Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla olet erilainen kuin suurin osa suomalaisista?

Vierailija
09.03.2025 |

Koulutus, elämänkokemukset.

Entä te?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat vanhemmat olivat narkkareita, olin asunnoton 3 v asti. Isäpuoli ahdisteli seksuaalisesti koko lapsuuden. Olen aatelista sukujuurta. Olen asunut ulkomailla 15 vuotta. Olen täysin normaali nainen ja ollut työtön nyt 5 vuotta.

Kerro enemmän elämästäsi, minua kiinnostaa. Miten aateliset voi olla narkkareita, mitä aineita vanhempasi käytti? Seurapiirihuumeita eli koksua vai jotakin muuta?

En halua kertoa enempää ettei tunnisteta. Vanhemmat käyttivät suonensisäisiä, heroiinia jne. Olen nähnyt monta krt isäni puikittävän itseään ja minäkin jouduin ovelle myymään huumeita 7 v ikäisenä ( ostajia ja velkojia kävi ovella). 

Vierailija
82/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat vanhemmat olivat narkkareita, olin asunnoton 3 v asti. Isäpuoli ahdisteli seksuaalisesti koko lapsuuden. Olen aatelista sukujuurta. Olen asunut ulkomailla 15 vuotta. Olen täysin normaali nainen ja ollut työtön nyt 5 vuotta.

Kerro enemmän elämästäsi, minua kiinnostaa. Miten aateliset voi olla narkkareita, mitä aineita vanhempasi käytti? Seurapiirihuumeita eli koksua vai jotakin muuta?

Olen vekkulilla tuulella joten on pakko sanoa:  kunpa päihdeongelma räjähtäisi vielä pahemmin tuulettimeen, jotta ihmiset alkaisivat tajuamaan, että päihdettä kohtaan syntyy nopeasti addiktio sen aivoihin ja keskushermostoon vaikuttavan vaikutuksen vuoksi, ei sen takia mitä sinulla on tilillä tai minkälainen Kröderkrautsenberger -nimi sinulla on. 

Päihteiden käyttö on aina yritys ratkaista aiemmin tapahtunutta traumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua kertoa enempää ettei tunnisteta. Vanhemmat käyttivät suonensisäisiä, heroiinia jne. Olen nähnyt monta krt isäni puikittävän itseään ja minäkin jouduin ovelle myymään huumeita 7 v ikäisenä ( ostajia ja velkojia kävi ovella). 

Kiitos vastauksestasi. Onko sinulla kuuluisa suku? Anteeksi, että olen niin tyhmä, mutta pienessä mielessäni aateliset ja aristokratia yhdistyy aina johonkin Downton Abbeyn ja hienojen käytöstapojen välimaastoon. Annathan anteeksi tyhmyyteni?

Vierailija
84/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mielestäni hyvin kaunis nainen, sellaisella klassisella tavalla. Olen myös 180+ cm pitkä, mutten mallimitoissa, koskapa teini-iässä minulle kasvoi varsin muhkea pylly. 90-luvun heroin chic -aikakaudella sellainen oli luonnollisesti anteeksiantamatonta.

Myös äitini oli nuoruudessaan suorastaan häkellyttävän kaunis, ja paljon kauniimpi kuin minä. Nyt hän on pikkuruinen mummeli, toki edelleen kaunis mutta eri tavalla.

Pidän toki tiedon itselläni, enkä ole esim. somessa. En esittele perse- tai muitakaan kuviani missään, ja pukeudun mielelläni huomiota herättämättömästi (pituuteni huomataan joka tapauksessa). En arvota enkä arvostele ketään ulkonäön perusteella.

Ehkäpä suurimman poikkeuksen muihin suomalaisiin muodostuu siitä, että aidosti pidän itseäni kauniina. Olen harmissani ystävättärieni puolesta jotka edelleen vähättelevät kauneuttaan saati muita hyviä ominaisuuksiaan. Myös miespuoliset tuttavani ovat pal

Suomessa kaunis nainen on melkeinpä rikollisen asemassa, varsinkin jos vielä pukeutuu hyvin, huolehtii itsestään ja on mukava ihminen.

Vierailija
85/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksest

Ei ole kuuluisa, tavis aatelisia vain. Pari sukuun kuuluvaa olivat merkittävissä asemissa joskus 100 v sitten, suku aateloitiin 1700 luvulla. 

Vierailija
86/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en oikein ymmärrä. Olet aatelinen, mutta vanhempasi olivat narkkareita?

Kyllä "paremmissakin piireissä" on päihteiden väärinkäyttöä, rikollisuutta ja samanlaista kurjuutta kuin nyt vain ihmesen elämässä voi olla.

Älä puhu p.askaa. Itse olen ylemmän keskiluokan akateemisesta sivistyssuvusta, enkä tunne yhtään narkkaria, vaikka teidän mielestä ilmeisesti meillä pitäisi olla heitä joka puolella piikittämässä ja vetämässä nenään. Nyt puhutaankin sivistyksestä, ei mistään kauppatieteiden maisterista, kuten joku Kausteen tyttönen, jolla oli toki karu kohtalo.

Vierailija
87/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen kenellekään mistään. Vihaan jonottamista eli  ei ole olemassa mitään minkä takia jonottaisin. 

Vaikka mies olen niin en seuraa urheilua yhtään koska ei kiinnosta.

Vierailija
88/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä "paremmissakin piireissä" on päihteiden väärinkäyttöä, rikollisuutta ja samanlaista kurjuutta kuin nyt vain ihmesen elämässä voi olla.

Älä puhu p.askaa. Itse olen ylemmän keskiluokan akateemisesta sivistyssuvusta, enkä tunne yhtään narkkaria, vaikka teidän mielestä ilmeisesti meillä pitäisi olla heitä joka puolella piikittämässä ja v

Se että sinä et tunne ketään sellaista ei tarkoita sitä ettei sellaisia ole myös ns. "paremmissa" piireissä.

Vierailija
89/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä toisten titteleistä, ammatista, varallisuudesta, vaatetuksesta jne. Näillä kilometreillä jo havainnut, että pelkkä korkeakoulutus tai paksu lompakko ei takaa mitään.

se sydämen sivistys ratkaisee ja se on sisäsyntyistä. Sitä löytyy kaikista tuloluokista.

Vierailija
90/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu p.askaa. Itse olen ylemmän keskiluokan akateemisesta sivistyssuvusta, enkä tunne yhtään narkkaria, vaikka teidän mielestä ilmeisesti meillä pitäisi olla heitä joka puolella piikittämässä ja v

Meinaat, että olet immuuni sille miten morfiinijohdannainen solutasolla sinuun vaikuttaisi? Niinkö? Kannattaa ottaa esimerkiksi selvää miten Yhdysvaltain opiaattikriisi alkoi. Lääkeyhtiöt lobbasivat morfiinijohdannaisia tehokkaasti ja lääkärit saivat mandaatin määrätä niitä potilaille mitä kummallisimmista syistä. Ihmiset, myös hyvätuloiset, jäivät näihin vahvoihin kipulääkkeisiin koukkuun ja yksittäisten ihmisten ongelma laajeni pian kansalliseksi hätätilaksi. Jos korkeasti "oikeassa paikassa" koulutettu tai aristokraatti sattui nyrjäyttämään nilkkansa, oli hän samalla vaaran vyöhykkeellä joutua addiktiksi. Ihan siinä missä kuka tahansa muukin kuolevainen. Tässä sinulle tietoa ja enemmän voi löytää googlettamalla. Huvittaa aina kun sanaa "sivistys" käytetään muita lyttäävissä kommenteissa. Minun mielestäni sivistys on jotain ihan muuta. 

Vierailija
91/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo koskaan alkoholia. En pidä kahvista enkä salmiakista. En välitä myöskään Muumimukeista, eikä ilmaiset ämpäritkään kiinnosta. Jääkiekko ei kiinnosta. Perheen perustaminenkaan ei ole minun juttuni.

Vierailija
92/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut sodista enkä aseista enkä armeijasta. Miehellä se, että on käynyt armeijan, ei ole vain turn off vaan suorastaan dealbreaker. Seurustelen vain sivareitten kanssa, myös totaalikieltäytyjä kävisi, mutta en ole tavannut.

Vierailija
93/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi.

Vierailija
94/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen , varakas mutta en usko aivopesua jota media koko ajan tekee. Valtaosin auktoriteettiuskovainen, varsinkin akateeminen suomalainen uskoo kaiken. Erona siis oma ajattelu, kriittisyys, historian muistaminen ja tiedon hakeminen muualtakin kuin mediapoolilta tai demarien jenkkimediasta.

Ihan tavallinen persu olet ja muutenkin metsäsuomalainen. 

Mikä vika persuissa, varsinkin niillä, mitä ilmeisesti tarkoitat? Mielelläni olen metsäsuomalainen perusjuntti ja viesti johon kommentoit vähätellen sopii myös minuun, paitsi etten ole varakas, mutta keskituloinen kuitenkin ja akateeminen, mutta epäseksikkäästi humanisti.

Vierailija
95/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kannata melko vapaata aborttia, en eutnasiaa, en woketusta ja imastobluffia.

Miehenä on vaikea ottaa kantaa aborttiin, eutanasiaa kannatan, mutta en suomalaisten sinisilmäisyyttä muita kohtaan ( meitä on kusetettu säälittäviltä jutuilla monesti) , en woketusta enkä ilmastobluffia. Itänaapurin touhuista ajattelen, että pyccat ovat elukoita, mutta ei Ukrainakaan ole mikään länsimaisen sivistyksen ja demokratian etuvartio idän berbaareita vastaan. Ukrainalla on oikeus itsenäisyyteen, vaikkeivät he kansana venäläisistä juuri eroakaan.

Vierailija
96/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muka ns pienipalkkaisessa työssä, jota kaikki täällä palstalla haukkuvat ja jota pidetään jonain köyhyysrajalla olevana. Itse olen saanut kaikki laskuni maksettua,myös asuntolainani ja on rahaa tehdä muutakin, esim. käydä reissussa ja ostaa vaikka itselleni koruja.

Ei ne suuret tulot, vaan omiin tuloihin sopivat menot. 

Vierailija
97/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat piirteet, suora nenä, pitkät ripset. On kysytty, meikkaanko. Niin, ja iso muna.

Vierailija
98/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viisastele

Vierailija
99/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä puhu p.askaa. Itse olen ylemmän keskiluokan akateemisesta sivistyssuvusta, enkä tunne yhtään narkkaria, vaikka teidän mielestä ilmeisesti meillä pitäisi olla heitä joka puolella piikittämässä ja vetämässä nenään. Nyt puhutaankin sivistyksestä, ei mistään kauppatieteiden maisterista, kuten joku Kausteen tyttönen, jolla oli toki karu kohtalo."

😁😁

Joo, hyvin näkyy sivistys sinunkin vastineessasi joka olet muka ylemmän keskiluokan akateemisen sivistyssuvun vesa.

Mutta niinhän usein nähdään kuinka "polvi" vain pahenee ja sivistys jää sinne jonnekin kauas menneisyyteen.

😁😁

Vierailija
100/136 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen suomenruotsalainen ja nyt nautin KAJ:n voitosta 🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä