Rehellisesti: vaikuttaako miehen vaarallisuus parinvalintaasi
Esim. Jos mies on perus duunari versus mies on lakifirmassa.
Kommentit (88)
Kahdesti olen elÀmÀssÀni rakastunut. Jos siitÀ rupeaisi perkaamaan varallisuuden takia puolisoehdokkaita pois, niin yksin saisi olla.
Ei. Mun mies oli työtön kun tavattiin.
Jaa, vastaukset ovat kovin ristiriitaisia, kun palstan naisia pitÀÀ lahjoa jatkuvasti, eikĂ€ edes ensitreffeillĂ€ teillĂ€ ole varaa maksaa omaa osuuttanne đđđ
Erikoinen kÀsitys lakimiehistÀ tÀÀllÀ. Puoliso oli rutiköyhÀ tavatessamme, joten ei vaikuttanut.
Ja vaikka myöhemmin opiskeli lakimieheksi ja on ammattia harjoittanut jo vuosikymmenen, ei ole psykoutunut tai pimahtanut, tekee itseasiassa aika joustavaa työtÀ sellaisten asioiden parissa, mihin ei liity oikeastaan ollenkaan mitÀÀn hirveyksiÀ tai muutenkaan tunnepitoista. Laaja kenttÀ työskennellÀ, ihan murto-osa edes tekee mitÀÀn rikoksiin liittyvÀÀ tai on edes asianajajia.
Rehellisesti: minulla ei ollut aavistustakaan miehen vauraudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyl mÀ mieluummin entisiÀ sotilaita nussin kuin jotain nysvÀÀjÀÀ. tulee turvallisempi olo öisillÀ kaduilla.
đ
MikÀs tuossa niin huvittavaa on? Ollut parisuhteessa entisen sotilaan kanssa jo yli kymmenen vuotta,lapsikin löytyy. Ei tosiaan pelota kÀvellÀ kadulla miehen seurassa tai muuallakaan.
Koet tarvitsevasi erityisuojelua? Liikutko ilman miestÀsi missÀÀn?
Ei raha merkitse. Rakkaus ja sitoutuminen merkitsee.
Ei se varallisuus vaikuta yhtÀÀn mitÀÀn. Kasvuolosuhteet vaikuttavat eniten eli kannattaa selvittÀÀ millaisesta perheestÀ mies on lÀhtöisin.
Jos vanhemmat ovat röökiÀ vetÀviÀ pÀihteiden kÀyttÀjiÀ ja mies on lapsuutensa ollut enemmÀn tai vÀhemmÀn heitteillÀ, hÀn harvemmin on mikÀÀn hyvÀ catch. Vanhempien elÀmÀntavat saattavat periytyÀ ja jos ei nÀin olisikaan, jotain parantumattomia traumoja on jÀÀnnyt.
Tosin ei helikopterivanhempien ainokaisesta kultamunastakaan voi vÀlttÀmÀttÀ kasvaa hyvÀÀ miestÀ. Kannattaa siis selvittÀÀ kuinka normaaleja miehen vanhemmat ovat. Sama pÀtee naiseen.
incelit vaarallisia ja myrkyllisiĂ€, ottaisin komean ja turvallisen miehen đ
Olen tÀysin vailla itsesuojeluvaistoa miesten suhteen ja toisekseen on vaikea ennustaa, kuka on minulle vaarallinen. Lepposan olonen taksiheppu paljastui erittÀin haitalliseksi ja vaaralliseksi. ErÀÀseen lÀÀkÀriin olin tosi ihastunut, mutta onneksi ei ollut mahdollista alkaa millekÀÀn, oli nimittÀin nuppilÀÀkÀri. Olisi voinut olla tosi vaarallinen halutessaan... Nykynen on ollut elÀissÀÀn vÀkivaltainen useaan otteeseen, mutta on ihan minun tossun alla ja sanoo viihtyvÀnsÀ siellÀ. Ei tÀmÀ toimisikaan jos en minÀ olisi tÀssÀ lepposassa diktatuurissa se kuningatar.
1. Kaupunkina alle 100.000 asukkaan rannikkokaupunki jolla lÀtkÀssÀ liigajoukkue
>>> paikallisessa yökerhossa nobody-liigatyölÀiset vetivÀt parikymppisistÀ alkaen daameja puoleensa aivan ruuhkanomaisesti
Raha vai kuuluisuus? No ei ainakaan kuuluisuus, kun lÀtkÀjÀtkiÀ ei tunnistanet muut kuin paikalliset, vissiin vanhat koulukaveritytöt....
2. Rovaniemi ja kauan sitten paikallinen yökerho Doris. Paikalla mukana kyytimiehenĂ€ työreissukaverin tuttu, joka oli paikallisia ilmavoimien hĂ€vittĂ€jĂ€lentĂ€jiĂ€. Jos itsellĂ€ daamit tuppaisi sillĂ€ innolla iholle kuin Hawk-pilotille siellĂ€, kokisin sen ahdistavana.... siis pidemmĂ€n pÀÀlleđ
Uskon nÀkemÀni perusteella rahan ja varallisuuden olevan Himalajan kokoinen vaikuttava tekijÀ ainakin noissa tilanteissa yökerhoelÀmÀn pÀÀlaelleen kellahtaneita kosiorituaaleja katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa on liitto tyssÀnnyt siihen, kun olen vaatinut avioehtoa.
Professori
Suomalaisissa avioiehdoissa ei huomioida synnytystÀ ja lastenkasvatusta, eikÀ avion jÀlkeistÀ elatusta. MinÀ voisin ihan hyvin allekirjoittaa avioehdon, joka on reilu ja laadittu myös naisen panos huomioiden, eikÀ vaan sellaiseksi "minun rahat ja minÀ kÀytÀn sinun pilluasi ja lapsiasi" -kusetukseksi. Jos tuollaista ehtoa yrittÀÀ niin ei kuulu pÀÀstÀ edes samaan tilaan hedelmÀllisten naisten kanssa.
Avioliitto on ensisijaisesti taloudellinen sopimus. Romantiikka on kuulunut siihen lÀnsimaissa ehkÀ vÀhÀn toistasataa vuotta, osassa maailmaa ei vielÀkÀÀn.
Olen naimisissa, lapset ovat aikuisia ja harrastan seksiÀ rakastajattaren kanssa. Vaimoni tietÀÀ, ettÀ minulla on seksiÀ toisten naisten kanssa, mutta ei tiedÀ, ettÀ minulla on seksiÀ vain yhden naisen kanssa. Olen rakastunut tÀhÀn toiseen naiseen, kuten myös vaimooni. En kuitenkaan koskaan aio irtisanoa sopimusta, jota kutsutaan avioliitoksi.
Vierailija kirjoitti:
No mun mies oli töissÀ osa-aikaisesti McDonaldsissa kun aloitettiin seurustelu, ettÀ mitÀpÀ lottoat?
Itse en olisi alkanut tuommoisen kanssa millekÀÀn.
Opiskeluaikoina tavattiin miehen kanssa. Ei ollut kummallakaan rahaa kuin opiskelijoilla yleensÀkÀÀn ole. Se mitÀ kesÀtöistÀ sai niin niillÀ sai pÀrjÀtÀ. Ei siinÀ rahaa mietitty. TÀrkeÀÀ kuitenkin oli, ettÀ kumppanilla on tavoitteita elÀmÀssÀ kuten itsellÀnikin.
Kunhan elÀttÀÀ itsensÀ.
Joskus seurustelin ulosotossa olevan miehen kanssa eikÀ asia ollut minulle ongelma, kunnes aloin hahmottaa hÀnen tÀysin pÀÀtöntÀ rahankÀyttöÀÀn paremmin.
Ja tietty jos varakkaallakin miehellÀ on kovin leveÀt elÀmÀntavat ja kalliit harrastukset, niin en vÀlttÀmÀttÀ sovi sellaiseen elÀmÀntyyliin.
Vierailija kirjoitti:
No mun mies oli töissÀ osa-aikaisesti McDonaldsissa kun aloitettiin seurustelu, ettÀ mitÀpÀ lottoat?
MinkÀ ikÀisenÀ, parikymppisenÀ opiskelijana vai tyyliin nelikymppisenÀ tms?
-Se "pieni" ero
Jos olisi 2 miestÀ joista olisin yhtÀ kiinnostunut ja jotka olisi yhtÀ kiinnostuneita minusta ja jotka olisi luonteeltaan samanlaiset ja muutenkin normaalit niin tietty valitsisin sen varakkaamman.
Jos köyhemmÀn kanssa synkkaisi paremmin niin sit se köyhempi ja pÀinvastoin.
Mun mies on lÀhihoitaja (20v yhdessÀ) eli en ole rahan perusteella valintaa tehnyt enkÀ varakkaampaan vaihtaisi rahan takia. PelkÀn rahan takia en pystyisi seurustella enkÀ jonkun ammattitittelin.
Otsikossa varmaan kirjoitusvirhe mutta jos ei niin vaarallisuus vaikuttaa eli jos mies vaarallinen niin ehdoton ei.
Olisin voinut seurustella miehen kanssa, jonka varallisuus reilusti yli puoli miljardia. En halunnut. Mutta ehkÀ se silti sillÀ viisiin vaikuttaa, ettÀ haluan miehen joka okei sen kanssa, ettÀ mulla on varallisuutta. EttÀ ei tule mitÀÀn ihmeen mökötyksiÀ siitÀ, ettÀ minÀ vaikka haluan laskettelemaan tai muutamaksi kuukaudeksi Italiaan. Parashan se olisi jos tulot suunnilleen samat, mutta ei mua myöskÀÀn haittaa vaikka se olisin minÀ joka ne reissut sinne laskettelemaan tai Italiaan maksaa. Ja puolisoksi kelpuutan vain jonkun, jolle ei ole punainen vaate jakaa omaansa tai minun. En ymmÀrrÀ aviopareja, jotka pitÀvÀt kaiken tiukasti erillÀÀn tai euron tarkasti laskevat sÀhkölaskunsa puoliksi. Avioehdon toki meinaan tehdÀ, mutta kyllÀ mun ajatus on, ettÀ yhteinen rakkaus & yhteinen elÀmÀ & toisistaan huolen pitÀminen, eikÀ niin ettÀ minÀ minÀ minÀ ja minun minun minun.
Tapasin mieheni v 2014 ja miehellÀni oli 200 euroa rahaa ja oli työtön. Kuukauden pÀÀstÀ pyysin sitÀ muuttamaan luokseni. MinÀ olin vakityössÀ silloin ollut jo pitkÀÀn. Mies on elÀttÀnyt itsensÀ aina eikÀ ole pyytÀnyt koskaan rahaa minulta.
Miksi olisi kylmÀÀ jos löytÀÀ itselleen mieluisan ihmisen?