Mistä löytyisi nainen kumppaniksi?
Etsin siis kumppania, en rakkaussuhdetta, vaikka en vastaan laittaisi jos sellainen löytyisi. En vain usko, että minun aikatauluillani voisin olla hyvä puoliso.
Olen hyvätuloinen ja akateeminen 46-v mies jonka elämä on kiireistä ja hieman yksinäistä. Kavereita on, mutta työelämä on sen verran kiireistä meillä kaikilla, ja suurimmalla osalla on myös ruuhkavuodet, että emme ehdi kovin usein nähdä.
Minä haluaisin kotiini asumaan naisen, jonka kanssa voisin juoda aamukahvit, joskus käydä vaikkapa teatterissa tai pelaamassa sulkapalloa. Olisin valmis maksamaan hänen asumisensa ja ruokansa, pari lastakaan ei olisi este, pidän lapsista.
Sellainen mukava ja fiksu ihminen joka tekisi kodista vähän vähemmän tyhjän.
Minulla ei ole aikaa parisuhteen etsimiseen, ja suoraan sanottuna olen jo antanut sen suhteen periksi. Haluaisin kuitenkin ihmisen, jonka kanssa jakaa arkea ainakin jonkin verran.
Onko olemassa mukavia ja fiksuja, aikuisia naisia jotka eivät varsinaisesti ole parisuhteesta kiinnostuneita, mutta ovat ehkä siinä mielessä vastaavassa tilanteessa, että hekin myös haluaisivat jonkun aikuisen jonka kanssa kotona vaihtaa päivän kuulumiset ja ehkä joskus jotain yhdessä touhuta?
Missä heitä voisi tavata? Harrastuksissani (maastopyöräily ja sulkapallo) ei juuri ainakaan sellaisiin törmää. Ja miten edes tällaista järjestelyä voisi jollekin ehdottaa ilman, että vaikuttaa jotenkin omituiselta...? Se parisuhde tosiaan ei ole minulle se tärkein juttu, vaan aikuinen ihminen seurana, kodissani.
Olen eronnut, ex-vaimoni oli yksinäinen työaikataulujeni vuoksi ja löysi paremman elämän muualta. Ei lapsia.
Kysymys siis, mitä kautta tällaista kannattaisi lähteä etsimään?
Kommentit (142)
Ei ollenkaan huono tarjous. Mä kaipaan kumppanilta turvallisuutta ja arjen seuraa myös. Ihan sellaista, että olisi joku, joka vois korjata vuotavan pesukoneen letkun, halata ja rohkaista, kun mulla on paha mieli, tulla seuraksi metsälenkille, joku jonka kanssa jutella syvällisiäkin asioita jne. Mä taas voisin tehdä ruokaa, leipoa ja ommella takkiin irronneen napin. Olen itse uskova, ja olisi tärkeä löytää tässä asiassa toinen samankaltainen.
Mutta siis olen itsekin ajatellut tällaista kumppanuuselämää vaihtoehtona, jos varsinaista puolisoa ei löydy. Onhan se nyt turvaa tuovaa kun on yhden sijasta kaksi. Uskon että voit hyvinkin löytää etsimäsi!
Kyllä. Jos kerran on pinkka kunnossa niin Thaimaa on satavarma mutta Euroopastakin taloudenhoitajan varmasti löytää. Alkaen ihan etelänaapurista Virosta. Jos viitsit kulkea, vuokraa kämppä sieltä, jos et viitsi niin kyl ne tänne tulee ja on niitä yksinäisiä jo valmiiksikin. Kaverin kokemuksesta :)