Päätin lähteä Suomesta. Mulle riitti.
Jos meinaat vastata että siitä vaa, ei jäädä kaivaamaan niin älä vastaa ollenkaan.
Kaipaan kypsää keskustelua ja onko muilla samaa fiilistä kuin mulla? Mielestäni Suomessa ei oi mitään järkee elää
Ei jaksa enää tätä väsynyttä ja ylimielistä ilmapiiriä. Lakia rikotaan joka asiassa. Terveysasioissa, työelämän asioissa. 20 vuoden jälkeen mulle riitti pätkätyöt, jatkuvaa epävarmuus, ikäviä juttuja. Joustamattomuutta ja vaatimuksia. Ihmiset on kuin epävirallisia poliiseja täällä.
Valitsen parempaa kurjuutta! Eli lähden maailmalle etsimässä asioita. Etsin paikkoja jossa ihmiset vetävät yhteishengellä, jossa asioista voi sopia. Etsin kivempia ihmisiä jolla on halu tehdä asioita.
Mul on ihan sama vaikka joudun hetkeksi elää hostellissa kunhan tuntuu hetken ees kivalta.
Tunnetasoltaan olen ollut niin väsynyt tähän ettei mikään vedä eikä mee eteenpäin.
Tsemppiä teille ja mulle
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Routa porsaa kotiin ajaa 🐷
Tämä on kateellisten ja pelokkaiden ihmisten hokema. Itse ei uskalleta edes yrittää tehdä elämällään mitään ja sitten kun joku uskaltaa, mutta välttämättä ei onnistu tai muutos ei ollutkaan sellainen kun itse ajatteli niin hoetaan tätä. Maitojuna on toinen. Hän sentään hyppäsi siihen junaan, mitä sinä olet tehnyt? Niinpä.
No, enpä tiedä löytyykö helpolla sen yhteisöllisempiä ihmisiä, mutta ainakin paikkoja missä ei lumen ja pakkasen kanssa tarvitse taistella ja aurionkoakin näkee useimmin kuin 3 kk vuodessa
Itse suunnittelen lähtöä lämpimään
Joko on kamat pakattu ap? Kauan tässä on jo odotettu, että viimein lähtisit.
Vierailija kirjoitti:
Niin mistä se AP:n ajaa kotiin? On taas niitä "tai minä lähden" tyyppejä. Töissä erehtyi pikkupomo uhittelemaan toimitusjohtajalle "tai minä lähden". TJ ilmoitti kohteliaasti että ei ole enää työvelvoitetta, voit poistua.
Lähdin n 4 vuotta sitten ja aina kesäisin piipahdan suomessa mutta asumaan takaisin suomeen? I dont think so...
Vierailija kirjoitti:
Lähdin n 4 vuotta sitten ja aina kesäisin piipahdan suomessa mutta asumaan takaisin suomeen? I dont think so...
Mutta vietät kaikki päiväsi av:lla? Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kateellisten ja pelokkaiden ihmisten hokema. Itse ei uskalleta edes yrittää tehdä elämällään mitään ja sitten kun joku uskaltaa, mutta välttämättä ei onnistu tai muutos ei ollutkaan sellainen kun itse ajatteli niin hoetaan tätä. Maitojuna on toinen. Hän sentään hyppäsi siihen junaan, mitä sinä olet tehnyt? Niinpä.
Juuri näin! Mieluummin maitojunaileva routaporsas kuin sellainen joka ei koskaan uskaltanut edes yrittää mitään.
Samat fiilikset, mutta en pääse lähtemään ainakaan vielä.
Kaikkien MUUODENKIN VENÄLÄISTEN PITÄÄ LÄHTEÄ SUOMESTA.
Huomioikaa : ap = Zuhna-Iigor. Pietarista.
Joka ainoa rytzcä pois Suomesta. Välittömästi.
Miten hyvin on työlupia lohjennut tiskaamaan menneille, entä kansalaisuuksia? Vai yritättekö lusmuta vaan tämän hallituksen ajan siellä ulkomamilla?
Vanha k a a l i s o p p a haisee.
Zuhna zuhna zuhna.
Kuppa Iigor.
Eikö r i i t ä Putin Pyövelin talutushihnassa oleminen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkki kiinni, lasi vettä ja nukkumaan. Laskuhumalassa kaikki tuntuu olevan pielessä, se on ihan normaalia.
Ei pliis tällaisia vastauksia. Jos ei oo parempaa niin älkää kommentoiko mitään.
Niiihh... En oo ikinä juonu elämäni aikana. Oon urheillut, lukenut, opiskellut.
HAH HAHHAHHAHHAH haaa eh Heh...Hah... (eii,hitto, nyt alkaa valua jo vedetkin tässä silmistä (tirsk)...sori vaan ! tuo oli vaan niin, HAHHAH...)
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin on työlupia lohjennut tiskaamaan menneille, entä kansalaisuuksia? Vai yritättekö lusmuta vaan tämän hallituksen ajan siellä ulkomamilla?
Ei EU-maihin, eikä Norjaan mitään lupia tarvita, sen kun lähtee vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minne lähdit?
Mun tuttu asui thaimaan kaduilla kulkurina. Päivisin oli tiskarina ravintoloiden takapihalla ja iltaisin otteli laittomia thaimatseja ilman mitään lisenssejä tai vakuutuksia rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei niitä kansalaisuuksia ammatin perusteella jaella. Maasta riippuen kansalaisuus vaatii x määrän asuttuja vuosia, kielitaidon ja usein jonkun kansalaisuustestin + tarpeeksi rahaa että voi maksaa hakemukseen liittyvät maksut (vaihtelee muutama satasesta usean tonniin, maasta riippuen), joihinkin maihin (Portugal & Kypros esim) kansalaisuuden saa kunhan on tarpeeksi massia.
Vierailija kirjoitti:
Iigorin hokijat taas vauhdissa tässäkin ketjussa :D
Niinpä, hys hys. Missään ei ole mitään vikaa tai kielteistä, ja jos niin väität, olet heti Igor. Jännä argumentti sinänsä.
Maailman korruptoitunein maa :D Et ole paljoa tainnut seurata maailman menoa :