Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sirpa, 36, laittoi nikotiinipussin huuleen Kohta peilissä oli odottamaton näky"

Vierailija
10.03.2025 |

Iltalehdessä tänään. 36v ???

Näyttää ennemminkin päälle 50 vuotiaalta. Mitä ihmiset oikein tekee itselleen ja millaiset elintavat pitää olla että näyttää noin paljon vanhemmalta? Uskomatonta. Muka 36. Tainnut tulla toimittelijalle näppäilyvirhe.

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistus voi muuttaa paljon. Itsellä ainakin riippuu tosi paljon millainen valaistus. Marketeissa suoraan ylhäältä alas tuleva valo tekee ihan hirveen näköisen juonteista ja rypyistä. Näytän joltain 100 vuotiaalta. Masennun joka kerta. Tasaisessa luonnonvalossa  ihan ok.

Vierailija
122/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valaistus voi muuttaa paljon. Itsellä ainakin riippuu tosi paljon millainen valaistus. Marketeissa suoraan ylhäältä alas tuleva valo tekee ihan hirveen näköisen juonteista ja rypyistä. Näytän joltain 100 vuotiaalta. Masennun joka kerta. Tasaisessa luonnonvalossa  ihan ok.

Tuo selittää, miksi monet 10-vuotiaat saa ostettua marketeista tupakkaa ja alkoholia. Kun se kaupan kattovalo vanhentaa!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/hiihdon-mm-2025/a/517ebeb4-0734-42b5-9203-a5e0…

Tässä teille toinen 36 v.  Veikkaan ettei tämänkään elintavat kelpaa teille

Vierailija
124/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo selittää, miksi monet 10-vuotiaat saa ostettua marketeista tupakkaa ja alkoholia. Kun se kaupan kattovalo vanhentaa!!!!!

Nyt en tiedä oletko idootti vai yritätkö olla hauska... 

Vierailija
125/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisessa jutussa ylipäätään pitää mainita henkilön ikä? En oikein ymmärrä miten se on olennaista tarinan kannalta, ellei sitten juuri siksi että ihmiset pääsee arvostelemaan sitä mitä tupakka tekee ulkonäölle. 

On nimenomaan hyvä varoitus siitä mitä tupakka aiheuttaa! 

Vierailija
126/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL julkaisee jatkuvalla syötöllä propagandaa nikotiinipusseista. 

Vierailija
127/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että kaikki muut näyttävät ikäistään nuoremmalta. Minä en.

Ihosairaus + toinen perussairaus, vuosikausia valvottaneet lapset ja muutenkin paljon surua ovat pitäneet huolta, että totaalinen ihon repsahdus tapahtui noin nelikymppisenä. Ei siinä muuten terveet elämäntavat ole auttaneet.

Mutta olen kuitenkin saanut kasvatettua lapseni, pärjännyt töissä ja selvinnyt kuluneista vuosista täysissä järjissäni. Kiva jos minun rypyistäni ja rupsahtaneesta naamastani muut ihmiset saavat ylemmyydentuntoista riemua. Itse en jaksa murehtia, suurempiakin asioita tässä elämässä.

Tämä nykyään vallitseva ulkonäköhysteria on totaalisen naurettavaa.

Vierailija
128/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo jo naisesta paljon jos käyttää nuuskaa. Hyi h.lvetti.

Nuuska ja nikotiinipussi ovat kaksi eri asiaa !

No ällöttäviä ovat kuitenkin.

Vierailija
129/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en panisi. 

Vierailija
130/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en panisi. 

Kyseisen artikkelin odottaisi herättävän pohtimaan, uskaltaako nikotiinipussia panna huuleensa, eikä mitään muita panemisia. Hae apua. 

Vierailija
131/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ns. vanhoihin varsiin tehty, niin tuo asia oikenee ikääntyessä, nuorekkaat vanhenevat räjähtämällä. Näin karma leikkii pintaimmeisten kustannuksella.

Olen nykyään mitoiltani 170 cm ja 62 kg mikä on just sopiva paino mulle, jos tippuu alle niin alkaa tulla ryppyjä poskiin ja silmien alle ja jos nousee tosta, niin sitten alkaa näkyä pientä turvotusta kasvoissa..

Nimim. Kokemusta on liian kuivasta kunnosta ja ylipainosta melkein 100 kg painoin isoimmillani ja laihimmillani 47 kg. Eli ei se laihuuskaan aina nuorenna eikä pyöreys.. 

Itse en käytä tupakkatuotteita, juo alkoholia ja olen tarkka unistani ja ravinnosta ja liikunnasta edelleen. 

Joten turha puhua mistään karmasta, kaikki ei jaksa pitää itsestään huolta, olen myös itse ollut siellä päässä ja jotkut ovat nuoresta asti vetäneet röökiä eivätkä lopeta ikinä ja juovat paljon, mikä vanhentaa.. 

Mulle laittoi vanha yläasteaikainen ihastus viestiä yksi päivä, että kaikki yläasteen kuumimmat naiset vaan lihovat ja vanhenevat, mutta minä näytän nuoremmalta ja kauniimmalta kuin yläasteella 😂 Nautin tästä nyt täysin rinnoin sillä minua kiusattiin koko yläaste, sanokaa sitä sitten vaikka karmaksi.

Vierailija
132/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpan ikä herättänyt keskustelua. Ikävä kyllä hän näyttää ikäistään vanhemmalle, olisiko numerot menneet väärinpäin. 63v?

Vierailija
133/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerot kyllä menneet väärinpäin. 

Vierailija
134/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille opetus. Ei mälliä huuleen! 

Vierailija
135/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/hiihdon-mm-2025/a/517ebeb4-0734-42b5-9203-a5e0…

Tässä teille toinen 36 v.  Veikkaan ettei tämänkään elintavat kelpaa teille

Mitä on tapahtunut? Kuin muumio 🙈

Vierailija
136/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä päivääkään alle 56-vuotiaalta.

Mä oon 56v ja en näytä tolta. Olen raitis enkä ole koskaan tupakoinut niin iho on ehkä siksi erilainen. Toisaalta Siepan kasvot ei ole yhtään valahtaneet kuten mulla. Olisin arvellut Sirpan iäksi n 45v.

Vierailija
137/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita toiselle puolelle vielä nikotiinipussi niin tasottuu huuli.

Vierailija
138/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematta ilkeä,kyllähän hän nyt näyttää kaikkea muuta kuin kolmekymppiseltä onko syynä sitten tupakka,stressi tai mikä lie. Mutta hän on naimisissa ja ilmeisesti tyytyväinen elämäänsä, toisi kuin jotkut nätimmät naiset jotka vaan juoksee treffeillä ja valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi