Oletko tyytyväinen naapureihisi?
Kommentit (50)
Olen. Fiksuja, siistejä ihmisiä. Ei mitään vuokrahaisuleita vaan vastikkeet ajoissa maksavia omistajia.
Naapuritalo on vuokrahaisulitalo. Siellä tehdään narkkiratsia kerran kuussa.
Rivarissa ollaan ja erittäin hyvät naapurit kummallakin puolella. Jos joku on reissussa, kastellaan toistemme kukkia ja katsotaan tilusten perään. Vaihdellaan talkkarivuoroja päikseen jos tarvetta on. Lainataan työkaluja ja autoakin tarvittaessa. Jutellaan aina kun nähdään. Muutenkin taloyhtiömme on yhteisöllinen.
En tietenkään ole. Asun kerrostalossa ja aamuisin ennen töihin menoa kello 6 tykkään soittaa päivän rumpuharjoituksen eka kerran. Siitä on sitten ainainen narina talossa.
Rivari, vanhuksia molemmin puolin, hiljaista on, rauhallista nyt kun tuo adhd hysteerikkokin sai syövän. Aiemmin kiekui yöllä ulkona vähän väliä.
Hyvin tyytyväinen naapureihini, omakotitalo. Lähimmät naapurit on 400 metrin päässä asuva lapseton aikuinen pariskunta. Ehkä kerran kuukaudessa nähdään postilaatikolla ja vaihdetaan kuulumiset. Tehdään heidän lumityöt traktorilla jos ovat jossain reissussa.ja he tekevät meidän lumityöt jos me ollaan reissussa. Vaikkei suoraa näköetäisyyttä ole, niin pidetään silti toisiamme silmällä ja se on hyvä asia kun asutaan vähän syrjemmässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Fiksuja, siistejä ihmisiä. Ei mitään vuokrahaisuleita vaan vastikkeet ajoissa maksavia omistajia.
Naapuritalo on vuokrahaisulitalo. Siellä tehdään narkkiratsia kerran kuussa.
Hirveä naapurusto.
Muihin kyllä mutta yläpuolelle muutti myslimeitä ja huh huh mitä huutoa ja tappelua heidän elämänsä on.
Pakko muuttaa pois kun eihän noita ulos saa kun sossu hyysää ja maksaa kaiken.
Hiljainen ja hajuton betonilaatikko. Toisen seinänaapurin olen nähnyt kerran kahden vuoden aikana, en tiedä asuuko asunnossa enemmänkin väkeä.
Kerrostalo. Siellä on jotain keskinäisiä kyräilyjä. Mummot juttelevat. Ukot puhuvat autoistaan. Perussettiä.
Naapurissa asuu outo tyyppi joka huutaa öin ja päivin. Asunnosta tulee hirveä lian haju porraskäytävään.
En. Asun kerrostalossa.
Yksi naapuri polttaa tupakkaa sisätiloissa niin, että käytävä haisee. On "Kivaa" kiivetä siinä löyhkässä portaita ylös painavan ostoskassin kanssa. Välillä savua tulee myös eteiseeni asti.
Toinen naapuri polttaa tupakkaa terassilla ja mahdollisesti myös välillä sisällä. Olohuoneessani haisee usein tupakka, joten käytän huonetta ainoastaan tavaravarastona. Parvekkeeni on myös pois käytöstä, koska 9/10 kerrasta kun menen sinne niin siellä haisee tupakka.
Neljän asunnon rivari, omistusasuntoja. Ihan huippunaapurit - kukaan ei väkisin tunge toisten elämään, mutta jos apua tarvii, voi luottaa että sitä saa. Välillä vietetään iltaa yhdessä, etenkin kesäisin jonkun takapihalla, grillaten ja jutellen. Tehdään talon kunnostushommia talkoilla, hoidetaan lumityöt yhdessä, ikinä ei ole ollut riitoja eikä huomauttamista toisista. Myös saman kadunvarren pari omakotitalonaapuria ovat mukavia. Tässä ollaan viihdytty kohta 20 vuotta, eikä aikomustakaan muuttaa, jos ei ihan pakkoa tule. Tätä ennen asuttiin 8 vuotta ulkomailla, ja kaikenlaisia naapureita tuli kohdattua, etenkin USA:ssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, kerrostalossa asun ja ne ovat hirveitä. Koko ajan kuuluu seksi-voihkimista ja hirveetä töminää!
Et itse saa hyvää seksiä?
8 ja 10- vuotiaatko? Teinit naureskelee, mutta ei tota jaksais monta kertaa viikossa kuunnella. Sama, jos on vieraita.
Naapurin tupakkamummo sais jo kuolla vaikka keuhkosyopään.
Täysin tyytyväinen olen. Pienkerrostalossa Espanjassa ja naapurit ovat espanjalaisia, italialaisia, saksalaisia, ja skotlantilaisia. Oikein mukavia kaikki. Opiskelen parhaillaan ahkerasti espanjankieltä.
- Madre
Omakotitalo taajaman ulkopuolella. Naapurit ihan ok, ennen oli vähän hankaluuksia kun uudet tulijat eivät oikein ymmärtäneet rasitteita ja oikeuksia, mutta nykyään sujuu oikein mukavasti.
Olen, ei niistä ole ikinä ollut vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Muihin kyllä mutta yläpuolelle muutti myslimeitä ja huh huh mitä huutoa ja tappelua heidän elämänsä on.
Pakko muuttaa pois kun eihän noita ulos saa kun sossu hyysää ja maksaa kaiken.
Varmaankin Vantaalla asut kun siellä on paljon just noita myslimeitä. Ei kiva. :(
Luhtitalo ja joku naapuri pilaa juuri arvosanaansa soittamalla musiikkia kuuluvasti vaikka on jo hiljaisuuden aika :/
Asun omakotitalossa. Etäisen hyvät välit naapureihin. Rauhassa saa olla, mutta moikataan vastakkain satuttaessa. Keski-ikäistä porukkaa, osalla jo lapset aikuisia. Rauhallisia, järkeviä naapureita. Täydellinen asuinalue rauhallisuuden, luonnon ja turvallisuuden vuoksi muutenkin, vaikka iso kaupunki.