Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sirpa, 36, laittoi nikotiinipussin huuleen Kohta peilissä oli odottamaton näky"

Vierailija
10.03.2025 |

Iltalehdessä tänään. 36v ???

Näyttää ennemminkin päälle 50 vuotiaalta. Mitä ihmiset oikein tekee itselleen ja millaiset elintavat pitää olla että näyttää noin paljon vanhemmalta? Uskomatonta. Muka 36. Tainnut tulla toimittelijalle näppäilyvirhe.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa, 36, Olisi voinut jättää nikotiinipussin laittamatta huuleen, niin peilissä ei olisi  ollut odottamaton näky..

Vierailija
62/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei näytä ikinä nuorilta. Yks kaverini on aina ollut tanakka ,paksut kulmat ja punottava iho,varsiluomia rinta täynnä,pitkät paksut hiukset yleensä kiinni ja  silmälasit. Näytti 16vuotiaana 26vuotiaalta ja nyt 44vuotiaana näyttää 50vuotiaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luokkakokouksessa pari vuotta sitten. Kaverini nai miljonäärin useita vuosia sitten, massia on kivasti ja pokkana kaiveli Birkinistään nuuskakotelon ja laittoi nuuskaa huuleen ja on classy woman.. mietin, että mikä muotijuttu 😂😂 En vaan osaa yhdistää nuuskaa hienoon naiseen. Isäni pelasi monta vuotta jääkiekkoa ja miellän sen nuuskan edelleen epäterveelliseksi äijien tupakkatuotteeksi. Oli niin tai näin, mun huulen alle niitä ei tule vaikka omistaisin Birkinin tai 5 tai vaikka olisi kuinka muodikasta shittiä.

Vierailija
64/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki me kaikki vanhenemme ja rupsahdamme,mutta tuo nainen näyttää oikesti 50vuotiaalta. NImikin viittaa siihen suuntaan.

Olen 50v, syntynyt v.-74 ja harva ikäseni näyttää noin ikääntyneeltä. Ja Sirpa ei nimenä ole minun ikäluokassani yleinen. Pitää mennä 60-luvulle ja siitä alaspäin. 

Vierailija
65/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ei näytä ikinä nuorilta. Yks kaverini on aina ollut tanakka ,paksut kulmat ja punottava iho,varsiluomia rinta täynnä,pitkät paksut hiukset yleensä kiinni ja  silmälasit. Näytti 16vuotiaana 26vuotiaalta ja nyt 44vuotiaana näyttää 50vuotiaalta.

No moni 44 v saattaa näyttää 50 v tai toisinpäin. Ihmisen iän arvioiminen 40+ iän jälkeen etenkin todella vaikeaa. Kaverini on 51 ja pikkusisko 45 näyttää paljon vanhemmalta. 

Vierailija
66/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeea paskkaa ihmiset on valmiita työntämään suuhunsa. Ja nämä tatuointi sotkut. Myrkkyä iholle. huh. Taattua weeteee meininkiä.

Vierailija
67/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on takuulla tullut virhe iässä. Kenenkään 36-vuotiaan nimi ei ole Sirpa. 

On. Mä ainakin tiedän yhden alle nelikymppisen Sirpan ja jopa Pirjon.

Vierailija
68/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa on selvästi sinut itsensä kanssa. Ei tee tiukkaakaan ottaa meikittömiä kuvia ilman lämpörullakiharoita.

Vierailija
69/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa olevan keinotekoinen nainen, eli feikkinainen.

Vierailija
70/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpa, 36, Olisi voinut jättää nikotiinipussin laittamatta huuleen, niin peilissä ei olisi  ollut odottamaton näky..

Tämä.

Vierailija
71/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisessa jutussa ylipäätään pitää mainita henkilön ikä? En oikein ymmärrä miten se on olennaista tarinan kannalta, ellei sitten juuri siksi että ihmiset pääsee arvostelemaan sitä mitä tupakka tekee ulkonäölle. 

Vierailija
72/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat on just sellaisia, miltä aamulla moni meistä näyttää ennen puunaamista. Hyvä ettei peili hajoa kauhukuvasta.

Vierailija
73/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpa on selvästi sinut itsensä kanssa. Ei tee tiukkaakaan ottaa meikittömiä kuvia ilman lämpörullakiharoita.

Ainakin oli ennen näitä ketjuja..

Toivottavasti ei erehdy tänne lukemaan näitä juttuja

Vierailija
74/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän päin vastoin kuin tolla naisella, olen 35 ja multa kysytään edelleen paperit, pari kk sitten jäi joululahjaviinipullo kauppaan, kun myyjä ei suostunut sitä myymään ilman papereita 😂😂😂😂 Näytän monien mielestä max. 27-vuotiaalta. Oma esikoinen täyttää 3 vuoden päästä 18 ja siitä vasta ihmiset menevätkin shokkiin, koska yleensä mua ollaan luultu jopa 24-vuotiaaksi. Itse en meikkaa juurikaan tai jos meikkaan niin hillitysti, käytän klassisia vaatteita enkä mitään perseen ja tissien paljasteluvaatteita eli kyse ei ole siitä, että yrittäisin pukeutumisella näyttää nuoremmalta kuin olen. Huvittavinta on se, että olen henkisesti tosi väsynyt avioeron jälkeen ja kuvittelen että se heijastuu ulos ja että näytän vähintään 100 vuotiaalta näissä murheissa, mutta ei se nähtävästi vielä näy ulkomuodossa. Itse en tupakoi, käytä alkoholia tai käy juhlimassa. Liikun kohtuullisesti. En makaa auringossa liikaa, koska mulla on jo kerran todettu alkava melanooma. Multa siis kaikki ulkoiset ja sisäiset vanhenemisen tekijät minimissään. Lisäksi hoidan ihoani huolella ja välttelen turhia kemikaaleja, en esim. ole värjännyt hiuksia muilla kuin kasviväreillä pian 10 vuoteen. 

Vierailija
75/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä kommentteja ja sit ihmetellään naisten ulkonäköpaineita. Mistähän johtuu? Ja kun moni paineen alla alkaa fiksailemaan itseään, sekin haukutaan. Ainoa tapa olla oikea nainen on olla luonnonkaunis ja vanheta arvokkaasti rupsahtamatta. Kuka vielä väittää ettei nainen ole toiselle naiselle susi?

Vierailija
76/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tavallaan nuortuu koko ajan. Ensin näytti 10v itseään vanhemmalta, sitten 6v vanhemmalta. 60-vuotiaana näyttää varmaan 62-vuotiaalta.

Vierailija
77/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän päin vastoin kuin tolla naisella, olen 35 ja multa kysytään edelleen paperit, pari kk sitten jäi joululahjaviinipullo kauppaan, kun myyjä ei suostunut sitä myymään ilman papereita 😂😂😂😂 Näytän monien mielestä max. 27-vuotiaalta. Oma esikoinen täyttää 3 vuoden päästä 18 ja siitä vasta ihmiset menevätkin shokkiin, koska yleensä mua ollaan luultu jopa 24-vuotiaaksi. Itse en meikkaa juurikaan tai jos meikkaan niin hillitysti, käytän klassisia vaatteita enkä mitään perseen ja tissien paljasteluvaatteita eli kyse ei ole siitä, että yrittäisin pukeutumisella näyttää nuoremmalta kuin olen. Huvittavinta on se, että olen henkisesti tosi väsynyt avioeron jälkeen ja kuvittelen että se heijastuu ulos ja että näytän vähintään 100 vuotiaalta näissä murheissa, mutta ei se nähtävästi vielä näy ulkomuodossa. Itse en tupakoi, käytä alkoholia tai käy juhlimassa. Liikun kohtuullisesti. En makaa auringossa liikaa, koska mulla on

Jee me lähetään sulle mitalli! Ihana kaunotar olet varmasti ja tehnyt kaiken oikein! Geenilottokin on puolellasi. Mahtavaa! Ihanaa! 

Vierailija
78/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli säästöä, ei tarvitse hakea huulitäytteitä.

Vierailija
79/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa nuorehkolla naisella tummia karvoja kasvamaan leuassa, voiko nikotiini olla yksi syy? Itse ainakin nyppisin ne pois jos minulla kasvaisi. Näin kerran netissä kuvia suomalaisesta lihavasta naisesta jolla näkyi lähikuvissa selkeä sänki leuan alla. Miltäköhän tuntuu naisena joutua ajamaan partansa ja eikö niitä karvoja saa pysyvästi poistettua jollain laserilla, luulisi helpottavan elämää, epäilen sillä naisella olevan PCOS.

Vierailija
80/138 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän päin vastoin kuin tolla naisella, olen 35 ja multa kysytään edelleen paperit, pari kk sitten jäi joululahjaviinipullo kauppaan, kun myyjä ei suostunut sitä myymään ilman papereita 😂😂😂😂 Näytän monien mielestä max. 27-vuotiaalta. Oma esikoinen täyttää 3 vuoden päästä 18 ja siitä vasta ihmiset menevätkin shokkiin, koska yleensä mua ollaan luultu jopa 24-vuotiaaksi. Itse en meikkaa juurikaan tai jos meikkaan niin hillitysti, käytän klassisia vaatteita enkä mitään perseen ja tissien paljasteluvaatteita eli kyse ei ole siitä, että yrittäisin pukeutumisella näyttää nuoremmalta kuin olen. Huvittavinta on se, että olen henkisesti tosi väsynyt avioeron jälkeen ja kuvittelen että se heijastuu ulos ja että näytän vähintään 100 vuotiaalta näissä murheissa, mutta ei se nähtävästi vielä näy ulkomuodossa. Itse en tupakoi, käytä alkoholia tai käy juhlimassa. Liikun kohtuul

Miksi ei saisi kertoa myös päinvastaisesta tilanteesta? Kyllähän toikin voi vaikeuttaa, jos unohtaa paperit ja ei vielä 35-vuotiaanakaan saa ostettua K18-tuotteita ilman papereita. Tässä on vaan annettu myös se toinen ääripääesimerkki. 

Kaverini on myös ikinuori ja parikin Tinder-matchia sanoneet että ei sun olisi tarvinut valehdella sun ikääsi noin paljon ylöspäin, miksi valehtelit, koetko että miehet haluavat vanhemman naiset kuin parikymppisen ja vasta kun vilauttanut varovasti henkkareista iän treffikaverit uskoneet että on oikeasti 35. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä