Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmin kommentti tai neuvo minkä olet saanut sairauteen tai vaivaan liittyen?

Vierailija
08.03.2025 |

Oletko saanut ns. hyvää tarkoittavia neuvoja ihmisiltä, jotka eivät tiedä asiasta mitään tai esim. tökeröitä kommentteja sairauksiin liittyen? 

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko ap ensin itse omat kokemuksesi?

Vierailija
2/126 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on atooppinen iho, sain kommentin että syön liikaa sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes on niin ihanan helppo sairaus hoitaa. Toivottavasti hänelle tulee diabetes.

Vierailija
4/126 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin että olen sairastunut parantumattomaan syöpään, eräs minua vanhempi nainen sanoi etten kuole, kunhan vain päätän niin.

Vierailija
5/126 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no näin kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavana, kun T3 arvo on ihan pohjalukemissa, eikä hoitoa saa, niin kaikki nää : mikset sää mee, mikset sää tee jne jne. No kai mää menisin ja tekisin, jos PYSTYISIN prkl

Vierailija
6/126 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diabetes on niin ihanan helppo sairaus hoitaa. Toivottavasti hänelle tulee diabetes.

Wow, mulla venkslattiin vuosia ykköstyypin kanssa ennenkuin sain pumpun. No nyt on sit ollut kyllä ihanan helppo mutta mutta.. vähän pyöräytin silmiä.

Vierailija
7/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerroin että olen sairastunut parantumattomaan syöpään, eräs minua vanhempi nainen sanoi etten kuole, kunhan vain päätän niin.

Hän oli varmaan lukenut Nordinin kirjoja

Vierailija
8/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne - "pesetsä ikinä sun naamaa? :("

Vierailija
9/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea masennus = lähde kävelylle niin piristyt.

Kas kummaa kun en ole aiemmin hoksannut.

Vierailija
10/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan keskivaikean ja vaikean masennuksen sekoitusta + ahdistuneisuutta, ystäväni sanoi; Jos rukoilet päivittäin, niin paranet. Kyllä, hän on uskovainen, ei olla kauheasti enää tekemisissä.

Vierailija
11/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuossa on vähän pelaamisen makua" psykiatrin suusta- olihan siinä, yritin pelata korttini niin etten sekoaisi tai tekisi itsaria.

Kaikin puolin uskottavista taustatapahtumista huolimatta siis meinasi, että esitän saadakseni etuisuuksia.

Ja tämä siis johtava psykiatri.

Vierailija
12/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no näin kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavana, kun T3 arvo on ihan pohjalukemissa, eikä hoitoa saa, niin kaikki nää : mikset sää mee, mikset sää tee jne jne. No kai mää menisin ja tekisin, jos PYSTYISIN prkl

Että Sattuu juuri olemaan tuo kaikkien naisten trendisairaus 🤣

Vierailija
13/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuossa on vähän pelaamisen makua" psykiatrin suusta- olihan siinä, yritin pelata korttini niin etten sekoaisi tai tekisi itsaria.

Kaikin puolin uskottavista taustatapahtumista huolimatta siis meinasi, että esitän saadakseni etuisuuksia.

Ja tämä siis johtava psykiatri.

ei hän kuule noita tyhjästä hatusta vedä vaan se perustuu kokemuksiin muista naisista. 

Vierailija
14/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ajattele positiivisesti". Tämä sairauteen jolla on 75% kuolintilasto. Joo kyllähän positiivinen ajattelu on hyvästä, mutta tää oli vilpittömästi tän ihmisen ratkaisu (=paranet ja case solved). On sitä tyyppiä että ongelmia ei ole jos vain ei ajattele niitä. Tällä tekniikalla tää ihminen on itse joutunut lain kouran kuritettavaksi ja menettänyt paljon. Silti vain meno jatkuu. Pää puskaan niin mitään pahaa ei tapahdu.

Vierailija
15/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä syöpäakkoja AINA joka ketjuun riittää? 

Vierailija
16/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuuteen olen kuullut kaikki ne muutkin perinteiset, mutta typerin neuvo on se että jos uni ei tule 15 minuutissa niin pitää nousta ja tehdä jotain muuta kunnes alkaa väsyttää. Enhän minä nukkuisi enää ikinä hetkeäkään tuolla systeemillä. 

Vierailija
17/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaushaava aukes kotona. Päivystys ei uskonut, laastaria ehdotti ja nukkua yön yli. No uskoin, ja aamulla kun tietysti edelleen auki, terkkariin. Siellä näytin niin het oikoselleen ja ompeluun. Oli kuulemma hirmu tuuri ettei pahempaa ehtinyt. 

Vierailija
18/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen hermokipu, kaikki mahdollinen yritetty enkä enää etsinyt epätoivoisen kuumeisesti parannusta esim. ruokavalioista, kun tosiaan kaikki oli kokeiltu jo niidenkin osalta. Kaveri moitti "Sähän olet LUOVUTTANUT, kyllä tuohon joku parannus jostain löytyy, oletko googlettanut sitä sun tätä!" Otin niin ettei kyennyt hyväksymään sitä ettei kaikkea vaan voi parantaa, ehkä se oli hänelle itselleenkin jotenkin pelottavaa eikä kestänyt tosiasioita, joten tuollaista typeröintiä sitten.

Vierailija
19/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kärsin todella vaikeasta unettomuudesta. Sain kaikkia hyvää tarkoittavia, mutta moneen kertaan toimimattomaksi testattuja vinkkejä ulkoilusta ja kaikesta sellaisesta, mitä olin kyllä jo moneen kertaa kokeillut.

Vierailija
20/126 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytkasvuinen ja kerran eräs treffikamu kysyi, että olenko yrittänyt löytää miestä vertaisistani lyhytkasvuisista. Tätä nykyä olen ollut jo pitkissä suhteissa "normaalipituisten" ja terveiden miesten kanssa ja naimisissakin kerran.