Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miehet bi-myönteisempiä koskien kumppania kuin naiset?

Vierailija
11.03.2025 |

Oon aika usein deittisivuilla törmännyt siihen että elämänkumppaniakin etsiville  miehille naisen biseksuaalisuus ei ole mikään este, mutta miten on toisinpäin? Heterona en luonnollisesti ole selannut naisten profiileja, mutta luulisin ettei mene ihan samassa suhteessa tuo. Miten on, mielenkiinnosta kyselen :) TN33

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sateenkaarilippuja

SODOMANKAARILIPPU.

Sateenkaari on spektrin väreissä esiintyvä ilmakehän optinen ilmiö. Se syntyy, kun valo taittuu pisaran etupinnasta, heijastuu pisaran takapinnasta ja taittuu jälleen pisaran etupinnasta. Koska vesipisara on dispersiivinen, valkoinen valo hajoaa väreiksi muodostaen sateenkaaren. https://fi.wikipedia.org/wiki/Sateenkaari

Vierailija
42/46 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ovat. Vaimoni ei voisi kuvitellakaan koskevansa naiseen silleen -ei ainakaan myönnä olevan edes mitään fantasioitakaan.

Hänelle se, että tykkään miehenä takapuoleni dildottamisesta, aiheuttaa päänvaivaa, että olenko bi tai homo tai jotain.....

Periaatteessa mulla ei olis mitään sitä vastaan, jos hän haluaisi namutella jonkun kivan naisen kanssa. Itse jos saisin siinä sivussa tehdä heille jotain kivaa.

Sekin periaatteessa onnistuisi, että hän saisi ratsastaa jollain tosi isolla munalla ja minä panisin samalla häntä peppuun -siis vaimoani, ei sitä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ovat. Vaimoni ei voisi kuvitellakaan koskevansa naiseen silleen -ei ainakaan myönnä olevan edes mitään fantasioitakaan.

Hänelle se, että tykkään miehenä takapuoleni dildottamisesta, aiheuttaa päänvaivaa, että olenko bi tai homo tai jotain.....

Periaatteessa mulla ei olis mitään sitä vastaan, jos hän haluaisi namutella jonkun kivan naisen kanssa. Itse jos saisin siinä sivussa tehdä heille jotain kivaa.

Sekin periaatteessa onnistuisi, että hän saisi ratsastaa jollain tosi isolla munalla ja minä panisin samalla häntä peppuun -siis vaimoani, ei sitä miestä.

Joissain fantasioissani olenne 69-asennossa ja kaunis isomunainen ts nainen panee minua peppuun samalla, kun vaimoni imee vehjettäni.

Vierailija
44/46 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo edellinen viesti nerokasta trollausta vai onko joku bissemies noin syvällä kaapissa :D

Vaimoa yritetään saada innostumaan omasta sukupuolestaan vaikka hän selvästi hetsku, että voidaan sitten oikeuttaa yhä eskaloituvat kolmen kimpat kunnes mies voi saada transnaiselta penistä byllyyn. 

Vierailija
45/46 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo edellinen viesti nerokasta trollausta vai onko joku bissemies noin syvällä kaapissa :D

Vaimoa yritetään saada innostumaan omasta sukupuolestaan vaikka hän selvästi hetsku, että voidaan sitten oikeuttaa yhä eskaloituvat kolmen kimpat kunnes mies voi saada transnaiselta penistä byllyyn. 

Se on selvästi sodomiankaariväen institutionaalista social-engineeringiä (sosiaalisontimista).

Vierailija
46/46 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustin aikanaan vaimolleni, että hänen sisarensa "rumat" lätyskärinnat kiihottivat minua hirveästi ja että ylipäänsä nautin kaikenlaisten rintojen katselusta. Hän puolestaan myönsi itsekin katselevansa esimerkiksi saunassa toisten naisten rintoja ja kiihottuvansa siitä. Kun itsekin katselen kiinnostuneena muiden miesten varustuksia, olemme molemmat aika bi-henkisiä, vaikkei kummallakaan ole siitä sen enempää kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän