Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit jos joku sanoisi että hänellä ei ole ikinä ollut isää, vaikka tiedät että hänellä on ollut?

Vierailija
07.03.2025 |

Ja on lapsena elänyt ihan tavallisessa perheessä mihin kuulunut myös isä.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma rakas isä kuoli kun olin 14, en kestäisi kuulla että joku ei arvosta isää tuon vertaa.

Mun isä hakkasi minua usein ja raahasi hiuksista sekä tappoi lemmikkimarsuni heittämällä sen ikkunasta.

Vierailija
22/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma rakas isä kuoli kun olin 14, en kestäisi kuulla että joku ei arvosta isää tuon vertaa.

Haluatko raivoavan, uhkailevat ja ilkeän isän?

Kun isä on elossa on aina mahdollisuus sopia asiat. Kuollut isä ei tule takaisin vaikka haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun isä on elossa on aina mahdollisuus sopia asiat. Kuollut isä ei tule takaisin vaikka haluaisi.

Näyttääkö maailma kivalta pinkkien lasien takaa?

Vierailija
24/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopia mitä?

Vierailija
25/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Mun isä otti hatkat kun mä olin 2v, eikä koskaan enää sen jälkeen ottanut mitään yhteyttä. Se ei halunnut nähdä mua, eikä kuulla musta mitään. Se kielsi vanhempiaankin olemaan muhun yhteydessä, mutta ne uhmasi sen käskyä ja pitivät muhun yhteyttä. Isäni kuoli 20v sitten, enkä siis koskaan tavannut sitä. En edes tiedä mihin se on haudattu.

Vierailija
26/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on isä, jos se siittäjää tarkoittaa. Ajattelisin siis että siittäjä on, isää ei.

Vierailija
27/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö maailma kivalta pinkkien lasien takaa?

Huomaa ettet ole koskaan menettänyt ketään rakasta ihmistä etkä ymmärrä miltä se tuntuu ja miltä tuntuu kun toiset ei arvosta vanhempiaan

Vierailija
28/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei varmaan vieläkään ole tyytyväinen vastauksiin. Laitetaanko veto että montaa aikaa ei mene kun kysyy tätä samaa taas.

Vierailija
29/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun oma rakas isä kuoli kun olin 9, eli minä voitan tämän säälikilpailun.

Enkä ole jäänyt rypemään itsesääliin isättömänä raukkana. Se että minun isä oli ihan mukava heppu ei tarkoita että kaikki olisivat ja on isä hyvä tai ei, mitä se minua haittaa jos joku ei arvosta isäänsä.

Vierailija
30/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisesti ottaen kaikilla on isä

Vierailija
31/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun oma rakas isä kuoli kun olin 9, eli minä voitan tämän säälikilpailun.

Enkä ole jäänyt rypemään itsesääliin isättömänä raukkana. Se että minun isä oli ihan mukava heppu ei tarkoita että kaikki olisivat ja on isä hyvä tai ei, mitä se minua haittaa jos joku ei arvosta isäänsä.

Ethän sinä ole isätön jos sinulla on kuitenkin ollut se hyvä ja rakas isä.

Vierailija
32/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin  että mitään isäsuhdetta ei ole ollut. Jos isä on ollut täysi pas#a, on mielestäni oikeutettua sanoa että mitään isää ei ole koskaan ollutkaan. 

Vierailija
33/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotiaana isän kuolema on kyllä jopa pahempi kuin 9 v, mistä repäsit tuon että voitat säälikilpailun?? Itsehän kilpailet siinä.

Vierailija
34/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 vuotiaana isän kuolema on kyllä jopa pahempi kuin 9 v, mistä repäsit tuon että voitat säälikilpailun?? Itsehän kilpailet siinä.

Miten niin pahempaa? Miten se muka määritellään ja missä että missä iässä on pahempaa menettää vanhempi?

Vierailija
35/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee ettei isä ole ollut tarpeeksi läsnä elämässään tai jotain muuta sattunut välillä

Vierailija
36/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kyseenalaistamaan. Joillakin se kotona asuva siittäjä saattaa olla negatiivinen vaikuttaja, väkivaltainen tai hyväksikäyttävä, eikä mikään kiva, opettavainen ja rakastava miehen malli joka kohtelee äitiä ja omaa vaimoaan kuin kukkaa kämmenellä ja jeesus kirkkoaan

Vierailija
37/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kauan aikaa sitten lopettanut välittämisen muiden sanomisista. Siis muiden kuin läheisteni jotka ovat täysijärkisiä.

Vierailija
38/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Mun isä otti hatkat kun mä olin 2v, eikä koskaan enää sen jälkeen ottanut mitään yhteyttä. Se ei halunnut nähdä mua, eikä kuulla musta mitään. Se kielsi vanhempiaankin olemaan muhun yhteydessä, mutta ne uhmasi sen käskyä ja pitivät muhun yhteyttä. Isäni kuoli 20v sitten, enkä siis koskaan tavannut sitä. En edes tiedä mihin se on haudattu.

Noh lapsena on aika karmeaa jos joku vie oman lapsen tai on saanut lapsen vaikkapa raiskauksesta, ja omat vanhemmat pyhittävät tämän väkivallan ja väärinteon sen uuden lapsen vuoksi. Todella yleistä suomessa, että lapset oikeuttavat väkivaltaa heidän vanhempiaan kohtaan, sekä sukulaisilta että viranomaisilta. Sinuna en leuhkisi tuolla enkä syyllistäisi siitä, että joku jättää perheensä, jos ei ollut paikalla. Rumaa alusta loppuun.

Vierailija
39/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on isä ja äiti. On aivan sama mitä sillä tiedolla teette koska se ei vaikuta muiden elämään kuin omaanne. On aivan jokaisen oma asiansa mitä valintoja elämässään tekee koska itse niistä vastuun kantaa. Jos joku ei halua tuntea vanhempaansa niin se on vain ja ainoastaan hänen oma asiansa ja ratkaisunsa. Tai lastaan tai ketä ikinä tahansa. On täysin yhdentekevää ulkopuoliselle ihmiselle mitä tällainen henkilö päänsä sisällä vatvoo.

Vierailija
40/81 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei ole sitten tuntunut isältä.