Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elänyt valheessa 15 vuotta

Vierailija
10.03.2025 |

Aviopuolisollani oli koko liittomme ajan toinen, perheelinen nainen. Hän oli miehelle se ykkösnainen ja rakkain. Kanssani hän oli vain säälistä minua ja lapsiamme kohtaan kaikki nämä vuodet. Näin totesi, kun jäi lopulta kiinni. En ollut tarpeeksi viehkeä, enkä seksikäs ja epäkiitollinenkin. 

Nyt tämä petollinen parivaljakko on lastemme kanssa joka toinen viikko. Sydämeni särkyy, tuota ilkeyden, valheellisuuden totuutta joudun kohtaamaan vasten kasvoja. He ovat erittäin ylimielisiä ja halveksivia minua kohtaan. 

Neuvokaa te, ketkä ovat joutuneet kohtaamaan tämmöistä, miten voin kestää. Vaikea vain sivuuttaa, ihminen kun olen?!

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saat syövän? Jäät äkillisesti auton alle? Miehesi ihastuu toiseen? Sulle tulee MS-tauti ja pyörätuoli? Aivoinfarkti? Hiukset lähtee ja silmäripset, kaikki karvat?"

Sinustako näin voi käydä vain toiselle naiselle?? Että karma antaa aivoinfarktin? Petetyt vaimot ei koskaan sairastu syöpään tai MS-tautiin?

Itsellesi teet pahaa, jos noin myrkyllisesti ajattelet. Minuun se ei vaikuta. Geenieni puolesta rintasyöpäriskini on korkealla ja muistisairauksiakin suvustani löytyy. Mutta elämä on nyt. Huomisesta ei kukaan tiedä.

Kyllä siinä itselleen aika pahaa tekee jos elää valheessa ja pettää ja valehtelee toisille. Karman laki on armoton eikä sitä pysäytä. Mutta elämä on tosiaan nyt. Onneksi minä elän sen rakkaideni kanssa joka päivä. Enkä satuta samalla tietoisesti toisia. Jokainen tekee sen valinnan joka päivä. Hyvä kasvattaa hyvää. Sillä ei tarkoiteta mitään tekohyvyyttä. 

Vierailija
102/108 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju muistuttaa minua, kuinka joskus nuorena tyttönä sain nettiyhteyden ja menin lukemaan suomi24 nettisivun keskustelu palstalle, ja siellä oli jotain joka kovasti järkytti.

Joku mies siellä kirjoitti keskusteluketjuun: kuinka ensin toisen naisen kanssa perustetaan perhe ja kuinka sitten otetaan ihan eri nainen vaimoksi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju muistuttaa minua, kuinka joskus nuorena tyttönä sain nettiyhteyden ja menin lukemaan suomi24 nettisivun keskustelu palstalle, ja siellä oli jotain joka kovasti järkytti.

Joku mies siellä kirjoitti keskusteluketjuun: kuinka ensin toisen naisen kanssa perustetaan perhe ja kuinka sitten otetaan ihan eri nainen vaimoksi! 

Mies on varmasti onnellisesti nyt naimisissa, on varmasti sitten monta kokemusta ja vertailua takana <3 

Vierailija
104/108 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis on ollut avoliitossa ton naisen kanssa vai vaan vieraillut väklil hänen luonaan? Eihän tuollaista tarvitse sietää... Voisitko saada yksinhuoltajuuden ja isälle valvotut tapaamiset... Minkä ikäisiä lapsia? Ite en tuollaista isää haluaisi edes tavata.

Miten valvotut tapaamiset tähän liittyy? Mies voi olla hyvä isä lapsilleen vaikka onkin ollut surkea puoliso. Lasten kautta ei todellakaan kannata alkaa kostamaan.

Yleensä näin ei ole.  Surkea puoliso on myös surkea isä.  Ihan jokaisessa tapauksessa, minkä tiedän.

Mun pappa oli kauhea aviomies. Mummo kertoi sen naisseikkailuista ja miten hän kosti niille naisille. Sanon tähän väliin, että olin jo aikuinen ja puhuttiin parisuhteista. Mummo laittoi papan eväsleipien väliin näiden naisten kuvia. Ja erään naisen kanssa kävi papan nimissä kirjeenvaihtoa sekoittaen soppaa :D

Äiti tietää näistä jutuista, mutta on aina sanonut, että pappa oli hyvä isä. Uskon sen, koska hän oli myös tosi kiva pappa. Perhe merkitsi papalle paljon. Ei hän niiden naisten kanssa kuin pitänyt hauskaa. Ikävää tietysti mummon kannalta.

Vierailija
105/108 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis on ollut avoliitossa ton naisen kanssa vai vaan vieraillut väklil hänen luonaan? Eihän tuollaista tarvitse sietää... Voisitko saada yksinhuoltajuuden ja isälle valvotut tapaamiset... Minkä ikäisiä lapsia? Ite en tuollaista isää haluaisi edes tavata.

Miten valvotut tapaamiset tähän liittyy? Mies voi olla hyvä isä lapsilleen vaikka onkin ollut surkea puoliso. Lasten kautta ei todellakaan kannata alkaa kostamaan.

Yleensä näin ei ole.  Surkea puoliso on myös surkea isä.  Ihan jokaisessa tapauksessa, minkä tiedän.

Mun pappa oli kauhea aviomies. Mummo kertoi sen naisseikkailuista ja miten hän kosti niille naisille. Sanon tähän väliin, että olin jo aikuinen ja puhuttii

No enpä arvostaisi tollasta isää.  Isä, joka kohtelee lastensa äitiä huonosti, ei ole mikään kunnon mies ja esimerkki lapsilleen.

Lapset kyllä näkee mitä tapahtuu ja kärsii siitä.  

Joo ne kivat papat voi olla vaikka mitä todellisuudessa.  Ei saa minulta armoa esittäessään lapsille jotain muuta kuin mitä oikeasti on.  

Vierailija
106/108 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No en minä nähnyt lapsenlapsena papan naisseikkailuja eikä äitinikään. Ne tapahtui muualla ne jutut. Älä siis tule minulle kertomaan, että ei ollut hyvä esimerkki. Ei aviomiehenä, mutta muuten kyllä.

On väärin, että isä leimataan huonoksi isäksi, vaikka kyse on aikuisten välisistä asioista. 

Vierailija
107/108 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta mikä tämä karman laki on ja kuka hölmö siihen uskoo?! Käsitelkää traumanne älkääkä jumiutuko johonkin uskomuksiin, millä ei ole mitään totuuspohjaa.

Vierailija
108/108 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pappa oli kauhea aviomies. Mummo kertoi sen naisseikkailuista ja miten hän kosti niille naisille. Sanon tähän väliin, että olin jo aikuinen ja puhuttii

Mummosi on ollut järkyttävä naisen malli, jää leikkimään tommoisia sairaita pelejä miehen kanssa eikä lähde lapsi kainalossa menemään. Kerskuu niillä vielä kolmanteenkin polveen eikä tajua edes hävetä.

Mummosi oli pappasi ansainnut, mutta äitisi olisi ansainnut terveemmän perheyhteisön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän