Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin lähteä Suomesta. Mulle riitti.

Vierailija
07.03.2025 |

Jos meinaat vastata että siitä vaa, ei jäädä kaivaamaan niin älä vastaa ollenkaan.

Kaipaan kypsää keskustelua ja onko muilla samaa fiilistä kuin mulla? Mielestäni Suomessa ei oi mitään järkee elää 

Ei jaksa enää tätä väsynyttä ja ylimielistä ilmapiiriä. Lakia rikotaan joka asiassa. Terveysasioissa, työelämän asioissa. 20 vuoden jälkeen mulle riitti pätkätyöt, jatkuvaa epävarmuus, ikäviä juttuja. Joustamattomuutta ja vaatimuksia. Ihmiset on kuin epävirallisia poliiseja täällä. 

Valitsen parempaa kurjuutta! Eli lähden maailmalle etsimässä asioita. Etsin paikkoja jossa ihmiset vetävät yhteishengellä, jossa asioista voi sopia. Etsin kivempia ihmisiä jolla on halu tehdä asioita. 

Mul on ihan sama vaikka joudun hetkeksi elää hostellissa kunhan tuntuu hetken ees kivalta. 

Tunnetasoltaan olen ollut niin väsynyt tähän ettei mikään vedä eikä mee eteenpäin.

Tsemppiä teille ja mulle

Kommentit (270)

Vierailija
141/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikinki menestyi maailmalla. Elokuvatähti ja menestynyt vapaatappelija.

Hänen esimerkki houkuttaa tuhansia suomalaisia nuoria miehiä muuttamaan paremman perässä kultaa louhimaan.

Vierailija
142/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on paska ja maailman korruptoitunein maa nykyisin.  Kehitysmaa verrattuna Ruotsiin ja Norjaan.. Itsekin lähtisin heti, jos lapset ois vanhempia.

Pienten lasten kanssa on helppo muuttaa, sopeutuvat ja oppivat kielen nopeasti. 

Mutta pelkuri keksii tekosyyt, vaikka sitten lapsensa jos ei muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen esimerkki houkuttaa tuhansia suomalaisia nuoria miehiä muuttamaan paremman perässä kultaa louhimaan.

Kuka? Olen asunut ulkomailla 90-luvun alusta, en ole koskaan kuullut kenestäkään Viikingistä. Eli ainakaan täällä USA:ssa ei ollut mikään isompi stara. 

Vierailija
144/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätän nyt lähteä tältä Vauva.fi-palstalta.

Mulle riitti jo!

Vierailija
145/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä KETJUSSA OLI AAMUPÄIVÄLLÄ   paljon  kommentteja  >  ap on IIGOR-ZUHNA  KUPPA-TROLLI   haisevalta  Petroskoin  kujalta.

Mutta,  Iigor  poisti  nuo kommentit,   niitä ei enää siellä näy...kun paljastui  Trolliksi.

Ap ,  nyt  tur*pa  kiinni rotta.

Sä olet ONGELMAJÄTETTÄ. 

Kaikki, joka ainoa venäläinen sekä Venäjän kaksoiskansalaiset   laitetaan Suomesta  Venäjälle.

Vinkukaan  Venäjällä.

Vierailija
146/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita suomeksi idiootti, tämä on suomenkielinen palsta. 

Vierailija
147/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai  että  ihan   "riitti"  🤣.

Eikö Venäjän  helvetillinen  kurjuus   "riittänyt" ?

Venäläiset  pois Suomesta.  Välittömästi. 

Ja painahan Iigor  mieleesi , ja levitä tätä infoa Venäjällä : Jos  rauha  joskus  tulee,  se ei todellakaan  merkitse sitä ,  että                         Suomen itäraja  avautuisi  ! 

Ei ikinä  ukrainalaisten teurastajille.

Vierailija
148/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on  pelkkä  Ludmilan pentu.  Siellä Ludmila  ja Ludmilan  mummo  näkevät Petroskoissa  NÄLKÄÄ.

Vierailija
149/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pruit pruit  Petroskoin  viemärirotta. 

Sulla sitä ei ole  valinnanvaraa mitä  ostat kaupasta.

Petroskoissa  kaupan hyllyllä on  pari kertaa  viikossa   jotain   myytävää... Siis jotain... Tällä viikolla se voi olla vaikka   kaalia ja silakoita.

