Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla olet erilainen kuin suurin osa suomalaisista?

Vierailija
09.03.2025 |

Koulutus, elämänkokemukset.

Entä te?

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta enkä syö Vaasan ruispaloja. En vertaile hintoja enkä innostu tarjouksista tai halvoista hinnoista. En syö irtokarkkeja enkä suklaata, tykkään kunnon jälkiruuista (ei jäätelö). En käytä light- tai zero-tuotteita ollenkaan. Omistusasuminen ei ole minun juttu (valtaosan suomalaisista on) enkä usko että se on kannattava sijoitus.

En juo maitoa. Juhannus ei ole mulle tärkeä juhla enkä harrasta mökkijuhannuksia. En voi sietää jonottamista ja järjestän elämäni niin, etten joudu seisomaan jonossa. Ruokakauppa on poikkeus, sillä maksan aina käteisellä, siinäkin poikkean suomalaisista jotka enää harvoin maksavat käteisellä. En käytä pussiteetä vaan aina irtoteetä.

Paljon olisi muutakin, mutta jätän luettelon tähän ettei ihan kaikki tutut tunnista.

Vierailija
102/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo koskaan alkoholia. En pidä kahvista enkä salmiakista. En välitä myöskään Muumimukeista, eikä ilmaiset ämpäritkään kiinnosta. Jääkiekko ei kiinnosta. Perheen perustaminenkaan ei ole minun juttuni.

Muumimukit on kyllä kaameita, samoin koko Teema-sarja. Jos niiltä on välttynyt, niin se on epäsuomalaista. Arvostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vain muutama, joiden erilaisuus on mitattavissa, esim. hän joka ei asu suomessa, miljonääri ja hän jolla korkeampi älykkyys kuin suurimmalla osalla suomalaisista. 

Muut ovat ihan mutu juttuja

Vierailija
104/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En käytä alkoholia tai muita päihteitä

- En käy baareissa tai ns viihteellä

- Teen 2 työtä

- Olen persu, mutta kumppani on ulkomaalainen.

Siinäpä sitä 😁

Vierailija
105/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan osta enkä syö Vaasan ruispaloja. En vertaile hintoja enkä innostu tarjouksista tai halvoista hinnoista. En syö irtokarkkeja enkä suklaata, tykkään kunnon jälkiruuista (ei jäätelö). En käytä light- tai zero-tuotteita ollenkaan. Omistusasuminen ei ole minun juttu (valtaosan suomalaisista on) enkä usko että se on kannattava sijoitus.

En juo maitoa. Juhannus ei ole mulle tärkeä juhla enkä harrasta mökkijuhannuksia. En voi sietää jonottamista ja järjestän elämäni niin, etten joudu seisomaan jonossa. Ruokakauppa on poikkeus, sillä maksan aina käteisellä, siinäkin poikkean suomalaisista jotka enää harvoin maksavat käteisellä. En käytä pussiteetä vaan aina irtoteetä.

Paljon olisi muutakin, mutta jätän luettelon tähän ettei ihan kaikki tutut tunnista.

Lähtisitkö treffeille? Olisit mun ihannenainen, tai mies.

Vierailija
106/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syö perunoita. 

Vierailija
107/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä puhu p.askaa. Itse olen ylemmän keskiluokan akateemisesta sivistyssuvusta, enkä tunne yhtään narkkaria, vaikka teidän mielestä ilmeisesti meillä pitäisi olla heitä joka puolella piikittämässä ja vetämässä nenään. Nyt puhutaankin sivistyksestä, ei mistään kauppatieteiden maisterista, kuten joku Kausteen tyttönen, jolla oli toki karu kohtalo."

😁😁

Joo, hyvin näkyy sivistys sinunkin vastineessasi joka olet muka ylemmän keskiluokan akateemisen sivistyssuvun vesa.

Mutta niinhän usein nähdään kuinka "polvi" vain pahenee ja sivistys jää sinne jonnekin kauas menneisyyteen.

😁😁

Ymmärrän, että wt ei ymmärrä. Tsemppiä sinne kaljakuppilaan!

Vierailija
108/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän kekriä ja ukonvakkaa. En joulua enkä juhannusta.

Vierailija
109/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mikroa.

En minäkään! Mulla ei ole mikroa, vedenkeitintä eikä kahvinkeitintä. Veden keitän kattilassa ja kahvin teen suodattimella suoraan kuppiin.

On kiva, kun tavaraa on vähän.

Vierailija
110/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka sanoit että kauneus on Suomessa miltei rikollista: tilanne helpottuu, kun tulee ikää ja/tai alkaa kulkea vaatimattomamman näköisenä.

Vierailija
111/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon harvoin alkoholia, mikä on ikäluokassani (40-50-vuotiaat) outoa. Inhoan myös baareja.

Minulla on tosi notkeat lanteet, liikun ketterästi, elehdin paljon käsilläni ja puhua pulputan läheisille paljon. Olen tunteellinen, itku ja nauru ovat herkässä.

Rakastan tyttömäisiä hömpötyksiä, kirkkaita värejä ja laittautumista. En ole suostut luopumaan näistä. Nykynuoret ovat sallivampia tämän suhteen. Naisellisuutta ei enää paheksuta.

Vierailija
112/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen , varakas mutta en usko aivopesua jota media koko ajan tekee. Valtaosin auktoriteettiuskovainen, varsinkin akateeminen suomalainen uskoo kaiken. Erona siis oma ajattelu, kriittisyys, historian muistaminen ja tiedon hakeminen muualtakin kuin mediapoolilta tai demarien jenkkimediasta.

Ihan tavallinen persu olet ja muutenkin metsäsuomalainen. 

Metsäsuomalaiset asuvat Ruotsissa tai Norjassa, eikä heitä enää paljon ole.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Mets%C3%A4suomalaiset

Vierailija
113/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vain muutama, joiden erilaisuus on mitattavissa, esim. hän joka ei asu suomessa, miljonääri ja hän jolla korkeampi älykkyys kuin suurimmalla osalla suomalaisista. 

Muut ovat ihan mutu juttuja

Minusta taas älykkyys ei kuulu ketjuun ollenkaan, sillä joka kansakunnassa aina osa on älykkäämpiä kuin 95 % muista. Joten se ei ole erityisen epäsuomalainen ominaisuus. Tässä kai puhutaan kulttuurisista asioista, suomalaiselle tavallisista valinnoista, arvoista ja elämäntavoista eikä mistään testillä mitattavasta kyvystä. Vaan valinnoista.

Vierailija
114/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut humalassa ja alkoholiakin join viimeksi 2007 tammikuussa kun pääsin intistä,M38.

Vierailija
115/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mäntti, juntti enkä munapää, enkä uhriudu.

Vierailija
116/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas, iso muna, ei kuramahaa 

Vierailija
117/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen, varakas ja aviossa varakkaan ulkomaalaisen kanssa.

Hei, minä myös. Lisäksi olen normaalipainoinen enkä käytä alkoholia. 

Vierailija
118/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon harvoin alkoholia, mikä on ikäluokassani (40-50-vuotiaat) outoa. Inhoan myös baareja.

Minulla on tosi notkeat lanteet, liikun ketterästi, elehdin paljon käsilläni ja puhua pulputan läheisille paljon. Olen tunteellinen, itku ja nauru ovat herkässä.

Rakastan tyttömäisiä hömpötyksiä, kirkkaita värejä ja laittautumista. En ole suostut luopumaan näistä. Nykynuoret ovat sallivampia tämän suhteen. Naisellisuutta ei enää paheksuta.

<3

Vierailija
119/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut sukulaisten palkkaamana töissä enkä nainut sukulaista.

Vierailija
120/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia enkä alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi