Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1,5 vuoden seurustelun jälkeen mies kertoi ettei ole tuntenut MITÄÄN

Vierailija
08.03.2025 |

minua kohtaan missään vaiheessa. Ihan toteamuksena kertoi, ei edes vihaisena riidan yhteydessä. 

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on vähän sellainen olo ollut joka naisen kanssa, että tuleekohan tästä mitään. Onhan se sellaista esittämistä että kiinnostaa heidän juttunsa, että saisi sitä sänkyseuraa ja ruokaa nenän eteen. Mutta on ollut sellaisiakin, että en ole tuntenut mitään vetoa ja on ollut pakko laittaa suhde poikki. Kai sitä on vain kärsinyt yksinäisyydestä ja ottanut seuraa sieltä mistä on saanut.

Vierailija
162/176 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä tuota mummotarinaa - joka ei liity minkään ketjun asiaan millään tapaa - tungetaan sinne sun tänne koko ajan ja kohta taas kissanlihakeittoon ohjeet. Ja sit itse kirjoittaja käy ylänuolittamassa ja itselleen kommentoimassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v*ttu! Mummojankkaaja voisi jo vihdoin ottaa ne lääkkeensä.

Vierailija
164/176 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten naiset pystyy hyvällä omalla tunnolla hyväksikäyttämään miesten tunteita ja rahoja. Se on henkistä väkivaltaa. Nykyään pysyn kaukana naisista, mieluummin yksin kuin epäillä että onko tässäkään mikään aitoa.

Vierailija
165/176 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeen edes tiedä mitä tuo rakkauden tunteminen tarkoittaa. Tottakai vaimoni on mulle paljon tärkeämpi kun vastaan kävelevä tuntematon tyyppi, mutta en mä kyllä osaa sanoa rakastatko mä häntä vai en. 

Hälläväliä sikäli kun yhteistä taivalta takana melkein 20v ja toivottavasti mennään hautaan asti.

Ja sitten vihdoin rakastut ja lähdet katsomatta taakses. Kannattaa sille vaimolle mainita, ettet tiedä rakastatko.

Vierailija
166/176 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25v yhdessäolon ja 3 lasta myöhemmin mies kasuaalisti illalla saunassa rauhallisesti totesi, että olisipa ollut rohkeutta jättää suhteemme aloittamatta. Hain heti eroa, ei halua pitää mitään yhteyttä edes lapsiinsa.

Ai kamala! Tuo varmaan sattui lujaa? Onneksi hait heti eroa. Tulee mieleen joku psykopaatti vähintäänkin tuollaisesta miehestä.

En ole itse tällaista kokenut, mutta oli sekin aika kamala juttu, kun mies rauhallisesti käänsi kelkkansa ja alkoi syyttämään minua kokemastani seksuaalisesta väkivallasta. En ole vieläkään antanut tälle miehelle anteeksi, vaikka onkin ollut eksä jo pitkän aikaa. Hän on jopa hieman pelottava, koska hän on osoittanut yhdestä toisesta asiasta katkeruuden merkkejä.

Vierailija
167/176 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ikäsyrjintää ja sitä paitsi huonosti harkittu tilannearvio. Vanhoilla ihmisillä on usein kokemusta, joka pätee erityisesti ihmissuhdeasioissa. Ikäihmiselle voivat jotkut muut asiat (esimerkiksi tietotekniikka) olla haasteellisia, mutta kyllä he usein ihmissuhteiden dynamiikkaa ymmärtävät paremmin kuin moni nuorempi.

Ja mitä mummoon tulee, hän oli aivan poikkeuksellinen lahjakkuus ihmissuhdeasioissa. Hoiteli jo alle kouluikäisenä tyylikkäästi monimutkaisen tilanteen kun ap on kärvistellyt paljon helpomman ongelman kanssa puolitoista vuotta.

Vierailija
168/176 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä tuota mummotarinaa - joka ei liity minkään ketjun asiaan millään tapaa - tungetaan sinne sun tänne koko ajan ja kohta taas kissanlihakeittoon ohjeet. Ja sit itse kirjoittaja käy ylänuolittamassa ja itselleen kommentoimassa. 

Tässä tuo pyytämäsi ohje. Kannattaa kokeilla.

Kissanlihakeitto

400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)

1 l vettä

1 tl suolaa

1 tl kokonaisia maustepippureita

1 laakerinlehti

1 sipuli

3 porkkanaa

100 lanttua

50 g palsternakkaa

50 g juuriselleriä

6 perunaa

10 cm purjoa

2 rkl tuoretta persiljaa

Vierailija
169/176 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tuo pyytämäsi ohje. Kannattaa kokeilla.

Kissanlihakeitto

400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)

1 l vettä

1 tl suolaa

1 tl kokonaisia maustepippureita

1 laakerinlehti

1 sipuli

3 porkkanaa

100 lanttua

50 g palsternakkaa

50 g juuriselleriä

6 perunaa

10 cm purjoa

2 rkl tuoretta persiljaa

Kiitos 🙏💕🍖🐱

Vierailija
170/176 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten sellainen henkilö joka ei herätä tunteita toisessa ihmisessä tai sitten seurustelukumppani on psykopaatti. Ei varmaan kannata jatkaa suhdetta jos tunteita ei toisella ole mukana.

Vierailija
171/176 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ikäsyrjintää ja sitä paitsi huonosti harkittu tilannearvio. Vanhoilla ihmisillä on usein kokemusta, joka pätee erityisesti ihmissuhdeasioissa. Ikäihmiselle voivat jotkut muut asiat (esimerkiksi tietotekniikka) olla haasteellisia, mutta kyllä he usein ihmissuhteiden dynamiikkaa ymmärtävät paremmin kuin moni nuorempi.

Ja mitä mummoon tulee, hän oli aivan poikkeuksellinen lahjakkuus ihmissuhdeasioissa. Hoiteli jo alle kouluikäisenä tyylikkäästi monimutkaisen tilanteen kun ap on kärvistellyt paljon helpomman ongelman kanssa puolitoista vuotta.

Olet jollain tavalla vinksahtanut, kun tuuttaat tota surkeaa tarinaasi joka toiseen ketjuun.

Vierailija
172/176 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dont give up, ap! Your situation is serious, but not hopeless. Often things turn up well, when you least expect. A good example is a case that my grandmother, who passed away a couple of years ago, often told me about.

There was a new family living near my grandmother's childhood home, consisting of a couple, the man's children, the woman's children, and one common child. The mother (stepmother) of this family often cooked soup in a large pot.

Grandma said that in addition to the family's children, the neighbor's children were allowed to come and eat the soup. The soup was quite acceptable, especially considering the post-war conditions at the time. There were a lot of stray cats around the house, and once the woman let slip that she caught them with traps and cooked her soups with them. Grandma said that the soup itself didn't get any worse because of that, but she did start to avoid that place a bit when she knew where the meat for those soups came from.

That union had started with infidelity (granny used a uglier word for it, though), but the couple didn't drink a drop of alcohol. And grandma didn't use it either, and where could she have gotten it when she was just a child?

So anything can happen and if you reach for a spruce, you'll end up with a juniper, just like grandma always taught.

Vierailija
173/176 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani sun puolesta ap. Toi ois pahinta mitä mies voi naiselle tehdä. Ainakin jos naisella tunteet on aidot.

Vierailija
174/176 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten naiset pystyy hyvällä omalla tunnolla hyväksikäyttämään miesten tunteita ja rahoja. Se on henkistä väkivaltaa. Nykyään pysyn kaukana naisista, mieluummin yksin kuin epäillä että onko tässäkään mikään aitoa.

Mä käytän vain omia rahojani mihin haluan, aviomies  omiaan mihin haluaa. Onko vaikea ymmärtää, että suurin osa aikuisista tulee toimeen omillaan.

Vierailija
175/176 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten uutisoitiin semmoisesta tutkimuksesta, jossa oli kuvattu miesten aivoja, kun heille näytettiin valokuvia. Kun näytettiin kuvaa miehen äidistä tai sukulaisista, tai vaikka poliitikoista, aivoissa aktivoituivat ne alueet, jotka liittyvät sosiaalisiin suhteisiin. Mutta kun näytettiin valokuvia kauniista nuoremmista naisista, osalla miehistä aktivoituikin aivoalue, joka liittyy työkaluihin.

Nämä tämän ketjun miehet ovat varmaan juuri näitä miehiä. Kyllä he oppivat juttelemaan alussa mukavia ja olemaan kuuntelevinaan, mitä nainen puhuu, mutta ei se nainen ole heille ihminen, vaan hyödyke. Ja ovathan he oppineet, että ihmiset rakastuvat, mutta näinköhän kokevat tuon esineeseen rakastumisen yhtään samoin kuin me muut. Eivät he välttämättä silti valehtele, he eivät vain tiedä muuta tapaa suhtautua naisiin ja pitävät esineellistämistä normaalina.

Hyvässä tapauksessa vaimo ehkä pitkän päälle siirtyy ihmisten kategoriaan (mutta miten käy seksin siinä muutoksessa?). Huonommassa tapauksessa käy, kuten tässä ketjussa monelle.

Näiden miesten välttäminen on se iso haaste, kun ei heillä ole leimoja otsassa. Alussa semmoinen voi olla hyvinkin vakuuttava, kun se pelaa sitä naiseniskemispeliään ihan vakavissaan, kuuntelee ja kyselee ja keskustelee, ja on niin ihastunutta että. Mutta peli loppuu, kun voitto on saavutettu. Sitten mies keskustelee naisen kanssa yhtä mielellään tai keskittyneesti kuin leivänpaahtimen kanssa.

Vierailija
176/176 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.