Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono merkki jos miehellä on ollut monta naista?

Vierailija
08.03.2025 |

Olen tuoreehkossa suhteessa ja olen alkanut kiinnittää huomiota siihen että miehen jokainen tarina alkaa tyyliin "Yks mun tapailema nainen..." "Mun ex sanoi..." "Kerran deittasin yhtä..."

Eilen kun loikoiltiin sängyssä ennen nukahtamista, alettiin puhua työpaikoista. Mainitsin olleeni joskus kirjastontätinä, johon hän sanoi: "Mä tapailin yhtä kirjastontätiä". Väsyksissä minulta luiskahti että "Ketä sä ET olisi tapaillut", mistä mies silminnähden sydämistyi. Hän alkoi kysellä pidänkö häntä hutsuna, ja vielä aamuaisellakin piikitteli sanomalla makuuhuonettaan neitsytkammariksi "Tajusitko? Neitsyt! Kun sä pidät mua horona".

Alkaa ärsyttää ja ihan vähän naurattaa. Mutta toisaalta mietin että onko se merkki siitä että itsekin pääsen pian tarinapinoon kun noin monta naista ollut?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huono merkki. Ainoa mies jonka tiedän tuolla historialla on entinen tapailukumppani. Paljastui pikkuhiljaa totaalinen tunnekylmyys, itsekeskeisyys ja narsismi. Oli kyllä erittäin hurmaava ja vilpittömän oloinen tavatessa, sillä tapaa varmaan saanutkin haareminsa.

Tmies..

Vierailija
42/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et dit ymmärrä. Mä oon 45-vuotias nainen ja koko ajan tulee lisää panoja ja fwb miehiä. Mun miehillä on ollut ja on paljon naisia ja kyllä niiden seksitaidotkin on eri luokkaa kuin esimerkiksi eksäni, jolle olin toinen suhde ja kolmas, jonka kanssa harrasti seksiä. 

Ole vaan tyytyväinen jos miehelläsi on ollut paljon naisia. Mitä muuten odotit kun menet väsyneenä tiuskimaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huono asia. Miehellä on vientiä ja se on merkki miehen korkeasta tasosta. 

Korkeatasoisilla miehillä ei nimenomaan ole jatkuvaa vientiä, vaan heidät on napattu pysyviin parisuhteisiin mukavan naisen kanssa.

Ei ole korkeatasoista, ettei saa juttua toimimaan monien ihmisten kanssa yrittämisestä huolimatta TAI haluaa vaan kepeää sängynpöllyytystä.

Ihmiset ei ole mitään lihapaloja, joissa on laatuleima. Tuollainen ei kerro miehestä mitään.

Vaihtuviin kumppaneihin voi olla monta järkisyytä. Mitä konservatiivisempi konteksti, sen enemmän syitä on helppo löytää. Muualla niitä ei edes tarvita. Eli niin tai näin, jokin syy kaikkeen on ja se voi olla järkeväkin.

Vierailija
44/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huono asia. Miehellä on vientiä ja se on merkki miehen korkeasta tasosta. 

Vain mies joka ei naisia saa ajattelee noin. Nainen on varovaisempi häntäheikkien kanssa, ainakin jos on itse suht järkevä.

Vierailija
45/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin vain ohittaa tuollaiset puheet, ajattelin että mies jossakin vaiheessa lopettaa. Sitten sanoin asiasta, että ei ole mikään voittajan valinta kertoa kaikista valloituksistaan naiselle jonka kanssa nyt on. Mutta ei jutut muuttuneet, vaan niitä muisteloita muista alkoi tulla myös seksin tiimellyksessä. Mies sitten ihmetteli, miksi mulla lässähti halut.

En mä halua olla miehen kanssa, joka puhuu mustakin kuin vain yhtenä kaikista valloituksistaan eikä mitenkään erityisenä. 

Vierailija
46/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehestä pitäis sitten saada perheelle perustaja, ja voi itku kun ei suostukaan!

Onkohan tällaisia aloituksia miljoona vai enemmän?

Niin no, aloituksessa on oleellisin osa se, että mies kertoo kumppanilleen panoistaan. Onko se yritys kahlita ja hallita? Mautonta ja huonoa käytöstä joka tapauksessa. Minun miehen kaverit otti asiakseen kertoa yhden yön määristään ilmeisesti mustasukkaisuuttaan, kun alettiin seurustelemaan. Oli poikamiehenä "ottanut ilon irti", kun edellinen suhde pari vuotta aiemmin oli kariutunut kihlattunsa vieraissa käymiseen. Jonkin ajan kuluttua kaverit tajusi, että kaverinsa on tosissaan, ja lopetti kännijuoruilunsa sitten. Ei ole ollut pettäjäsorttia mieheni. Yhdessä ollaan oltu nyt jo 27 vuotta. Voi olla, että katkera kalkki toisen tarjoilemana oli aikanaan myrkyllinen, mutta toimiva lääke. Ennen naimisiin menoa sovittiin, että tilit tehdään selviksi eroamalla ennen kuin mennään vieraisiin peteihin. Se sopimus on voimassa edelleen. En ole joutunut mieheltäni omasta suustaan panoseikkailujaan kuulemaan tyttöystävänä, enkä sittemmin vaimonakaan. Se olisi voinut meidän suhteemme lopettaa jo alkuunsa, eikä perhettä olisi perustettu.

