Päätin lähteä Suomesta. Mulle riitti.
Jos meinaat vastata että siitä vaa, ei jäädä kaivaamaan niin älä vastaa ollenkaan.
Kaipaan kypsää keskustelua ja onko muilla samaa fiilistä kuin mulla? Mielestäni Suomessa ei oi mitään järkee elää
Ei jaksa enää tätä väsynyttä ja ylimielistä ilmapiiriä. Lakia rikotaan joka asiassa. Terveysasioissa, työelämän asioissa. 20 vuoden jälkeen mulle riitti pätkätyöt, jatkuvaa epävarmuus, ikäviä juttuja. Joustamattomuutta ja vaatimuksia. Ihmiset on kuin epävirallisia poliiseja täällä.
Valitsen parempaa kurjuutta! Eli lähden maailmalle etsimässä asioita. Etsin paikkoja jossa ihmiset vetävät yhteishengellä, jossa asioista voi sopia. Etsin kivempia ihmisiä jolla on halu tehdä asioita.
Mul on ihan sama vaikka joudun hetkeksi elää hostellissa kunhan tuntuu hetken ees kivalta.
Tunnetasoltaan olen ollut niin väsynyt tähän ettei mikään vedä eikä mee eteenpäin.
Tsemppiä teille ja mulle
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Siitä sitten vaan. Kaipaamaan ei varmaan kukaan jää
varsinkaan sinua
Minäkin lähdin mutten siksi että Suomi on jotenkin huono maa. Elämä vei.
Suomi on edelleen yksi parhaista maista elää. Tottakai on ongelmia mutta noin yleisesti ottaen.
Vahinko ettei suomalaiset usein uskalla olla reippaasti ylpeitä Suomesta. Aina vähätellään. Minä kyllä olen ylpeä. Vaikken enää edes asu siellä. Ulkomailla Suomesta kuulee pelkkää hyvää.
Juu nyt olen ollut 4 vuotta muualla mutta aina elokuussa tulen kesälomalle suomeen kun on kaunista mutta ne hinnat nostaa hien& verenpaineen .
Nyt se on loppu! - Mikä niin? No mäntysuopa.
Itse lähdin norjaan,ei kaduta341
Vierailija kirjoitti:
Suomi on paska ja maailman korruptoitunein maa nykyisin. Kehitysmaa verrattuna Ruotsiin ja Norjaan.. Itsekin lähtisin heti, jos lapset ois vanhempia.
I g o r taas kännissä horisee. Ymmärrän että v tuttaa kun Suomi on maailman vähiten korruptoitunein maa. Päinvastoin oma maasi on sitä pohjasakkaa🙄
Toivottavasti AP on jo lähtenyt.Narvan kautta pääsee sinne unelma maahan.
Suomi on paska maa, paska kansa ja todella TYLSÄ mesta, olet tehnyt hyvän valinnan. Lähtisin jos voisin t. 40 v Niemisen Pera
Siitä sitten vaan. Kaipaamaan ei varmaan kukaan jää