Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sirpa, 36, laittoi nikotiinipussin huuleen Kohta peilissä oli odottamaton näky"

Vierailija
10.03.2025 |

Iltalehdessä tänään. 36v ???

Näyttää ennemminkin päälle 50 vuotiaalta. Mitä ihmiset oikein tekee itselleen ja millaiset elintavat pitää olla että näyttää noin paljon vanhemmalta? Uskomatonta. Muka 36. Tainnut tulla toimittelijalle näppäilyvirhe.

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän päin vastoin kuin tolla naisella, olen 35 ja multa kysytään edelleen paperit, pari kk sitten jäi joululahjaviinipullo kauppaan, kun myyjä ei suostunut sitä myymään ilman papereita 😂😂😂😂 Näytän monien mielestä max. 27-vuotiaalta. Oma esikoinen täyttää 3 vuoden päästä 18 ja siitä vasta ihmiset menevätkin shokkiin, koska yleensä mua ollaan luultu jopa 24-vuotiaaksi. Itse en meikkaa juurikaan tai jos meikkaan niin hillitysti, käytän klassisia vaatteita enkä mitään perseen ja tissien paljasteluvaatteita eli kyse ei ole siitä, että yrittäisin pukeutumisella näyttää nuoremmalta kuin olen. Huvittavinta on se, että olen henkisesti tosi väsynyt avioeron jälkeen ja kuvittelen että se heijastuu ulos ja että näytän vähintään 100 vuotiaalta näissä murheissa, mutta ei se nähtävästi vielä näy ulkomuodossa. Itse en tupakoi, käytä alkoholia tai käy juhlimassa. Liikun kohtuul

Jee me lähetään sulle mitalli! Ihana kaunotar olet varmasti ja tehnyt kaiken oikein! Geenilottokin on puolellasi. Mahtavaa! Ihanaa! 

Eihän hän sanonut olevansa kaunotar. Minäkin näytän ikäistäni huomattavasti nuorempana, mutta en ole kaunis. Jotkut lapsetkin ovat rumia, joten nuorelta näyttäminen ei tarkoita kauneutta.

Vierailija
82/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan ihan kiva antaa muitakin esimerkkejä, että  vielä 35-vuotiaanakin voi näyttää parikymppiseltä, koska moni 35-vuotias saa jo näkyviä ikääntymisen merkkejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo jo naisesta paljon jos käyttää nuuskaa. Hyi h.lvetti.

Nuuska ja nikotiinipussi ovat kaksi eri asiaa !

Vierailija
84/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä päivääkään alle 56-vuotiaalta.

Kiitos Teemu tästä.

Vierailija
85/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremminkin Sirpa 63 vuotias. 

Vierailija
86/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse roolittajan työtä. Meillä pari näyttelijänaista, jotka ovat oikeasti vielä 35-vuotiaana jopa 18-vuotiaiden roolissa. Muutama 28-vuotias otti jostain syystä pienet hepulit, kun roolitusta tehtiin, mutta sanottiin että voit papereissasi olla vaikka 20-vuotias, mutta jos joku toinen näyttää nuoremmalta kuin sinä, me valitsemme hänet. Roolitin tän 35-vuotiaan naisen 18-vuotiaan naisen rooliin ja kukaan ei voinut uskoa, kun hän kertoi olevansa oikeasti 35, todella kimmoisa iho, hehkuva. Hän on kyllä hieman pyöreäkasvoinen ja korkeat poskipäät, mutta hoikka siltikin, ehkä tuo kasvojen muoto myös lisää sitä ja ihon kunto ja tietty olemus jne. Myös hampaat hänellä edelleen valkoiset, monella 35-vuotiaalla näkyy jo tummumista ja kyllä niitä ryppyjäkin näkyy valitettavan monella. Kateeksi käy niitä, jotka ovat löytäneet jonkin salaisen nuoruudenlähteen eivätkä vanhene. 

Vierailija
87/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tutkitulla ja turvallisella" piikitetyt vanhenevat vauhdilla ja työntelevät rollaattoreita.

Vierailija
88/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse olen 34-vuotias mies, jota juuri viime viikolla luultiin useamman itseäni paljon nuoremman ihmisen toimesta 20-23-vuotiaaksi. Toki tiedän, että näytän ikäistäni paljon nuoremmalta enkä vastaa keskimääräistä ikäistäni miestä. Mutta silti jotkut jaksavat ihmetellä, etten ole kiinnostunut ikäisistäni naisista, jotka melkein järjestään näyttävät siltä, että voisivat olla tätejäni. Onneksi huomattavasti nuorempia helposti saankin. 

Vierailija
89/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa nuorehkolla naisella tummia karvoja kasvamaan leuassa, voiko nikotiini olla yksi syy? Itse ainakin nyppisin ne pois jos minulla kasvaisi. Näin kerran netissä kuvia suomalaisesta lihavasta naisesta jolla näkyi lähikuvissa selkeä sänki leuan alla. Miltäköhän tuntuu naisena joutua ajamaan partansa ja eikö niitä karvoja saa pysyvästi poistettua jollain laserilla, luulisi helpottavan elämää, epäilen sillä naisella olevan PCOS.

Olet jäänyt ajasta vähän jälkeen. Nykyään näkee harvase päivä naisia, joilla on selkeä sänki. Ja ihan näkyvä aataminomena. 

Vierailija
90/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset tuollaisia mummomallin silmälaseja kiitos! 

Vierailija
91/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, itse olen 34-vuotias mies, jota juuri viime viikolla luultiin useamman itseäni paljon nuoremman ihmisen toimesta 20-23-vuotiaaksi. Toki tiedän, että näytän ikäistäni paljon nuoremmalta enkä vastaa keskimääräistä ikäistäni miestä. Mutta silti jotkut jaksavat ihmetellä, etten ole kiinnostunut ikäisistäni naisista, jotka melkein järjestään näyttävät siltä, että voisivat olla tätejäni. Onneksi huomattavasti nuorempia helposti saankin. 

Itse jäin myös sinkuksi juuri. Olen 35-vuotias nainen ja olen tapaillut 25-vuotiasta miestä. Aluksi hän ei uskonut, että olen jo 35. Suurinosa deiteistäni on minua nuorempia. Minulta myös kysytään edelleen paperit. 

Vierailija
92/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais laittaa korkki kiinni ja nuuskat roskiin! Optikolta sirommat rillit 👍

Vierailija
93/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää huoli omista asioistanne.

Moi Sirpa! Joko on klyyvari parantunut vai vieläkö huulet törröttää?

Eikös klyyvari ole nenä eikä huulet?

Vierailija
94/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rintakehän tatuointi ei ainakaan nuorenna Sirpaa. 

Vierailija
95/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuoremmilta näyttävät haluavat kertoa, että ei kaikki näytä keskivertoikäisiltään, mutta eivät myöskään liian vanhoilta. 

Deittimarkkinoilla liikkui jossakin vaiheessa sellainen käsitys, että kaikki 35-vuotiaat naiset on jo täti-ihmisiä. Hyvä kaverini matchasi yhden nuoruudenihmeen kanssa. Itsekin hämmästelen, miten joku voi näyttää vielä 36-vuotiaana 20-vuotiaalta jopa ilman meikkejä tai mitään mikä lisäisi käsitystä iästä. Kaverini on siis 24-vuotias ja hänellä 36-vuotias naisystävä. Eikä ole mikään Tempparimuija minihameessa ja silikoineissa vaan luonnollinen tapaus. 

Vierailija
96/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karuja kommentteja naisilta. Toivottavasti Sirpa ei eksy tänne.

Vierailija
97/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisella naisella on aviomies. Hän saisi tuhansia mätchejä tinderissä myös, jos hän menisi sinne.

Samaan aikaa normi komea mies ei saa ketään.

Tälläistä se on suomen parisuhdemarkkinoilla 2025.

Vierailija
98/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ei näytä ikinä nuorilta. Yks kaverini on aina ollut tanakka ,paksut kulmat ja punottava iho,varsiluomia rinta täynnä,pitkät paksut hiukset yleensä kiinni ja  silmälasit. Näytti 16vuotiaana 26vuotiaalta ja nyt 44vuotiaana näyttää 50vuotiaalta.

Ennen näytti 10 vuotta vanhemmalta ja nyt vain 6 vuotta. Tuohan on itseasiassa hyvä kun on ottanut kiinni 😀

Vierailija
99/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus mammapalstalainen

Vierailija
100/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää ulkonäön haukkumista ja kiusaamista tässä ketjussa. Naisparka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi