1,5 vuoden seurustelun jälkeen mies kertoi ettei ole tuntenut MITÄÄN
minua kohtaan missään vaiheessa. Ihan toteamuksena kertoi, ei edes vihaisena riidan yhteydessä.
Kommentit (176)
Mulle mies kertoi onneksi jo 4 kk seurustelun jälkeen. Kertoi odotelleensa, että tunteet tulisivat, ja oli puhunut pehmeitä siihen saakka ilmeisesti ihan vain lämpimikseen.
Pidin aika tulikivenkatkuisen puheenvuoron, että yleensä suhteeseen aletaan silloin kun niitä tunteita on, eikä vain oteta tuolta jotain Ritvaa ja aleta odottelemaan, että milloinkas ne tunteet syttyy.
Kyllähän se varmasti jotain tuntee, jos on yhtään keskiverto kaveri.
Tuollaisia sanotaan, kun halutaan jollain tapaa kostaa jotain. Paras keino satuttaa toista, ettei yhteinen aika merkinnyt mitään ja jatkaa elämäänsä. Sellainen satuttaa.
🎵Mä irrotan köydet😫Ja liian myöhään tajuan🥹Oot mun ainoa oikea satama💔Ja mä käännän selkää😣Miten voi olla😞Et kaikkein tärkeintä satutan🥺Oot mun ainoa oikea satamaa😭🎵💥💥💥
Mitä pitäisi tuntea? Naiset ja niitten tunteilut... huoh...
Olin miehen kanssa viitisen vuotta yhdessä ja hän sanoi pitävänsä minusta. Alussa oli rakastunut minuun. Muttei koskaan oppinut rakastamaan minua.
Etkä onneton edes epäillyt mitään vaikka mies ei koskaan sanonut rakastavansa sinua?
Kai sä kysyit miksi hän sitten on roikkunut/hengannut kanssasi 1,5 vuotta?
Ei se rakauden sanoilla parane vaan teoilla ....alkaen niistä pikku riikisistä rakkauden teoista
Vierailija kirjoitti:
Etkä onneton edes epäillyt mitään vaikka mies ei koskaan sanonut rakastavansa sinua?
Kai nyt jotain jokainen sentään tuntee jollei rakkautta ellei ole ihan psykopaatti hyväksikäyttäjä? Silloinkin varmaan tumtisi nautintoa toisen huiputtamisesta?
Joo englanniksi tälle on nimikin, "placeholder". Eli pidetään jotakuta kun ei olla vielä parempaa löydetty. Moni ei edes myönnä että kumppani on tälläinen itselle.
Kai nyt älyät lähteä suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Joo englanniksi tälle on nimikin, "placeholder". Eli pidetään jotakuta kun ei olla vielä parempaa löydetty. Moni ei edes myönnä että kumppani on tälläinen itselle.
Kai nyt älyät lähteä suhteesta?
Toinen nimitys on "rebound" eli suomeksi laastarisuhde. Eli otetaan vain joku siihen vierelle, jotta päästään henkisesti yli jostain muusta ihmisestä.
Tuntenut mitään verrattuna mihin?
On varmaan jo kokenut riittävän monta haaksirikkoa.
Sitten kai voi erota. Ja asua erillään. Ja mies luiskaan jos ei tunne mitään.
Löysä lahna jos ei mies edes seksissä nautintoa tuntenut.
Ihminen voi elää vuosia suhteessa, jossa ei välitä toisesta niin kauheasti. Ikävä kyllä. Hän ei ole oikea sinulle.
25v yhdessäolon ja 3 lasta myöhemmin mies kasuaalisti illalla saunassa rauhallisesti totesi, että olisipa ollut rohkeutta jättää suhteemme aloittamatta. Hain heti eroa, ei halua pitää mitään yhteyttä edes lapsiinsa.
Mulle kävi vähän samalla lailla. Siinä kahden vuoden jälkeen mies tunnusti ja uskon että oli silloin rehellinen (ensimmäistä kertaa) ettei ole koskaan ymmärtänyt parisuhteita ja sitä välittämistä ja sitoutumista eikä halua sellaista elämäänsä. Oli kuitenkin sen pari vuotta sujuvasti lässyttänyt rakkaudesta ja sitoutumisesta vaikka vähän teennäiseltä se kuulosti.
Mä en ymmärrä miten miehet pystyy hyvällä omalla tunnolla hyväksikäyttämään naisten tunteita ja kiintymystä. Se on henkistä väkivaltaa. Nykyään pysyn kaukana miehistä, mieluummin yksin kuin epäillä että onko tässäkään mikään aitoa.
Älyät varmaan lopettaa nyt?