Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duunitorissa 25 754 avointa työpakkkaa. Miksi sinä et ole töissä?

Vierailija
08.03.2025 |

Nyt niitä hakemuksia tekemään! Se on työttömän velvollisuus.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖH ! Töitä :( 8000€ eläke kuukaudessa riittää lisäduunittakin. Mieluummin matkailen, Nytkin lähdössä Aix en Provenceen viininmaistajaisiin. Työ , se kuuluu rahvaan vaivoihin.

Vierailija
42/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa näistä on sote-alan kukkutyöpaikkoja, täysin päästä keksittyjä hommia jotka aiheuttavat enemmän ongelmia kuin korjaavat niitä. Sille rotta-alalle en tule astumaan jalallanikaan tekijänä tai asiakkaana (tai uhrina)

Seuraava ongelma on se, että työpaikoilla altistuu rikoksille ja henkiselle väkivallalle. Rahan tulisi olla aikamoinen, että sitä varten kannattaisi myydä turvallisuutensa ja hyvinvointinsa. Periaatteessa jonkun kevyen työn tekeminen ei siis olisi minulle ongelma, mutta tuntuu että tässä maassa maksetaan kärsimisestä eikä siitä, että tekee työsuorituksen

Lisäksi olen aika tehokas, ja useammalla työpaikalla on muodostunut ongelmaksi se, että työtehtäviä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi. Jos teen 2-3 ihmisen työt, haluan myös 2-3 ihmisen palkan

Vierailija
44/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ja työnhakijoita 300 000

Jos olet työtä vailla tarvitsen sen yhden paikan,et useampia jos kyseessä on täysipäiväinen työ.

Vierailija
45/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, ap, että miten tehdä esim sähköasentajan, LVI- asentajan tai kokin tai lähihoitajan hommia ilman koulutusta?

Sinä varmaan haluat kouluttamattoman ihmisen tekemään noi hommat?

Vierailija
46/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tämä sama virsi,täyttäkää avoimmet työpaikat ensin ja kitiskää sen jälkeen että ei ole töitä.

Vierailija
47/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska em halua osallistua tämän yhteiskunnan pyörittämiseen. Minulla ei ole mahdollisuutya saada puolisoa ja perhettä joten ei kiinnosta raataa 

Miksi sinulla ei ole mahdollisuutta noihin asioihin?

En kelpaa naisille. Ei ole pituutta rahaa statusta eikä ulkonäköää. 

Nuo kaksi ensimmäistä ei ole ainakaan syynä siihen, ettei puolisoa ole löytynyt. Kolmas voi tietenkin olla jonkinlainen syy, mutta oikeasti todella rumia miehiä on pilvin pimein  parisuhteessa. 

Sen takia tiedän että nuo kaksi ekaa ei pidä paikkansa, koska minun mies on 169cm pitkä ja minä 168cm joten ja ammattikin on tavallinen duunariammatti. 

Mies ei kyllä ole ruma. Eikä minulta miesehdokkaita puuttunut, oli  pitkää ja komeaa hammaslääkäriä, opettajaa ym tarjolla, mutta tuon ihan itse valitsin. 

Mutta ei niitä ehdokas miehistä kyllä kukaan ollut ruma ja olen itsekin ollut nätti nuorena ja ihan ihmisen näköinen vieläkin, vaikka ei sitä enää tässä  iässä mitään kaunottaria olla. 

Joten ei tuo pituus ja ammatti ole esteenä, ulkonäystä en osaa mennä sanomaan.

Vierailija
48/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet työtä vailla tarvitsen sen yhden paikan,et useampia jos kyseessä on täysipäiväinen työ.

Niihin vaaditaan alan koulutus.

Vierailija
49/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

325 000 ja lomautettuja 50 000.

Vierailija
50/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työpaikkani on haussa. Sinne vain hakemaan, jos kiinnostaa paikkaansa pitämättömät vuorolistat, ylitöiden ja lisien maksamattomuus ja loputon työmäärä. 

Vierailija
51/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli avoimia paikkoja ei voi hakea, koska työttömiä on 300 000?

Vierailija
52/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen jo eläkkeellä.

Kysymys koski työttömiä.

Kysymyksessa ei puhuta mitään työttömistä. Pysy totuudessa.

Vierailija
53/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikärasismi. Olen 62-vuotias. Olen normaalipainoinen. Mutta näillä mennään. Onneksi kesä tulossa ja pääsee nauttimaan lämmöstä, 

Vierailija
54/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on lauantai.

Vierailija
55/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska elän jo nyt varsin mukavasti vanhempieni perinnön turvin.

Et elä. Sä oot pelkästään perintöveron poistamisen vastustaja.

Vierailija
56/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tämä sama virsi,täyttäkää avoimmet työpaikat ensin ja kitiskää sen jälkeen että ei ole töitä.

Jonkun pitää valita ne, jotka täyttää ne paikat.

Vierailija
57/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin paikka taitaa olla nyt vapaa. Nyt tekee yksi kahden työt. Ilmoitin kun irtisanoivat että olen käytettävissä. Mutta oikeasti haen mukavampaa työtä (en hoitotyötä enää). 

Vierailija
58/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset hakemukset tehty, 25% on poikinut haastattelun.

Vierailija
59/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain erääseen aspa-työhön kunnes tajusin että ne haluaa sinne tietysti nuoren. Mutta haettu on. 

Vierailija
60/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et ole töissä, ap? Et ole tehnyt päivääkään töitä elämäsi aikana, vaan maannut työkyvyttömyyseläkkeellä meidän muiden elätettävänä. Varmasti voisit tehdä edes jotain, esimerkiksi kerätä koirankakkoja tai muuta, mikä "arvollesi" sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän