Mies istuu kaikki viikonloppuillat jalat ruokapöydällä ja katsoo puhelinta, ajatuksia?
Katson tällä hetkellä Melloja TV:stä, usein katselen jotain ja olen sanonut aiemmin että olisi kiva että hän joskus olisi seurana ja läsnä, vaan taas istuu vaan puhelimellaan. Ajatuksia?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän istuu, mitä se sua häiritsee?
Olisi se ihan kiva viettää yhdessä aikaa. En oikein näe pointtia suhteessa jossa joutuu olemaan jatkuvasti henkisesti yksin eikä toinen ole kiinnostunut mistään sinulle tärkeistä asioista, tai edes vaihtoehtoisesti keksi mitään kivaa yhteistä tekemistä koskaan. T. Ap
Jos et näe suhteeessa pointtia, miksi vtussa sä roikut siinä suhteessa? Läheisriipuvuutta? Kykenemättömyyttä ottaa vastuu omasta elämästään?
Mies siis haluaa pitää parisuhteen, itse olen lasten takia yhdessä. En vaan näe mikä parisuhde tällainen on. T. Ap
Kuinka alas voi ihminen vajota? "O
No mitä sä sitten uliset? Sinun elämäsi. Ota tai jätä.
Miten joku mies kuvittelee että nainen viehättyy tuollaisesta tylsimyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Siten, että se nainen roikkuu suhteessa vaikka mies tekisi vielä pahempaakin kuin tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että se nainen roikkuu suhteessa vaikka mies tekisi vielä pahempaakin kuin tuon.
Miksi mies haluaa jatkaa suhdetta?
Jotain sutinaa miehelläsi on, jotain salaista sutinaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaa jatkaa suhdetta?
Se riittää sille. Eipä ole ap:n mies täällä valittamassa, miten epätyydyttävä parisuhteensa on.
Katsoo prnoa samalla kun eukkonsa rutisee mammiksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän istuu, mitä se sua häiritsee?
Olisi se ihan kiva viettää yhdessä aikaa. En oikein näe pointtia suhteessa jossa joutuu olemaan jatkuvasti henkisesti yksin eikä toinen ole kiinnostunut mistään sinulle tärkeistä asioista, tai edes vaihtoehtoisesti keksi mitään kivaa yhteistä tekemistä koskaan. T. Ap
Ei siinä olekaan mitään pointtia, joten ota ja lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuisin itsekin, jos vaihtoehtona olisi katsella jotain hurrien homppeliviisukarsintoja.
M52
Ihan koska vaan voisi ehdottaa mitä vaan tekemistä, vaan eipä ehdota. Lempipuuha on viikonloppuiltaisin istahtaa alas puhelimelle/tietokoneelle ja avata olut ja ehkä toinenkin. Jotain saattaa välillä jutella, mutta katse on kohti luuria. T. Ap
Etkä osaa edes tuosta päätellä mitään oman seurasi "kiinnostavuudesta"?
Pitäiskö päätellä jotain? Minulla on paljon ystäviä jotka pitävät seurastani. En tiedä, pitää varmaan jatkossa sopia menoa aina viikonloppuilloiksi. T. Ap
Miksi? Omien sanojesi mukaan olet äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuisin itsekin, jos vaihtoehtona olisi katsella jotain hurrien homppeliviisukarsintoja.
M52
Ihan koska vaan voisi ehdottaa mitä vaan tekemistä, vaan eipä ehdota. Lempipuuha on viikonloppuiltaisin istahtaa alas puhelimelle/tietokoneelle ja avata olut ja ehkä toinenkin. Jotain saattaa välillä jutella, mutta katse on kohti luuria. T. Ap
Etkä osaa edes tuosta päätellä mitään oman seurasi "kiinnostavuudesta"?
Pitäiskö päätellä jotain? Minulla on paljon ystäviä jotka pitävät seurastani. En tiedä, pitää varmaan jatkossa sopia menoa aina viikonloppuilloiksi. T. Ap
Miksi? Omien sanojesi mukaan olet äiti.
Kyllä olen ja todella paljon lasteni kanssa. Heillä on myös isä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naistenpäiväksi keksinyt mitään erityistä?
Ei kyllä keksinyt mitään.
Niin. En ole sellainen joka hetken mielijohteesta päättää erota vaan. Haluaisin itsekin olla parisuhteessa. Siis oikeassa parisuhteessa. Miehen käsitys parisuhteesta on kummallinen. Ei ole ollut voimia lähteä ajamaan eroa. T. Ap