Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin lähteä Suomesta. Mulle riitti.

Vierailija
07.03.2025 |

Jos meinaat vastata että siitä vaa, ei jäädä kaivaamaan niin älä vastaa ollenkaan.

Kaipaan kypsää keskustelua ja onko muilla samaa fiilistä kuin mulla? Mielestäni Suomessa ei oi mitään järkee elää 

Ei jaksa enää tätä väsynyttä ja ylimielistä ilmapiiriä. Lakia rikotaan joka asiassa. Terveysasioissa, työelämän asioissa. 20 vuoden jälkeen mulle riitti pätkätyöt, jatkuvaa epävarmuus, ikäviä juttuja. Joustamattomuutta ja vaatimuksia. Ihmiset on kuin epävirallisia poliiseja täällä. 

Valitsen parempaa kurjuutta! Eli lähden maailmalle etsimässä asioita. Etsin paikkoja jossa ihmiset vetävät yhteishengellä, jossa asioista voi sopia. Etsin kivempia ihmisiä jolla on halu tehdä asioita. 

Mul on ihan sama vaikka joudun hetkeksi elää hostellissa kunhan tuntuu hetken ees kivalta. 

Tunnetasoltaan olen ollut niin väsynyt tähän ettei mikään vedä eikä mee eteenpäin.

Tsemppiä teille ja mulle

Kommentit (270)

Vierailija
121/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on paska ja maailman korruptoitunein maa nykyisin.  Kehitysmaa verrattuna Ruotsiin ja Norjaan.. Itsekin lähtisin heti, jos lapset ois vanhempia.

Maailman korruptoitunein maa :D  Et ole paljoa tainnut seurata maailman menoa : 

Vierailija
122/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Routa porsaa kotiin ajaa 🐷

Tämä on kateellisten ja pelokkaiden ihmisten hokema. Itse ei uskalleta edes yrittää tehdä elämällään mitään ja sitten kun joku uskaltaa, mutta välttämättä ei onnistu tai muutos ei ollutkaan sellainen kun itse ajatteli niin hoetaan tätä. Maitojuna on toinen. Hän sentään hyppäsi siihen junaan, mitä sinä olet tehnyt? Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enpä tiedä löytyykö helpolla sen yhteisöllisempiä ihmisiä, mutta ainakin paikkoja missä ei lumen ja pakkasen kanssa tarvitse taistella ja aurionkoakin näkee useimmin  kuin 3 kk  vuodessa

Itse  suunnittelen lähtöä lämpimään

Vierailija
124/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on kamat pakattu ap? Kauan tässä on jo odotettu, että viimein lähtisit.

Vierailija
125/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mistä se AP:n ajaa kotiin?  On taas niitä "tai minä lähden" tyyppejä.  Töissä erehtyi pikkupomo uhittelemaan toimitusjohtajalle "tai minä lähden". TJ ilmoitti kohteliaasti että ei ole enää työvelvoitetta, voit poistua.

Vierailija
126/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin n 4 vuotta sitten ja aina kesäisin piipahdan suomessa mutta asumaan takaisin suomeen? I dont think so...

Vierailija
127/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin n 4 vuotta sitten ja aina kesäisin piipahdan suomessa mutta asumaan takaisin suomeen? I dont think so...

Mutta vietät kaikki päiväsi av:lla? Jep jep.

Vierailija
128/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kateellisten ja pelokkaiden ihmisten hokema. Itse ei uskalleta edes yrittää tehdä elämällään mitään ja sitten kun joku uskaltaa, mutta välttämättä ei onnistu tai muutos ei ollutkaan sellainen kun itse ajatteli niin hoetaan tätä. Maitojuna on toinen. Hän sentään hyppäsi siihen junaan, mitä sinä olet tehnyt? Niinpä.

Juuri näin! Mieluummin maitojunaileva routaporsas kuin sellainen joka ei koskaan uskaltanut edes yrittää mitään.

Vierailija
129/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset, mutta en pääse lähtemään ainakaan vielä.

Vierailija
130/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien  MUUODENKIN  VENÄLÄISTEN   PITÄÄ LÄHTEÄ SUOMESTA.

Huomioikaa :  ap = Zuhna-Iigor. Pietarista.

Vierailija
131/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ainoa  rytzcä  pois Suomesta.  Välittömästi. 

Vierailija
132/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvin on työlupia lohjennut tiskaamaan menneille, entä kansalaisuuksia? Vai yritättekö lusmuta vaan tämän hallituksen ajan siellä ulkomamilla? 

Vierailija
133/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha     k a a l i s o p p a      haisee.

Zuhna zuhna zuhna.

Kuppa Iigor.

Vierailija
134/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö     r i i t ä   Putin Pyövelin  talutushihnassa  oleminen ?

Vierailija
135/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkki kiinni, lasi vettä ja nukkumaan. Laskuhumalassa kaikki tuntuu olevan pielessä, se on ihan normaalia.

Ei pliis tällaisia vastauksia. Jos ei oo parempaa niin älkää kommentoiko mitään.

Niiihh... En oo ikinä juonu elämäni aikana. Oon urheillut, lukenut, opiskellut. 

HAH HAHHAHHAHHAH  haaa eh Heh...Hah... (eii,hitto, nyt alkaa valua jo vedetkin tässä silmistä (tirsk)...sori vaan ! tuo oli vaan niin, HAHHAH...)

Vierailija
136/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hyvin on työlupia lohjennut tiskaamaan menneille, entä kansalaisuuksia? Vai yritättekö lusmuta vaan tämän hallituksen ajan siellä ulkomamilla? 

Ei EU-maihin, eikä Norjaan mitään lupia tarvita, sen kun lähtee vaan. 

Vierailija
137/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne lähdit?

Vierailija
138/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu asui thaimaan kaduilla kulkurina. Päivisin oli tiskarina ravintoloiden takapihalla ja iltaisin otteli laittomia thaimatseja ilman mitään lisenssejä tai vakuutuksia rahasta.

Vierailija
139/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei niitä kansalaisuuksia ammatin perusteella jaella. Maasta riippuen kansalaisuus vaatii  x määrän asuttuja vuosia, kielitaidon ja usein jonkun kansalaisuustestin + tarpeeksi rahaa että voi maksaa hakemukseen liittyvät maksut (vaihtelee muutama satasesta usean tonniin, maasta riippuen), joihinkin maihin (Portugal & Kypros esim) kansalaisuuden saa kunhan on tarpeeksi massia. 

Vierailija
140/270 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iigorin hokijat taas vauhdissa tässäkin ketjussa :D

Niinpä, hys hys. Missään ei ole mitään vikaa tai kielteistä, ja jos niin väität, olet heti Igor. Jännä argumentti sinänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi