"Sirpa, 36, laittoi nikotiinipussin huuleen Kohta peilissä oli odottamaton näky"
Iltalehdessä tänään. 36v ???
Näyttää ennemminkin päälle 50 vuotiaalta. Mitä ihmiset oikein tekee itselleen ja millaiset elintavat pitää olla että näyttää noin paljon vanhemmalta? Uskomatonta. Muka 36. Tainnut tulla toimittelijalle näppäilyvirhe.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, itse olen 34-vuotias mies, jota juuri viime viikolla luultiin useamman itseäni paljon nuoremman ihmisen toimesta 20-23-vuotiaaksi. Toki tiedän, että näytän ikäistäni paljon nuoremmalta enkä vastaa keskimääräistä ikäistäni miestä. Mutta silti jotkut jaksavat ihmetellä, etten ole kiinnostunut ikäisistäni naisista, jotka melkein järjestään näyttävät siltä, että voisivat olla tätejäni. Onneksi huomattavasti nuorempia helposti saankin.
Itse jäin myös sinkuksi juuri. Olen 35-vuotias nainen ja olen tapaillut 25-vuotiasta miestä. Aluksi hän ei uskonut, että olen jo 35. Suurinosa deiteistäni on minua nuorempia. Minulta myös kysytään edelleen paperit.
Ymmärräthän, että hyvin harva täällä uskoo kätevää tarinaasi?
Juu ei kiitos. Oli sitten nikotiinipussia tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kunhan lopettaa tupakkatuotteet kokonaan niin ihon kunto jne. kohentuu.
Parikymmentä vuotta kun kaataa keittoa Marlboro huulessa niin lievää peruuttamatonta rupsahtamista tapahtuu väistämättä.
Mä tein noin ja palauduin yllättävän raikkaan näköiseksi. Tosin mulla kulki rinnalla aina myös tietty urheilullisuus ja ruokavalio on melko terveellinen. Röökiäkään en polttanut aivan koko aikaa vaan kausittain. Nyt oon ollut vuoden ja pari kuukautta ilman alkoa tai röökiä.
Linkki: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2ec0696e-4b51-4a81-b826-eea46f5f8dc0
Alemmassa vertailukuvassa vasemmalla aika lailla Juice 45v näkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea tuossa pussin pitämisessä huulen alla on?
Siellähän ne pussit on huulen alla paitsi jos seisoo käsillä, sillon ne takoo otsaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja varmaan ihan kiva antaa muitakin esimerkkejä, että vielä 35-vuotiaanakin voi näyttää parikymppiseltä, koska moni 35-vuotias saa jo näkyviä ikääntymisen merkkejä.
Minua luultiin 2v lapseni siskoksi 34v:nä, K16 leffaan kysyttiin paperit ja ajoin ratikassa lastenlipulla pitkälle yli 30v:)
Hienoa, että kaikki muut näyttävät ikäistään nuoremmalta. Minä en.
Ihosairaus + toinen perussairaus, vuosikausia valvottaneet lapset ja muutenkin paljon surua ovat pitäneet huolta, että totaalinen ihon repsahdus tapahtui noin nelikymppisenä. Ei siinä muuten terveet elämäntavat ole auttaneet.
Mutta olen kuitenkin saanut kasvatettua lapseni, pärjännyt töissä ja selvinnyt kuluneista vuosista täysissä järjissäni. Kiva jos minun rypyistäni ja rupsahtaneesta naamastani muut ihmiset saavat ylemmyydentuntoista riemua. Itse en jaksa murehtia, suurempiakin asioita tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi edistää pysyvää hiustenlähtöä, ja hiukset myös ohenevat. Hormonaalisista syistä karvankasvu puolestaan lisääntyy naisilla koko keholla, myös kasvoissa.
Mikä on vienyt hiukset henkilöiltä, jotka eivät tupakoi?
Jos on ns. vanhoihin varsiin tehty, niin tuo asia oikenee ikääntyessä, nuorekkaat vanhenevat räjähtämällä. Näin karma leikkii pintaimmeisten kustannuksella.
Lääkitys kohdalleen ja piikille.
PS Piikin jälkeen ei kannata katsoa peiliin.
Masentunut ilme,isot lasit ja ohuet huulet vanhentavat. Hymyä,huulipunaa,ripsien taivutus ja ripsaria, puuteria ja piilolinssit niin olisi ikäisensä näköinen. Nyt näyttää tosiaan surulliselta Juicelta elämän ehtoopuolella kuten joku jo mainitsikin.
Tuo Sirpa ei kyllä näytä 36 vuotiaalta, 56 on lähempänä.
Sirpan kaltaisista sanotaan nätisti kierrellen, että eletty elämä näkyy.
Olen lounaskahvilassa, ja kahville tuli juuri sirpamainen nainen. Ikää ihan varmasti 30+, vaikka näyttää lähes 60 v., täysi viskisieppo. Mussuttaa suu auki pullaa, puhuu samaan aikaan ja kähisee viskisiepon äänellä. Kaikki suomen kielen kirosanat käyty vähintään kerran läpi. Kammottavaa seuraa, vaikka vain vieruspöydässä raakkuukin. Näkyy kyllä, että on naista vahvempi maistunut mutta koulunkäynti ei.
Täytän kohta 50v ja mietin Onkohan tuo miten lähellä 60v tai ylikin ja kohta näytän tuolta. Omaa mieltä virkisti kun olikin 36v ja itse pian 50v näytän nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Täytän kohta 50v ja mietin Onkohan tuo miten lähellä 60v tai ylikin ja kohta näytän tuolta. Omaa mieltä virkisti kun olikin 36v ja itse pian 50v näytän nuoremmalta.
No mikäpä ei av-mamman mieltä virkistäis yhtä paljon kun päästä haukkumaan muita. Onneks jollain on paskemmin! Kyllä päivä tästä parani!
Sisäistä kauneuttakin löytyy niin rutkasti että!
Kerrankin tuollaisessa jutussa on normaali naamakuva filtteröityjen ankkaposeerauskuvien sijaan, ja heti alkaa hirveä haukkuminen. Ihan tavallinen nainen.
Oliko pienempi kokoinen nainen? Yleensä nämä pienemmät ovat tyttömäisempiä ja nuoremman näköisiä.