Vierailija
47/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurta naishistoriaa suurempi ongelma on tuo käytöstapojen puute, kun puhuu sulle entisistä naisista koko ajan ja itse asiassa vaikuttaa jopa haluavan ärsyttää sua. 

Vierailija
48/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin on vialla jos ihmissuhteet eivät kestä. Ylivoimainen enemmistö menestyvistä yritysjohtajista on perheellisiä ja pitkässä liitossa.

Vierailija
49/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, ei jatkoon.

Vierailija
50/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kymmenien naisten jälkeen, nykyinen on paras, hän on ensimmöinen jota rakastan.

Kauan siihen meni että sellainen löytyi.

Vierailija
51/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin vain ohittaa tuollaiset puheet, ajattelin että mies jossakin vaiheessa lopettaa. Sitten sanoin asiasta, että ei ole mikään voittajan valinta kertoa kaikista valloituksistaan naiselle jonka kanssa nyt on. Mutta ei jutut muuttuneet, vaan niitä muisteloita muista alkoi tulla myös seksin tiimellyksessä. Mies sitten ihmetteli, miksi mulla lässähti halut.

En mä halua olla miehen kanssa, joka puhuu mustakin kuin vain yhtenä kaikista valloituksistaan eikä mitenkään erityisenä. 

Minulle tuollainen mies olisi hyvin nopeasti ex.

Vierailija
52/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait jo vastauksesi siihen miksi mies ei ole kelvannut ilmeisesti pitempiaikaisiin suhteisiin. Tee omat johtopäätöksesi mutta aivan varmasti tulet olemaan taas yksi tarina muiden joukossa.

Vierailija
53/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuollainen mies olisi hyvin nopeasti ex.

Olisipa itsellänikin ollut niin hyvä itsetunto, että olisin vain näyttänyt miehelle ovea. Tuon suhteen jälkeen itsetuntoni on itse asiassa niin pohjalukemissa, että tuntuu etten halua päästää enää ketään lähelle. Pelkään, että seuraavakin mies puhuu mulle samoin, en ole minkään arvoinen. 

Vierailija
54/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköinen alkkis ja hiukan typerä.

narsisti ja väkivaltainen.

suhteessa huono kumppani.

näitä asioita veikkaan jos paljon eksiä ja vielä kehuskelee.yleensä mukavat ihmiset ei pyri useaan kumppaniin.

Vierailija
55/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hänellä on huono itsetunto, kun pitää hölöttää koko ajan entisistä kumppaneistaan. Ihan kuin haluaisi todistella olevansa erityisen haluttu  kumppani, josta kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
56/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gentlemen don't kiss and tell.

Olet löytänyt jonkun idiootin - onnea.

Vierailija
57/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotakin on vialla jos ihmissuhteet eivät kestä. Ylivoimainen enemmistö menestyvistä yritysjohtajista on perheellisiä ja pitkässä liitossa.

Tietäisitpä kuinka moni yritysjohtaja tai muuten vaan menestynyt ja korkeassa asemassa sekä pitkässä liitossa oleva mies päivystää jossain s24:lla ja etsii sitä mitä ei pitkässä liitossa saa. 

Ihmisillä on kulissien takana menossa ties mitä eikö sitä voi ymmärtää jos on elämänsä alusta loppuun saman ihmisen kanssa. Jokaisella on omat tarinansa, joillakin vöhön rönsyilevämpi kuin toisilla. 

Vierailija
58/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskollisessa pitkässä liitossa ;) juu juu.

Vierailija
59/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä merkki. On kelvannut muillekin. 

Naiset eivät tunnetusti osaa ajatella itsenäisesti vaan tarvitsevat lauman hyväksynnän

Vierailija
60/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin! Mies on kyllä todennut "vitsinä" tai puolivitsinä, että naisen soisi olevan neitsyt. Emme ole enää mitään lapsia, ikä alkaa molemmilla kolmosella joten aika harvinaista herkkua neitseet. Miehen mielestä naisella ei myöskään saa olla tatuointeja, itse on toki tatskattu isoin leimoin päähän asti.

Äh, nyt alkoi ärsyttää!

ap

Jos tää on oikea ap, niin juokse! 

Ai miksikö? Kaksinaismoralismi haisee ja epävarmuus sen takana. Et tule tuolle ukolle koskaan riittämään. Tulee pettämään sua ja painamaan sua alaspäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä