Kukaan täällä olevista ei uskalla sanoa livenä samoja asioita
Mitä täällä sanotaan. Lopettaa siis se koviksen esittäminen.
Kommentit (28)
Eilen oli trollit ja aika kamalia juttuja. Mieti jos ne sanoisi tuolla ulkona tai läheisille niitä.
Kyllä uskallan ja olen sanonutkin.
Vierailija kirjoitti:
Säkään et uskalla mennä tota suoraan ihmisille sanomaan.
Uskallan ja en oikeastaan koskaan kirjoittele nettiin mitään. Sanon asiat livenä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli trollit ja aika kamalia juttuja. Mieti jos ne sanoisi tuolla ulkona tai läheisille niitä.
Mitä eilen oli?
No, tämän uskaltaa ainakin perheelle sanoa:
RÄÄ RÄÄ RÄÄ 😡
RÄÄ RÄÄ RÄÄ 👹
RÄÄ RÄÄ RÄÄ 🦖
Mä en kirjoita mitään, mitä en voisi sanoa päin naamaakin. Paitsi että livenä jättäisin puuttumatta moneen asiaan. En tykkää konfrontaatiosta, jossa pitäisi ruveta ponnekkaasti argumentoimaan. Mieluummin olen eri mieltä itsekseni.
Livenä ihmisillä on vähän ymmärrystä, miten kannattaa käyttäytyä. Mahtaisi kaverit ihmetellä, jos alkaisi totisella naamalla puhumaan jauhenlihasta ja näitä muita palstan hullutuksia.
Ihan helposti uskalletaan. Sinä taas et uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskallan ja olen sanonutkin.
Ootpa kovis
Vierailija kirjoitti:
Mä en kirjoita mitään, mitä en voisi sanoa päin naamaakin. Paitsi että livenä jättäisin puuttumatta moneen asiaan. En tykkää konfrontaatiosta, jossa pitäisi ruveta ponnekkaasti argumentoimaan. Mieluummin olen eri mieltä itsekseni.
Ei tarvitse alkaa argumentoimaan. Esim. ad hominemit on hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuosta viestin sävystä jo että et uskalla.
Ap
Jätä trollien höpinät omaan arvoonsa. Trollit ovat ujoja sadisteja. Sadisti saa toisen satuttamisesta sexxuaalista tyydytystä.
Vaikka sadismi ja toisen tahallinen satuttaminen (kiduttaminen) on juuri nyt hieman muodissa niin harva haluaa tuon oman sexxuaalisen poikkeavuutensa tuoda julkisuudessa esille.
Vierailija kirjoitti:
No, tämän uskaltaa ainakin perheelle sanoa:
RÄÄ RÄÄ RÄÄ 😡
RÄÄ RÄÄ RÄÄ 👹
RÄÄ RÄÄ RÄÄ 🦖
Kuulostaa lady gagan musiikilta. Bad Romance. Ra, ra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aina uskaltanut ilman mitään ongelmia. Ja aion vastaisuudessakin joten provosointisi ei uppoa.
Johtuu ihan siitäkin, ettei pietarin kaalitoimiston putinistisikoja kohtaa reaalimaailmassa. Pietarin viemäreissähän nuo rotat lymyilevät, eikä siellä oikeita ihmisiä liiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aina uskaltanut ilman mitään ongelmia. Ja aion vastaisuudessakin joten provosointisi ei uppoa.
No anna joku esimerkki. Mitä sellaista olet sanonut mitä moni ei uskaltaisi?
No ei nykyään voikaan sanoa mitä ajattelee. Olet heti Na*i jos kehtaat valittaa kaupunkeihin tulevista susista tai kotimaassaan lomailevista "pakol*isista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Veikkaanpa ettei palstan sensurointi päästäsi läpi vaan jonouttaisi kommentin kuten useasti aikaisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Veikkaanpa ettei palstan sensurointi päästäsi läpi vaan jonouttaisi kommentin kuten useasti aikaisemminkin.
Tähtimerkit? ***
Säkään et uskalla mennä tota suoraan ihmisille sanomaan.