Olen elänyt valheessa 15 vuotta
Aviopuolisollani oli koko liittomme ajan toinen, perheelinen nainen. Hän oli miehelle se ykkösnainen ja rakkain. Kanssani hän oli vain säälistä minua ja lapsiamme kohtaan kaikki nämä vuodet. Näin totesi, kun jäi lopulta kiinni. En ollut tarpeeksi viehkeä, enkä seksikäs ja epäkiitollinenkin.
Nyt tämä petollinen parivaljakko on lastemme kanssa joka toinen viikko. Sydämeni särkyy, tuota ilkeyden, valheellisuuden totuutta joudun kohtaamaan vasten kasvoja. He ovat erittäin ylimielisiä ja halveksivia minua kohtaan.
Neuvokaa te, ketkä ovat joutuneet kohtaamaan tämmöistä, miten voin kestää. Vaikea vain sivuuttaa, ihminen kun olen?!
Kommentit (108)
Oot ollu ykkös valinta, sinun kannattaisi on lapset tehnyt ja sinun kanssasi on asunut.
Romanttinen rakkaus oli taloudellista sitoumusta voimakkaampi. Ei hän kovin huono mies ole ollut, kun 15 vuotta olette olleet avioliitossa. Tunteet tahtoo muuttua pitkän suhteen aikana. Loppujen lopuksi se mies on aivan sama kuin ennenkin, sinun tunteesi häntä kohtaan ovat muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Romanttinen rakkaus oli taloudellista sitoumusta voimakkaampi. Ei hän kovin huono mies ole ollut, kun 15 vuotta olette olleet avioliitossa. Tunteet tahtoo muuttua pitkän suhteen aikana. Loppujen lopuksi se mies on aivan sama kuin ennenkin, sinun tunteesi häntä kohtaan ovat muuttuneet.
ööö..mieson pettänyt häntä pysyvän sivusuhteen kanssa vuosikausia. Eikä vaimo tiennyt asiasta mitään. Eihän hän olisi tuollaisen miehen kanssa ollut 15 vuotta jos olisi tiennyt. Onpa typerä ja tunteeton suhtautuminen asiaan. Taidat itse olla pettämisen kannattaja.
On kyllä outoa jos noin pitkään olitte yhdessä etkä havainnut mitään merkkejä asiasta. Teillä on ollut aika kummallinen liitto.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä outoa jos noin pitkään olitte yhdessä etkä havainnut mitään merkkejä asiasta. Teillä on ollut aika kummallinen liitto.
Oliko ap mitään merkkejä mistä joko suhteen aikana tai viimeistään näin jälkikäteen näet että tuo valhe näkyi?
Vierailija kirjoitti:
Trollaus ei ole uskottava. 0/5
Miesvihaajan jokapäiväisiä ulostuksia.
Lainaus Olli Halosen miten käärmeet lisääntyy -kipaleesta:
"
En tiedä miten käärmeet lisääntyy
Mut kai te jonkun keinon keksitte
Hetkeksi onnen löydätte
Kun itseänne huijaatte
En enää näe sun kuvia
Mut kuulemma sä hehkut onnesta
Niin onhan tää nyt tyhmää toisaalta
Kantaa kaunaa vanhoista
Joten onnea uudelle parille
Toivottavasti nää kukat tulee perille
Arvoisenne onnen löysitte
Toivottavasti nää piikit ei pistele
Ja jos mietit että olenkohan katkera
Niin ehkä vähän mut sitten toisaalta
Jos syrjähypyt ei oo ongelma
Niin mitä luulet että teille on tiedossa"
Ja pää pystyyn ap. Pääsit eroon siasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan helppo uskoa. Minun mieheni pisti paremmaksi. Jäi kiinni 17 vuoden päästä. Oli ollut koko ajan suhde edellisen naisystävän kanssa, joka odotti miehen jättävän minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helppo uskoa. Minun mieheni pisti paremmaksi. Jäi kiinni 17 vuoden päästä. Oli ollut koko ajan suhde edellisen naisystävän kanssa, joka odotti miehen jättävän minut.
Jotkut ihmiset eivät vain voi elää yhden kanssa, vaan tarvivat huomiota ja validaatiota myös muualta. Aina. Jos tällainen ei sovi, kannattaa pysyä kaukana. Ihan sama mitä puhuvat, eivät muutu. Koskaan.
Ilmeisesti kuitenkin lapsesi ovat eri mieltä, kun haluavat heidän kanssaan viettää piolet ajastaan. Lapset lienevät sen ikäisiä, että heillä on yksiselitteinen oikeus kieltäytyä edes tapaamasta vaikka pysyvästi.
Ap, älä kanna toisille kuuluvaa häpeää.
Kertomastasi päätellen olet elänyt hyvässä uskossa avioliitossa, jos näin, sinulla ei ole mitään hävettävää.
Pääasia, ettet jää katkeruuteen kiinni, joka pilaa sinun ja lastesi elämän. Jos asia jäytää sinua, hakeudu vaikka terapiaan. Fokus nykyhetkeen ja tulevaan. Opettele olemaan kiitollinen asioista esimerkiksi lapsistasi.
Olet saanut olla kuitenkin miehen seurassa ja läheisyydessä. Joskus elämä koettelee. Kannattaa pyrkiä silti näkemään ne hyvät asiat.
Miten joillekin voi ottaa pettäminen noin koville?
Vierailija kirjoitti:
Miten joillekin voi ottaa pettäminen noin koville?
Miten joillekin pettämisen kritiikki ottaa niiin koville?
Vierailija kirjoitti:
Eli siis on ollut avoliitossa ton naisen kanssa vai vaan vieraillut väklil hänen luonaan? Eihän tuollaista tarvitse sietää... Voisitko saada yksinhuoltajuuden ja isälle valvotut tapaamiset... Minkä ikäisiä lapsia? Ite en tuollaista isää haluaisi edes tavata.
Minkäs takia lapsia pitäisi käyttää koston pelinappuloina ja pilata heidän elämänsä? Oletko psykopaatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis on ollut avoliitossa ton naisen kanssa vai vaan vieraillut väklil hänen luonaan? Eihän tuollaista tarvitse sietää... Voisitko saada yksinhuoltajuuden ja isälle valvotut tapaamiset... Minkä ikäisiä lapsia? Ite en tuollaista isää haluaisi edes tavata.
Minkäs takia lapsia pitäisi käyttää koston pelinappuloina ja pilata heidän elämänsä? Oletko psykopaatti?
Eiköhän iso osa tuollaisista pettäjistä ilmennä persoonallisuushäiriöisen piirteitä?
Korjaus otsikkoon: miehesi eli valheessa, et sinä.
Uhriutuminen on typerää ja herättää epäilyn ulin sadusta, jossa miehen kaksinaamaisuudesta häpeän kantaa nainen.