uhkaus on jo rikos mutta tässä tuli siis jo potkut että onko kiristys ja uhkailu tullut toteen?
ulkomailla en muista nähneeni tollaisia raivoajia missää. käytöstavat suomessa on tosi alhaiset.
YLEltä potkitaan nyt pois pitkän linjan kokeneita toimittajia. Woke-vaikuttajat ja aktivistit saavat jäädä.
Vierailija kirjoitti:
YLEltä potkitaan nyt pois pitkän linjan kokeneita toimittajia. Woke-vaikuttajat ja aktivistit saavat jäädä.
Tätähän ne Persut halus.Wigelius ja Tynkkynen kuola vaahdossa....ja meisselin nokat....
Juttu haisee ja kauas. Maritan kannattaa viedä eteenpäin. Vaikka on koeaika ei purku saa olla asiaton. Sekin puoltaa Maritaa ettei tätä ennen ole huomautettu mistään.
Mutta suurin syy miksi kannattaa viedä oikeuteen on se, että purku tapahtui heti kuulemistilaisuudessa joten työnantaja on päättänyt asian etukäteen. Se oli paha virhe. Aina pitää jättää harkinta-aika ja päättää vasta sitten. Muutoin katsotaan asiattomaksi.
"Kyse ei ole rahasta, vaan miten tietty ihmistyyppi joka - ansaitsee - kerran saavuttamansa edut. Karen. Ehkä oli aiemmin ns. naamavippi pomon kaverina, ilmaislippu tai sarjakortti. Ehkä hänen sarjakortti oli vaan loppu. Ja uusi työntekijä ei tiennyt kuka hän on. Kyse ei ole neljästä eurosta, vaan siitä, että poliitikolta ollaan viemässä yksi kivi kruunusta. Häntä ei tunnettu. Hänen erityisyyttään ei tunnustettu uimahallin kassalla. Hänelle kerrottiin ettei hän ollut huomannut että lippua ei ole. Poliitikko oli tehnyt virheen josta maan matonen huomautti."
Tämä kuvaus sopii hyvin tuohon Lindaan. Asiakaspalvelija ei todellakaan tiennyt, kuka HÄN on ja joutui nöyryytetyksi ja väärinkohdelluksi.
Mä olen taas huomannut, että ihmiset alkavat räyhätä silloin kun ovat väärässä ja tietävät sen. En ole koskaan nähnyt että kukaan menettäisi malttiaan, jos vaikka bussikortti ei kelpaa lukijassa jos on unohtanut ladata sen tai tarjoaa kassalla vahingossa vaikka vanhentunutta alekuponkia. Sen sijaan jos yrittää tietoisesti maksamatta bussiin tai saada alennusta, joka ei sinulle kuulu, tilanteessa jossa puljaus ei sitten menekään läpi, alkaa tunteet kuumeta.