Rehellisesti: vaikuttaako miehen vaarallisuus parinvalintaasi
Esim. Jos mies on perus duunari versus mies on lakifirmassa.
Kommentit (88)
kyllÀ miehen pitÀÀ olla jÀnnÀ. tuomitut murhaajamiehet ovat hyvin suosittuja naisten keskuudessa
No ei todellakaan. PukumiestÀ en kestÀis, mulle sopii kunnon duunari, jolla vakaat tulot. Sellaisen kanssa ollut naimisissakin 36 vuotta, ja edelleen mulle se kaikista sopivin
"Esim. Jos mies on perus duunari versus mies on lakifirmassa."
No aikanani seurustelin juurikin juristin kanssa mutta lopetin sen kun ei vain ollut sitÀ henkistÀ yhteyttÀ. Kuukautta myöhemmin tapasin miehen jolla opinnot kesken ja eikÀ rahaa yhtÀÀn. Rakastuin kuitenkin ja hyvÀ valinta se on ollut vaikka ansaitsen edelleen tonneja enemmÀn kuussa kuin tuo mies. Ihan ok töissÀ mies kuitenkin ja fiksu sekÀ mukava. Mutta ei mikÀÀn uraihminen.
EIkÀ ole tuota juristia ikÀvÀ ollut.
"kyllÀ miehen pitÀÀ olla jÀnnÀ. tuomitut murhaajamiehet ovat hyvin suosittuja naisten keskuudessa"
Montako murhamiehen kanssa yhdessÀ olevaa naista tunnet?
EnemmÀnkin vaikuttaa miten rahaa kÀyttÀÀ ja asenne rahaan.
Oikeasti varallisuus vaikuttaa vielÀ enemmÀn kuin munan koko.
KysytÀÀn vaarallisuudesta ja suurin osa vastaa varallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
KysytÀÀn vaarallisuudesta ja suurin osa vastaa varallisuudesta.
EhkÀpÀ koska aloituksessa on selkeÀ kirjoitusvirhe.
Ilman muuta, esimerkiksi uhkapelaamalla velkataakan itselleen jÀrjestÀneet kiertÀisin kaukaa jos etsisin parisuhdetta. ElÀmÀ on riittÀvÀn haastavaa ilman, ettÀ oikein kerÀÀ ongelmia.
Minulla on ollut kolme miestÀ. Joka suhteessa minÀ olen ollut se merkittÀvÀsti varakkaampi. Eli minulla ei ole vaikuttanut, mutta ehkÀ miehille minÀ olen ollut se ilmainen lounaslippu?
No tuossa vaikuttaa montakin asiaa.
- lakimiehet voivat olla psykoja ja tekevÀt todella pitkiÀ työviikkoja. KestÀÀkö miehen mielenterveys työtÀÀn pimahtelematta kotona? Onko moraali kunnossa? Onko turvallinen ja reilu, vai sellainen moraaliton kusettajalakimies? Millainen työporukka hÀnellÀ on, onko sitoutunut yhteen duuniin, osakas, vai palloileeko firmojen vÀlillÀ, mikÀ vakaus? Vaatiiko työnkuva tai työporukka alkon kÀyttöÀ? Osittain samat kysymykset pÀtevÀt duunariin
Rahakin vaikuttaa, mutta työ voi olla myös yli puolet elÀmÀn varsinaisesta sisÀllöstÀ, jotka taas vaikuttavat perheen elÀmÀnlaatuun ja hyvinvointiin. Itselleni ei vÀlttÀmÀttÀ olisi ongelma kasvattaa poissaolevan lakimiehen lapsia, jos hÀn olisi hyvÀluonteinen, luotettava, alkoton, moraalinen ja kaikin puolin kunnollinen. Kuitenkin ainoat lakimiehet, kenen kanssa olen edes jutellut, olivat:
- sukupuoleton ja omituisen vauvahimokas, ei kunnioittanut naiseutta ja ÀitiyttÀ, vaati 50/50 jÀrjestelyÀ.
- polygaminen, ja halusi sekoilla nuoruuttaan.
Kumpikaan nÀistÀ ei siis ollut tuloistaan huolimatta ollenkaan perhekelpoinen yksilö. Duunari ajaisi nÀiden ohi jos olisi vakaa, hyvÀtapainen, pÀihteetön, ymmÀrtÀvÀinen, ottaisi perinteisen miehen roolin, sekÀ luonteeltaan mukava.
Taloudenhallinta pitÀÀ olla kunnossa. Sen verran olen rahan perÀÀn elÀtettyÀni alkoholistia viimeisen vuosikymmenen. VirheistÀ oppii.
Kaksi kertaa on liitto tyssÀnnyt siihen, kun olen vaatinut avioehtoa.
Professori
Ei vaikuttanut.
Minulla oli omaisuutta ja parempi palkka 30v sitten, miehellÀ kunnianhimoa ja ÀlykkyyttÀ. Harva 30v tienaa hyvin tai omistaa paljon oli ala mikÀ tahansa
Nykyisin hÀnellÀ yli 100ke tulot, valitsin oikein:)
Odotan mieheltÀ ahkeruutta ja taloudenhallintataitoja.
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ vaarallista on perus duunarissa vs asianajajassa, paitsi ettÀ asianajaja hyvin todennÀköisesti joutuu hoitamaan rikollisten asioita, eikÀ aina voita, joten asianajajan kanssa asuessa hyvin todennÀköisesti joutuisi pitÀÀ turvakieltoa pÀÀllÀ ja somet piilossa, ettei vihastunut liivimies tule juhannuksena tontille juttelemaan hÀvitystÀ oikeusjutusta.
TÀtÀkö tarkoitit?
EivÀt kaikki lakimiehet edusta mitÀÀn vÀkivaltahulluja. On yrityslakimiehiÀ ja eu:llakin on omat lakimiehensÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyl mÀ mieluummin entisiÀ sotilaita nussin kuin jotain nysvÀÀjÀÀ. tulee turvallisempi olo öisillÀ kaduilla.
đ
MikÀs tuossa niin huvittavaa on? Ollut parisuhteessa entisen sotilaan kanssa jo yli kymmenen vuotta,lapsikin löytyy. Ei tosiaan pelota kÀvellÀ kadulla miehen seurassa tai muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa on liitto tyssÀnnyt siihen, kun olen vaatinut avioehtoa.
Professori
Suomalaisissa avioiehdoissa ei huomioida synnytystÀ ja lastenkasvatusta, eikÀ avion jÀlkeistÀ elatusta. MinÀ voisin ihan hyvin allekirjoittaa avioehdon, joka on reilu ja laadittu myös naisen panos huomioiden, eikÀ vaan sellaiseksi "minun rahat ja minÀ kÀytÀn sinun pilluasi ja lapsiasi" -kusetukseksi. Jos tuollaista ehtoa yrittÀÀ niin ei kuulu pÀÀstÀ edes samaan tilaan hedelmÀllisten naisten kanssa.
Olimme köyhiÀ opiskelijoita.