Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono merkki jos miehellä on ollut monta naista?

Vierailija
08.03.2025 |

Olen tuoreehkossa suhteessa ja olen alkanut kiinnittää huomiota siihen että miehen jokainen tarina alkaa tyyliin "Yks mun tapailema nainen..." "Mun ex sanoi..." "Kerran deittasin yhtä..."

Eilen kun loikoiltiin sängyssä ennen nukahtamista, alettiin puhua työpaikoista. Mainitsin olleeni joskus kirjastontätinä, johon hän sanoi: "Mä tapailin yhtä kirjastontätiä". Väsyksissä minulta luiskahti että "Ketä sä ET olisi tapaillut", mistä mies silminnähden sydämistyi. Hän alkoi kysellä pidänkö häntä hutsuna, ja vielä aamuaisellakin piikitteli sanomalla makuuhuonettaan neitsytkammariksi "Tajusitko? Neitsyt! Kun sä pidät mua horona".

Alkaa ärsyttää ja ihan vähän naurattaa. Mutta toisaalta mietin että onko se merkki siitä että itsekin pääsen pian tarinapinoon kun noin monta naista ollut?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huono asia. Miehellä on vientiä ja se on merkki miehen korkeasta tasosta. 

Korkeatasoisilla miehillä ei nimenomaan ole jatkuvaa vientiä, vaan heidät on napattu pysyviin parisuhteisiin mukavan naisen kanssa.

Ei ole korkeatasoista, ettei saa juttua toimimaan monien ihmisten kanssa yrittämisestä huolimatta TAI haluaa vaan kepeää sängynpöllyytystä.

Ihmiset ei ole mitään lihapaloja, joissa on laatuleima. Tuollainen ei kerro miehestä mitään.

Vaihtuviin kumppaneihin voi olla monta järkisyytä. Mitä konservatiivisempi konteksti, sen enemmän syitä on helppo löytää. Muualla niitä ei edes tarvita. Eli niin tai näin, jokin syy kaikkeen on ja se voi olla järkeväkin.

No onko kauhean järkevää mölistä niistä kaikista säädöistä uudelle kumppanille? Oli miten tahansa hurjan järkeviä syitä horoilulle.

Kyllä useampi tapailu- seksi- ja seurustelukumppani kielii huonosta itsehillinnästä vähintäänkin.

Vierailija
62/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei ole mitään lihapaloja, joissa on laatuleima. Tuollainen ei kerro miehestä mitään.

Vaihtuviin kumppaneihin voi olla monta järkisyytä. Mitä konservatiivisempi konteksti, sen enemmän syitä on helppo löytää. Muualla niitä ei edes tarvita. Eli niin tai näin, jokin syy kaikkeen on ja se voi olla järkeväkin.

No onko kauhean järkevää mölistä niistä kaikista säädöistä uudelle kumppanille? Oli miten tahansa hurjan järkeviä syitä horoilulle.

Kyllä useampi tapailu- seksi- ja seurustelukumppani kielii huonosta itsehillinnästä vähintäänkin.

Tämä. Tietty eri asia jos nainen kysyy ja haluaa kuulla, mutta kysymättä tuollaista ei todellakaan aleta puhua ihan kuin joillekin Jarille ja Pertsalle kokemuksilla lehkien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi panokeijo sinun kohdallasi rauhoittuisi kun vientiä on? Naiset jotenkin kuvittelee, että pelimiehen voi kesyttää 😅

"Jotenkin kuvittelee" = mies puhuu suut ja silmät täyteen valheita yhteisestä tulevaisuudesta ja naisen merkityksellisyydestä. On se kumma kun "naiset jotenkin kuvittelee". Tässäkin ap hyvin kyseenalaistaa moisen Keijon käytöksen.

Vierailija
64/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun naiset sitten tekee tällästen kanssa lapsia ja jääkin yh:ksi pillittämään kun mies jatkaa paneskeluja

Vierailija
65/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka kutsuu itseään horoksi ja puhuu jostain neitsytkammarista on todella outo. 

0/5

Outo, tai omien sanojensa mukaan eksentrinen hän onkin. Tämä ei silti ole provo. Vai annoitko tuon nollakauttavitosen mun deittielämälle? Siinä kyllä ansaittu arvosana.

ap

Hän on lapsellinen, teinimäinen poika. Naismäärällä ei väliä, mutta jos niistä puhuu jatkuvasti, eikä sitten kestä kuittailua niin on idiootti. Miksi niistä pitää puhua? 

Minulla ja miehellä oli monia ennen toisiamme, ei tulisi niistä mieleenkään kerroilla tarinoita.

Muutenkin kuulostaa itsekeskeiseltä ja - rakkaalta persoonalta. Jätä. 

Vierailija
66/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kummastuttaa se että ne exät pitää tuoda joka keskusteluun mukaan.

Vierailija
67/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jos on ollut monen kanssa sängyssä, niin se ei ole paha juttu kunhan sillä ei rehvastele. Jos taas on ollut vaikka viisi vakavaa, pitkää suhdetta, niin sitä ihmettelisin. Kahdestakin syystä. Että miten on löytänyt niin monta sopivaa elämänkumppania ja miksi on tullut niin monta eroa. Sänkyyn voi kelpuuttaa kehnommankin, mutta läheiseen rakkaussuhteisiin luulisi olevan jotain kriteerejä.

Vierailija
68/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että jos on ollut monen kanssa sängyssä, niin se ei ole paha juttu kunhan sillä ei rehvastele. Jos taas on ollut vaikka viisi vakavaa, pitkää suhdetta, niin sitä ihmettelisin. Kahdestakin syystä. Että miten on löytänyt niin monta sopivaa elämänkumppania ja miksi on tullut niin monta eroa. Sänkyyn voi kelpuuttaa kehnommankin, mutta läheiseen rakkaussuhteisiin luulisi olevan jotain kriteerejä.

Mulle olisi mukavampi ajatus mies, jolle seksi kuuluu vakiintuneeseen suhteeseen ja on rakkaudenosoitus, eikä vain fyysinen tarve. Siksi useampi pitkä suhde kuulostaisi paremmalta.  

Vierailija
69/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi mukavampi ajatus mies, jolle seksi kuuluu vakiintuneeseen suhteeseen ja on rakkaudenosoitus, eikä vain fyysinen tarve. Siksi useampi pitkä suhde kuulostaisi paremmalta.  

Tällä on ollut muun ohella neljä sellaista jotka laskee pitkiksi parisuhteiksi. Ne hän toi esille ekoilla treffeillä, kuvaili jokaista vuoron perään. Ajattelin että se oli pohjustusta jollekin pointille mutta nyt en ole enää yhtään varma. Edelleen mies muuten kuittailee kommentistani. "Sä kun oot saanut sen käsityksen että leuhkin sillä miten paljon on lohjennut reittä" yms. Taitaa olla menossa roskikseen tää juttu. Harmi, on älykäs, raitis ja hinkuu perheelliseksi. Aika harvinaista herkkua. Mutta en vain pääse tästä yli.

ap

Vierailija
70/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä on ollut muun ohella neljä sellaista jotka laskee pitkiksi parisuhteiksi. Ne hän toi esille ekoilla treffeillä, kuvaili jokaista vuoron perään. Ajattelin että se oli pohjustusta jollekin pointille mutta nyt en ole enää yhtään varma. Edelleen mies muuten kuittailee kommentistani. "Sä kun oot saanut sen käsityksen että leuhkin sillä miten paljon on lohjennut reittä" yms. Taitaa olla menossa roskikseen tää juttu. Harmi, on älykäs, raitis ja hinkuu perheelliseksi. Aika harvinaista herkkua. Mutta en vain pääse tästä yli.

ap

Lohjennut reittä, hyi hemmetti. Puhuu naisista esineinä. 

Vierailija
71/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän huono, mutta ei tietysti niin huono jos nainen on jakanut huolettomasti majavaansa.

Pahasti epätasapainosiahan sellaiset ihmiset on.

Vierailija
72/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä tyyppi. Jätä nyt oikeasti koko juttu jo. Miksi tapailet lasta? 🥴

Vierailija
73/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä tyyppi. Jätä nyt oikeasti koko juttu jo. Miksi tapailet lasta? 🥴

Vierailija
74/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse jotenkin estoinen, kun et saa sanottua, ettei sua hirveästi hänen aiemmat kiinnosta ja että kieltämättä hän heistä paljon puhuu, mitä vähän ihmettelet. 

Vierailija
75/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei pysy paikalla turha haaveilla tuhannen pillunkorkkaajaa aviomieheksi,koska se show jatkuu vieläkin vaikka on luvattu olla uskollisia.Eli turhaa kuuntelette Tomppaa.

Vierailija
76/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse jotenkin estoinen, kun et saa sanottua, ettei sua hirveästi hänen aiemmat kiinnosta ja että kieltämättä hän heistä paljon puhuu, mitä vähän ihmettelet. 

Olen estoinen. Sen lisäksi olen sitä sorttia että haluan toisen ihmisen olevan mahdollisimman aito oma itsensä ilman että minä sitä kontrolloin tai suodatan. Silloin näkyy se todellinen persoona.

ap

Vierailija
77/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuup

Vierailija
78/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että se on enemmänkin hyvä merkki. Avaan alla tarkemmin:

En ole kertaakaan elämässäni tavannut sellaista "hamesankaria", jolla ei olisi ainakin joitain vahvuuksia. Usein tuollaiset miehet ovat karismaattisia ja sosiaalisesti taitavia, ja kaikin puolin mukavaa seuraa.

Sen sijaan ne miehet jotka eivät millään saa naisia, ovat pääsääntöisesti tylsiä ja kaikin puolin alle keskitason, puhutaan sitten ulkonäöstä, palkasta tai sosiaalisista taidoista. 

Miten ois semmoinen mies joka on sosiaalisesti älykäs mutta jolla on sen verran selkärankaa ettei lyki joka holeen? Ihan mahdoton ajatus?

Vierailija
79/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mutta riski siihen, että sairastut kohdunkaulan syöpään on isompi. Kannattaa käydä säännöllisesti papa ja hpv testissä

Vierailija
80/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huono asia. Miehellä on vientiä ja se on merkki miehen korkeasta tasosta. 

Tuo että kumppanin naamaan hieroo tarinoita existä  kertoo vain törppöydestä. Suositulla miehellä voi olla myös hienotunteisuutta siinä, ettei puhu koko ajan menneestä. Onko edes mennyttä nuo exät? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän