Rehellisesti: vaikuttaako miehen vaarallisuus parinvalintaasi
Esim. Jos mies on perus duunari versus mies on lakifirmassa.
Kommentit (88)
Ei ole vÀliÀ kunhan on töissÀ eikÀ mikÀÀn lusmu. Mutta koska olen itse erittÀin urakeskeinen ja korkealle koulutettu, omanlaista seuraa on usein muut uraohjukset.
KyllĂ€ se nainenkin voi ja saisi olla parisuhteessa se rikkaampi osapuoli. Vaikka sitten varakkaiden vanhempien kautta. đ
Mieheni oli työtön kun tapasimme, itse olin vielÀ lukiossa ja siis todella nuori ja sinisilmÀinen. Mies sai sitten minun sukuni yhteyksillÀ hyvÀn työpaikan (tosin perusduunarina) ja on meillÀ ollut tosi kiva elÀmÀ vaikka kumpikaan ei ole kovaa palkkaa tehnyt, on oma talo ja iso piha kivalla alueella. Sen kyllÀ sanon ettÀ parempaa ja kiltimpÀÀ miestÀ saa kyllÀ etsiÀ, nimittÀin sellainen lottovoitto mieheksi tuo omani on.
Rehellisesti ei.
Kyse on vain siitÀ ihmisestÀ, muuten en voisi edes ajatella tapailemista.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni oli työtön kun tapasimme, itse olin vielÀ lukiossa ja siis todella nuori ja sinisilmÀinen. Mies sai sitten minun sukuni yhteyksillÀ hyvÀn työpaikan (tosin perusduunarina) ja on meillÀ ollut tosi kiva elÀmÀ vaikka kumpikaan ei ole kovaa palkkaa tehnyt, on oma talo ja iso piha kivalla alueella. Sen kyllÀ sanon ettÀ parempaa ja kiltimpÀÀ miestÀ saa kyllÀ etsiÀ, nimittÀin sellainen lottovoitto mieheksi tuo omani on.
JÀnnÀ miten aina "parempaa saa etsiÀ", sinÀnsÀ hyvÀ ettÀ nÀin koet mutta eiköhÀn niitÀ parempiakin löydy, paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀnnÀ miten aina "parempaa saa etsiÀ", sinÀnsÀ hyvÀ ettÀ nÀin koet mutta eiköhÀn niitÀ parempiakin löydy, paljonkin.
SinÀ et nyt ymmÀrtÀnyt mitÀ hÀn tarkoitti.
Rupesin oikeesti miettii et kumman on tarkotus olla se vaarallisempi, duunarin vai lakimiehen. đ Luulin eka et tÀÀ on taas joku jĂ€nnĂ€miesketju.
Vaikuttaahan se jonkin verran. Ei niinkÀÀn se ammatti, vaan yleisesti taloudenhallintataidot. Aikoinaan seurustelin lakimiehen kanssa, joka oli niin onneton rahankÀytön kanssa, ettÀ oli köyhempi kuin minÀ. LisÀksi asenne oli niin huithapeli, ettei sillÀ ollut edes kiinnostusta oppia jÀrkevÀÀ rahankÀyttöÀ.
Paljon enemmÀn kiinnostaa duunari, joka on fiksu rahan kanssa. En tarkoita tÀllÀ mitÀÀn sairaallosta piheyttÀ, vaan saiturin ja laulavan kulkurin vÀlimaastossa on olemassa kultainen keskitie.