Onko huono merkki jos miehellä on ollut monta naista?
Olen tuoreehkossa suhteessa ja olen alkanut kiinnittää huomiota siihen että miehen jokainen tarina alkaa tyyliin "Yks mun tapailema nainen..." "Mun ex sanoi..." "Kerran deittasin yhtä..."
Eilen kun loikoiltiin sängyssä ennen nukahtamista, alettiin puhua työpaikoista. Mainitsin olleeni joskus kirjastontätinä, johon hän sanoi: "Mä tapailin yhtä kirjastontätiä". Väsyksissä minulta luiskahti että "Ketä sä ET olisi tapaillut", mistä mies silminnähden sydämistyi. Hän alkoi kysellä pidänkö häntä hutsuna, ja vielä aamuaisellakin piikitteli sanomalla makuuhuonettaan neitsytkammariksi "Tajusitko? Neitsyt! Kun sä pidät mua horona".
Alkaa ärsyttää ja ihan vähän naurattaa. Mutta toisaalta mietin että onko se merkki siitä että itsekin pääsen pian tarinapinoon kun noin monta naista ollut?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huono asia. Miehellä on vientiä ja se on merkki miehen korkeasta tasosta.
Tuo että kumppanin naamaan hieroo tarinoita existä kertoo vain törppöydestä. Suositulla miehellä voi olla myös hienotunteisuutta siinä, ettei puhu koko ajan menneestä. Onko edes mennyttä nuo exät?
Tällaisella on yleensä VÄHINTÄÄN yksi exä joka pyörii kuvioissa kuin vaimo jota ei koskaan vihitty. Sano mun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huono asia. Miehellä on vientiä ja se on merkki miehen korkeasta tasosta.
Tuo että kumppanin naamaan hieroo tarinoita existä kertoo vain törppöydestä. Suositulla miehellä voi olla myös hienotunteisuutta siinä, ettei puhu koko ajan menneestä. Onko edes mennyttä nuo exät?
Tällaisella on yleensä VÄHINTÄÄN yksi exä joka pyörii kuvioissa kuin vaimo jota ei koskaan vihitty. Sano mun sanoneen.
Ja muutenkin todennäköisesti näkee kaikki naiset lihakimpaleina ja tuijottaa peittelemättömästi vaikka ruokakaupassa.
Ei sillä niinkään väliä kunhan ei mene liian juuri siihen mustasukkaisuuden hakemiseen. Seurustelin erään kanssa jolla oli sairas tapa kertoa minulle menneisyydestään, varsinkin seksijutut. Testasi minua varmasti sillä että olenko mustasukkainen. No olinhan minä ja katkaisin välimme poikki. Koko ihmisen olemus vesittyi silmissäni, ihailemani ja rakastamani ihminen muuttui ällöttäväksi ja egoistiseksi. Nyt sitten itkee sydänsuruissaan haluten minut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hyvä merkki. On kelvannut muillekin ja voi opettaa seksissä.
Se ei takaa yhtään mitään osaamisesta
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä niinkään väliä kunhan ei mene liian juuri siihen mustasukkaisuuden hakemiseen. Seurustelin erään kanssa jolla oli sairas tapa kertoa minulle menneisyydestään, varsinkin seksijutut. Testasi minua varmasti sillä että olenko mustasukkainen. No olinhan minä ja katkaisin välimme poikki. Koko ihmisen olemus vesittyi silmissäni, ihailemani ja rakastamani ihminen muuttui ällöttäväksi ja egoistiseksi. Nyt sitten itkee sydänsuruissaan haluten minut takaisin.
Toi tulee oikeasti mieleen, hakeeko jotain mustasukkaisuutta tai testaako naista muuten? Miksi ihmeessä lätisee eksistä jo ekoilla treffeillä ja sitten ilmeisesti niin paljon senkin jälkeen että toinen huomaa? Mun mielestä tahditonta. Vai ajattelikohan mies olevansa ihanan eksentrinen ja hurmaavan avoin? Urpo vaikutelma joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi tulee oikeasti mieleen, hakeeko jotain mustasukkaisuutta tai testaako naista muuten? Miksi ihmeessä lätisee eksistä jo ekoilla treffeillä ja sitten ilmeisesti niin paljon senkin jälkeen että toinen huomaa? Mun mielestä tahditonta. Vai ajattelikohan mies olevansa ihanan eksentrinen ja hurmaavan avoin? Urpo vaikutelma joka tapauksessa.
Minusta tuntuisi, että nimenomaan hakee mustasukkaisuutta, jotta pääsee sitten virnuilemaan naiselle että mitä, ootko sä mustis! Jostakin syystä mulle osuu aina näitä miehiä.
On kahdenlaisia miehiä joilla on paljon naisia. Ensimmäiseen ryhmään menee ne joille kelpaa mikä tahansa kävelevä, ei ole kovinkaan selektiivinen vaikka tietyt rajat saattaa olla. Persoonallisuudella ei ole yleensä mitään väliä.
Sitten on se toinen ryhmä, miehet jotka pitävät itseään valtavan valikoivina etsiessään sitä täydellistä kumppania, mutta tosiasiassa kukaan ei kelpaa. Hän saa romanttisen tyydytyksensä siitä että on niin valitettava kohtalo naisten suhteen. Kokeilee Sirpaa, Maria, Tiinaa, Niinaa, Annukkaa, Liisaa, Elinaa mutta kun kaikissa on vain joku häiritsevä yksityiskohta.
Ensimmäisen ryhmän miehistä naiset ei tykkää, mutta miehellä on ollut paljon naisjuttuja yksinkertaisesti valtavan volyymin vuoksi. Hän on yrittänyt kaikkia ja kaikkea.
Toisen ryhmän miehiin taas naiset suorastaan rakastuu, jostain syystä kaikki putoaa häneen mutta joutuvat sydänsurulistalle. Johtuu kai osaksi siitä että tämän ryhmän miehet on narsistisia, joten karismaa löytyy.
Se on paha, jos on kohtuuttoman paljon deittejä tai panokumppaneita. Ellei ole sitten jo kiitettävästi ikää. Mutta se korreloi suoraan sitoutumiskykyyn ja luotettavuuteen. Vaikka muuta väitetään, ei ne sinun kanssa ole, jos joutuvat näkemään vaivaa suhteen eteen, eivätkä saa sitä vastineeksi.
Vierailija kirjoitti:
uppia
Ylös!
ON HUONO. Narsisti, muu tunnepuolen ongelma. Juokse!
Vaikka olisi miten kehunut suunnitelmiaan, voi olla riippuvainen seksistä. Tai ihan vain pohjattoman heikko itsetunto. En saa älykkää vibea tuosta, millään. Liian tyhmät jutut.