Vierailija
150/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla sitä sivistys kohoaakin, oikein kohisemalla, ja kaunopuheisuus kehittyy  kun tätä lukee !

Kyllä on niin viisaita ja omaperäisiä ajattelijoita tässä 'ajatushautomossa'...

Vierailija
151/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olla Svetlana ja käydä 5 vuotta sitten Helsinki.

Se olla kuin paratiisi.

Täällä Käkisalmessa  ei olla mitään muuta ruokaa kuin kalaa.  Me käymme pilkillä. 

Kaupassa ei olla ruokaa myytävänä.

Täällä on aina nälkä.

Vierailija
152/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti näille tulee harva se päivä mieleen muuttaa maasta, ja se eka teko sen jälkeen on aina tulla palstalle kertomaan miten hirveä paikka Suomi on 😁

Ollaan uskovinaan, ja iigorit ovat muuttavinaan jonnekin sieltä kellarista.

Vierailija
153/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bye bye. Et osaa edes suomea, joten ei jäädä "kaivaamaan" (p.o. kaipaamaan).

Kun et pärjää täällä, et pärjää sielläkään mihin menet. Älä kerjää konsulaatista apua.

Vierailija
154/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaista ei löydä enää sitä yhteen henkeen tekemistä eli saat lähteä johonkin, missä on alhainen elintaso ja puutteita meidän länsimaisten hyvinvointitasosta. Hyvinvoinnin lisääntyessä myös itsekeskeisyys lisääntyy ja länsimaat ja länsimaalaiset ovat rikkaita. Itse en ole alhisen elintason maissa käynyt, mutta etköhän löydä sellaisen jossa viihdyt. 

Aikamoista yleistämistä. Ainakin täällä Baijerissa on todella aktiivisia ihmisiä, yhteishenkeä, ihmiset tekee paljon vapaaehtoistyötä, ihan tavalliset arjen kohtaamisetkin on ystävällisiä ja niistä tulee hyvä mieli. Aspat tervehtii ystävällisesti ja esim kun menee salille pukuhuoneeseen, tervehditään muita vaikka ei tunnettaisi. Naapureiden kanssa jutustellaan ja autetaan toisiamme. Suomessa käydessä tosiaan tuntuu aika synkältä se kun ihmiset suorastaan välttelee toisiaan. Jos vahingossa sattuu vaikka hiss

Äläpäs nyt yleistä sinäkään. Minä asun pikkukaupungissa Pohjanmaalla. Kyllä meidän kerrostalossa kaikki kohtaamani asukkaat tervehtivät. Samoin uimahallin pukuhuoneessa ja suihkutilassa tervehditään ja saunassa jopa rupatellaan ystävällisessä hengessä. Onko sinun omassa ilmeessä ja asenteessa jotain, mikä saa kanssaihmiset karttelemaan sinua? Oletko muka niin erinomaisen kultturelli ja kansainvälinen?

Vierailija
155/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 perseseksi-Halme. Pyh.

Vierailija
156/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin yli 10 v sitten, ja koko aikuiselämä mennyt ulkomailla - alunperin sen takia, että muualta oli monin kerroin helpompaa aaada työ.

En itse asiassa asu Suomea rikkaammasta maassa, mutta silti sellaisessa maassa, jolla on paljon tarjota, jossa on helppoja saada töitä, vaihtaa töitä, löytää kivoja menoja, sosiaalista elämää, voi oppia/puhua eri kieliä arjessa, ja terveydenhoito pelaa. Rakastan uutta kotimaatani. Puhun paikallista kieltä ongelmitta ja aina on mielenkiintoista.

Vierailija
157/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkisalmi  kaunis kaupunki. Vettä ja järvi ympärillä. 

Me haluta että   Suomi tulee , ottaa ja liittää  Käkisalmi  SUOMEEN.

Suomi rikas ja voi hyvin. 

Käkisalmessa  voimme huonosti  ja mitään ei olla kaupassa.

Vierailija
158/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä  on C  luokan valtio.

Vierailija
159/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Routa porsaa kotiin ajaa 🐷

Eipä ole monia maita, joissa olisi enemmän routaa kuin Suomessa. :)

Vierailija
160/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Routa porsaa kotiin ajaa 🐷

Eipä ole monia maita, joissa olisi enemmän routaa kuin Suomessa. :)

Esimerkiksi Venäjä.