Aiheuttaako jokin ruoka-aine sinulle fyysisesti huonon olon
Itsellä avokado. Kai se on hyväksyttävä, ettei sovi itselle.
Kommentit (228)
Merilevä. Tulee ihan lapsuuden kalanmaksaöljyn maku suuhun, jos erehdyn merilevää maistamaan. Oksettamaan alkaa jo ajatuskin.
Lanttu varsinkin laatikkona. Jos se näyttää paskalta ja haisee paskalta, se oletettavasti maistuukin paskalta.
Mustan teen oksennan tyhjän vatsaan juotuna, niin hyvää kuin se muuten onkin. Ne tanniinit.
Vierailija kirjoitti:
Mustan teen oksennan tyhjän vatsaan juotuna, niin hyvää kuin se muuten onkin. Ne tanniinit.
Minulla tämä sama tulee vihreästä teestä. Reaktio on varsin nopea, ja tavallaan vähän migreenin kaltainen.
Kapsaiinipitoisista Chili ja Paprika, muista kiivi.
Lohi, joskus ei aina, tulee vähän kuin krapula.
Voimakkaat mausteet, rasvaiset ruoat, paprika, sipuli, appelsiini, kahvi ja moni muu mutta silti syön ja juon noita koska on hyvää. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Vihreä tee, kellanvihreät golden-omenat, valkosipuli. Pykii ihan kunnolla ja oksettaa.
Tofu ja kaikki vegetuotteet. Alkaa oksettaa ja yököttää.
Avokado, gluteeniviljat, sokeri, siemenöljyt, karrageenia sisältävät tuotteet, kala, äyriäiset, sienet.
Rahka. Joskus yritin syödä välipalana kun harrastin paljon kuntoilua, mutta alkoi tökkiä pahasti. Liian hapokasta
Maito suklaasta huono olo. Joku jogurtti. Ja pahat nakit. Majoneesi on ihan kauheaa. Huonot salaatit.
Virtsa on hirveää tummaa jos juo teetä.
Surströmming. Pelkkä hajukin alkaa oksettamaan.
Vehnän, sokerin ja rasvan sekoitus on aina aiheuttanut mulle huonon olon. Eli siis kaikki leivokset ja pullat. Välillä ärsyttää, kun kahvipöydässä pitäydyn mieluummin pelkässä kahvissa vatsavaivat välttääkseni, niin eikö siellä aina joku sanoo a)ettei mun tarvi laihduttaa kun oon ihan sopiva b) että kyllä täytyy ihailla tota mun tahdonvoimaani kun pystyn kieltäytymään herkuista (!!eivät ole mulle herkkuja koska lapsesta asti näihin liittyy kipu!) c) että ota nyt vähän edes, ihan sua varten leivoin, mutta ei näytä köyhän herkut kelpaavan rikkaan kakaralle tai d) jotain muuta yhtä typerää.
Kun oliskin ruokarauha. Edes joskus. Syön mielelläni hyvää ruokaa. Ja juon mielelläni kahvini ihan kahvina.
Parasta herkkua mulle nam.