Duunitorissa 25 754 avointa työpakkkaa. Miksi sinä et ole töissä?
Nyt niitä hakemuksia tekemään! Se on työttömän velvollisuus.
Kommentit (65)
Tammikuussa 2025 työttömiä oli 269 000.
Sinä ap työllistät työttömätkin typerillä ketjuillasi. Voisit maksaa palkkaa.
Eikö ap:lla ole kivaa töissä vai miksi nillität.
Perhe on täällä. Sairauksien takia onnistuu vain istumatyö. Ei ole autoa/korttia. Täällä on palvelut lähellä. En voi nostaa tai kantaa mitään painavaa.
T. 50+
Ilman tiettyä koulutusta ja täysillä tunneilla työpaikkoja on sielä ehkä 5%
Ap, sinä kun perehdyit tarjontaan niin moniko noista paikoista ei vaadi alan koulutusta?
Itse olen jo eläkkeellä mutta mielenkiinnosta kysyn.
Eikös ap, sinunkin mielestäsi ole väärin syyllistää työnhakijaa, kun mainitsemiisi avoimiin paikkoihin on varmaan tykitetty tuhansia hakemuksia jokaiseen?
Mutta po. työn tarjoaja ei suostu tai halua täyttää kyseessä olevaa pestiä? Mikset käy niiden kimppuun terrierin hampainesi? Olet aivan kuin Donald Krasnov: Uskallat näykkiä vain heikommassa asemassa olevaa?
Vierailija kirjoitti:
Heh, ja työnhakijoita 300 000
Ap:llä on keskiaikaiset matikantaidot 🤣
Jalka amputoitu. Ei huolita töihin.
Vierailija kirjoitti:
Koska em halua osallistua tämän yhteiskunnan pyörittämiseen. Minulla ei ole mahdollisuutya saada puolisoa ja perhettä joten ei kiinnosta raataa
Ei ole minullakaan puolisoa eikä perhettä, silti olen raatanut yli 40 vuotta, ja raadan edelleen. Kivasti säästöjä kertynyt.
Olen eläkkeellä, teen kahta osa-aikatyötä, kun työttömät ei voi enää ottaa töitä vastaan. Onhan tää tavallaan kiva tienata yli 6000 e/kk ja tehdä töitä vain 15 - 25 h/vko
Köyhänä pysyy vähemmälläkin vaivalla.
No kun yhtään gigolonpaikkaa ei ole auki. Tai ministerin.
Koska minulle kuitenkin aina vain tarjotaan niitä iänikuisia metallinsorvaushommia. Manuaalikoneilla.
kaveri haki kesäduunia, 200 haki myös samaa, ei edes haastateltu.
Sulla on AP aukkoja tiedoissa.
En ole tohtorinhattuinen lentäjäkirurgi.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa pitäisi selvittää kuinka monta niistä on ollut siellä kauan ja kysyä työnantajalta miksi niitä ei ole täytetty. Paljonko on tullut hakemuksia ja mistä syystä rekrytointia ei ole tapahtunut. Millä koulutuksilla paikkoja on haettu ja miksi on hylätty hakemus. Väitän että tuolla on paljon paikkoja joita ei edes ole olemassa vaan pidetään niitä auki jotta voidaan tarvittaessa käyttää saapuneita hakemuksia rekrytointeihin. Olen itse hakenut paikkoihin joihin pätevyyteni riittää mainiosti ja huomannut kielteisen vastauksen jälkeen paikan olevan yhä avoimena. Eli kaikki ei ole sitä miltä näyttää?
Juuri näin! Kesätyöpaikkoja myös avataan ja kun hakuaika on ummessa, se avataan hetken kuluttua uudelleen. Aivan pelleilyä koko homma.
Koska elän jo nyt varsin mukavasti vanhempieni perinnön turvin.