Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duunitorissa 25 754 avointa työpakkkaa. Miksi sinä et ole töissä?

Vierailija
08.03.2025 |

Nyt niitä hakemuksia tekemään! Se on työttömän velvollisuus.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen jo eläkkeellä.

Vierailija
2/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ja työnhakijoita 300 000

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin avoimiin paikkoihin valita työttömiä.

Vierailija
4/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työtön. Olen vanhuuseläkkeellä ja jatkan omia töitäni freelancerina. Hui!

Vierailija
5/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys koski työttömiä.

Vierailija
6/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lääkärin pätevyyttä.

Vierailija
7/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska em halua osallistua tämän yhteiskunnan pyörittämiseen. Minulla ei ole mahdollisuutya saada puolisoa ja perhettä joten ei kiinnosta raataa 

Vierailija
8/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne duunit on olleet siellä tarjolla iän ja ikuisuuden. Ja pieni murto-osa niistä on omassa kunnassa, ja vielä pienempi murto-osa vastaa hakijoiden osaamista. Ja vielä pienempi murto-osa niiden julkaisijoista maksaa palkkaa jolla elää. Työttömänä parempi kituuttaa kuin kituuttaa töissä työnantajalle joka ei maksa elämään kelpuuttavaa palkkaa.

Enkä ole edes työtön.

Vierailija
9/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska em halua osallistua tämän yhteiskunnan pyörittämiseen. Minulla ei ole mahdollisuutya saada puolisoa ja perhettä joten ei kiinnosta raataa 

Miksi sinulla ei ole mahdollisuutta noihin asioihin?

Vierailija
10/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys koski työttömiä.

Eikä koskenut.

Vierailija
11/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan lyhyt/suippoleukainen/ruma mies?

Vierailija
12/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vapaapäivä nyt. 😎

Vierailija
13/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa naisille. Ei ole pituutta rahaa statusta eikä ulkonäköää. 

Vierailija
14/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut 53 eri paikkaan viimeisen puolen vuoden aikana. Pääsin yhteen haastatteluun ja sieltä tuli vastaus että he ovatkin päätyneet että eivät palkkaa ketään. Olen ollut työelämässä vuodesta 1989 alkaen, ikä 53v. Nyt en kelpaa enää mihinkään. 

Vierailija
15/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa pitäisi selvittää kuinka monta niistä on ollut siellä kauan ja kysyä työnantajalta miksi niitä ei ole täytetty. Paljonko on tullut hakemuksia ja mistä syystä rekrytointia ei ole tapahtunut. Millä koulutuksilla paikkoja on haettu ja miksi on hylätty hakemus. Väitän että tuolla on paljon paikkoja joita ei edes ole olemassa vaan pidetään niitä auki jotta voidaan tarvittaessa käyttää saapuneita hakemuksia rekrytointeihin. Olen itse hakenut paikkoihin joihin pätevyyteni riittää mainiosti ja huomannut kielteisen vastauksen jälkeen paikan olevan yhä avoimena. Eli kaikki ei ole sitä miltä näyttää?

Vierailija
16/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta satojen kilometrien päähän työn perässä. Mulla on lapset, kaverit ja sukulaiset täällä.

Vierailija
17/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella asenteella en ihmettele yhtään.

Vierailija
18/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain työtä, sain vastauksen että emme hae enää tähän paikkaan työntekijöitä. Ilmoitus oli ja pysyi Duunitorilla. Lähti hetkeksi pois ja muutaman vkon päästä ilmaantui takaisin. Että niin.

Ja joskus klikkasin klikkibeittiä kun otsikko oli: kunnilla huutava pula työnhakijoista, näihin paikkoihin haetaan nyt. Ja artikkelissa oli luvut kuinka monta paikkaa tarjolla Ja hakijoiden määrä siinä vierellä, ja jokaiseen yhteen paikkaan oli kymmeniä hakijoita, ja osaan satoja!!

Eli siinä sen näkee, kuinka kunnilla ei ole pulaa työntekijöistä eikä hakijoista. Valehdellaan vain.

Vierailija
19/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lauantai, työskentelen vain arkipäivisin.

Vierailija
20/65 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpakkkaa, kas kun ei korttipakkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän