Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Rehellisesti: vaikuttaako miehen vaarallisuus parinvalintaasi

Vierailija
10.03.2025 |

Esim. Jos mies on perus duunari versus mies on lakifirmassa.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti varallisuus vaikuttaa vielÀ enemmÀn kuin munan koko.

SillĂ€ munan koolla ei ole mitÀÀn vĂ€liĂ€, ellei maksa kunnolla s eksiorjuudesta. Kukaan nainen ei suostu lĂ€pi elĂ€mĂ€n seksuaaliseen hyvĂ€ksikĂ€yttöön ihan siitĂ€ riippumatta, minkĂ€ mallinen se hyvĂ€ksikĂ€yttĂ€jĂ€n muna on. 

Vierailija
42/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossa vaikuttaa montakin asiaa.

- lakimiehet voivat olla psykoja ja tekevÀt todella pitkiÀ työviikkoja. KestÀÀkö miehen mielenterveys työtÀÀn pimahtelematta kotona? Onko moraali kunnossa? Onko turvallinen ja reilu, vai sellainen moraaliton kusettajalakimies? Millainen työporukka hÀnellÀ on, onko sitoutunut yhteen duuniin, osakas, vai palloileeko firmojen vÀlillÀ, mikÀ vakaus? Vaatiiko työnkuva tai työporukka alkon kÀyttöÀ? Osittain samat kysymykset pÀtevÀt duunariin

Rahakin vaikuttaa, mutta työ voi olla myös yli puolet elÀmÀn varsinaisesta sisÀllöstÀ, jotka taas vaikuttavat perheen elÀmÀnlaatuun ja hyvinvointiin. Itselleni ei vÀlttÀmÀttÀ olisi ongelma kasvattaa poissaolevan lakimiehen lapsia, jos hÀn olisi hyvÀluonteinen, luotettava, alkoton, moraalinen ja kaikin puolin kunnollinen. Kuitenkin ainoat lakimiehet, kenen kanssa olen edes jutellut, olivat:

- sukupuoleton ja omituisen vauvahimokas, ei kunnioittanut nai

Kuka tahansa voi olla psyko, tĂ€ssĂ€ nyt varmaan pohdittiin sitĂ€ jos vaihtoehdot olisivat muuten identtiset tai yhtĂ€ houkuttelevat. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa on liitto tyssÀnnyt siihen, kun olen vaatinut avioehtoa.

Professori

JĂ€nnĂ€, ei teillĂ€ niin isot palkat ole ettĂ€ luulisi olevan ihan sama. 

Vierailija
44/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Professori

Suomalaisissa avioiehdoissa ei huomioida synnytystÀ ja lastenkasvatusta, eikÀ avion jÀlkeistÀ elatusta. MinÀ voisin ihan hyvin allekirjoittaa avioehdon, joka on reilu ja laadittu myös naisen panos huomioiden, eikÀ vaan sellaiseksi "minun rahat ja minÀ kÀytÀn sinun pilluasi ja lapsiasi" -kusetukseksi. Jos tuollaista ehtoa yrittÀÀ niin ei kuulu pÀÀstÀ edes samaan tilaan hedelmÀllisten naisten kanssa.

MĂ€ en nĂ€e mitÀÀn syytĂ€ tehdĂ€ avioehtoa jos kumpikin on nuori ja suht varaton pariutuessaan. Vanhemmat voivat testamentilla rajata puolisot pois jos se vaivaa. 

Vierailija
45/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En halua vaarallista miestĂ€. 

Vierailija
46/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joo, tottakai. VÀltÀn vaarallisia miehiÀ niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija
47/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllĂ€ vaikuttaa. MiehellĂ€ pitÀÀ olla suunnilleen samanlainen elintaso kuin itsellĂ€ni. Myös suunnilleen samanlaiset kulutustottumukset, en haluaisi elÀÀ törsÀÀjĂ€n enkĂ€ pihtarin kanssa. 

Vierailija
48/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
49/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaaralliseen mieheen en haksahda, sitĂ€hĂ€n sinĂ€ kysyit. 

Vierailija
50/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossa vaikuttaa montakin asiaa.

- lakimiehet voivat olla psykoja ja tekevÀt todella pitkiÀ työviikkoja. KestÀÀkö miehen mielenterveys työtÀÀn pimahtelematta kotona? Onko moraali kunnossa? Onko turvallinen ja reilu, vai sellainen moraaliton kusettajalakimies? Millainen työporukka hÀnellÀ on, onko sitoutunut yhteen duuniin, osakas, vai palloileeko firmojen vÀlillÀ, mikÀ vakaus? Vaatiiko työnkuva tai työporukka alkon kÀyttöÀ? Osittain samat kysymykset pÀtevÀt duunariin

Rahakin vaikuttaa, mutta työ voi olla myös yli puolet elÀmÀn varsinaisesta sisÀllöstÀ, jotka taas vaikuttavat perheen elÀmÀnlaatuun ja hyvinvointiin. Itselleni ei vÀlttÀmÀttÀ olisi ongelma kasvattaa poissaolevan lakimiehen lapsia, jos hÀn olisi hyvÀluonteinen, luotettava, alkoton, moraalinen ja kaikin puolin kunnollinen. Kuitenkin ainoat lakimiehet, kenen kanssa olen edes jutellut, olivat:

- sukupuol

Sanoisin ettĂ€ statistisesti duunareissa on vĂ€hemmĂ€n psykoja kuin lakimiehissĂ€/lÀÀkĂ€reissĂ€/kauppislaisissa ja muissa korkean suorituspaineen ammateissa. Johan osa noista ammateistakin vaatii sitĂ€, ettĂ€ tĂ€ytyy kylmettÀÀ itsensĂ€ inhimilliseltĂ€ empatialta, eikĂ€ kukaan tervejĂ€rkinen edes pysty samaistumaan mihinkÀÀn narratiiveihin jostain naisten kohtujen standardinomaisesta silpomisesta.  

Vierailija
51/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Professori

Suomalaisissa avioiehdoissa ei huomioida synnytystÀ ja lastenkasvatusta, eikÀ avion jÀlkeistÀ elatusta. MinÀ voisin ihan hyvin allekirjoittaa avioehdon, joka on reilu ja laadittu myös naisen panos huomioiden, eikÀ vaan sellaiseksi "minun rahat ja minÀ kÀytÀn sinun pilluasi ja lapsiasi" -kusetukseksi. Jos tuollaista ehtoa yrittÀÀ niin ei kuulu pÀÀstÀ edes samaan tilaan hedelmÀllisten naisten kanssa.

MĂ€ en nĂ€e mitÀÀn syytĂ€ tehdĂ€ avioehtoa jos kumpikin on nuori ja suht varaton pariutuessaan. Vanhemmat voivat testamentilla rajata puolisot pois jos se vaivaa. 

Tuo ei vaan ole avioliiton pointti. Jos taas ei mene kunnolla avioon eli tule yhdeksi puolisonsa kanssa, niin sitten ei tarvitse myöskÀÀn yhtyÀ siittimellÀ siihen puolisoon.

Vierailija
52/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suunnilleen sama tulotaso kuin minulla, mutta myös koulutustaso. En ottaisi amista vaikka kuinka paljon tienaisi. ItseĂ€ni vĂ€hemmĂ€n tienaava akateeminen kelpaisi, kunhan ei aivan eri tulosarjassa pyöri. 

Vierailija
53/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KysytÀÀn vaarallisuudesta ja suurin osa vastaa varallisuudesta.

Tais olla virhe otsikossa.

TEKSTISSÄ LUKEE:

Esim. Jos mies on perus duunari versus mies on lakifirmassa.

Vierailija
54/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SillĂ€, mitĂ€ mieheni tekee työkseen, ei ole mulle pĂ€tkĂ€n vertaa vĂ€liĂ€. Halusin omakseni maailman ihanimman raksamiehen, jonka satuin bongaamaan kotini lĂ€histöltĂ€, eikĂ€ hĂ€nellĂ€ ollut mitÀÀn sitĂ€ vastaan. Mulla itsellĂ€ni on akateeminen loppututkinto ja ihan kelvollinen palkka, joten mun ei tarvinnut pariutua miehen rahat, vaan rakkaus mielessĂ€ni. 

Vierailija
55/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut aikoinaan.

Vierailija
56/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusduunari ei kiinnosta itseĂ€ni huonojen kokemuksien vuoksi. Kokevat alemmuutta minua huonomman palkan ja koulutuksen vuoksi. MielellÀÀn joku jolla myös akateeminen koulutus ja tulotaso about sama kuin itsellĂ€. 

Kuvaat hienosti kahdella rivillÀ sen, miksi pÀÀdymme sukupuuttoon.

Vierailija
57/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rehellisesti: Ei vaikuta. 

Vierailija
58/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

AivotyötĂ€ pitÀÀ tehdĂ€, fyysisen työn tekijĂ€stĂ€ en usko ettĂ€ voisin kiinnostua. Tulotasolla ei niin vĂ€liĂ€ kunhan elĂ€ttÀÀ itsensĂ€ ja pystyy kanssani tekemÀÀn asioita. 

Vierailija
59/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusduunari ei kiinnosta itseĂ€ni huonojen kokemuksien vuoksi. Kokevat alemmuutta minua huonomman palkan ja koulutuksen vuoksi. MielellÀÀn joku jolla myös akateeminen koulutus ja tulotaso about sama kuin itsellĂ€. 

Kuvaat hienosti kahdella rivillÀ sen, miksi pÀÀdymme sukupuuttoon.

Miksi se olisi huono asia? Lue uutisia. Lapsia en ole hommannut kun se ei minua kiinnostele muutenkaan. 

Vierailija
60/88 |
10.03.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte sitten liihotella kahdestaan siellĂ€ kylmissĂ€ ylĂ€ilmoissanne. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kuusi kolme