Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä tämä naisten itse itselleen asettama hymyilypakko!

Vierailija
07.03.2025 |

Esimerkiksi tuo nuori naispoliisi Puoli seitsemän -ohjelmassa. Hymyilee koko ajan kuin puuhevonen kuutamolla.

Kuka kertoisi nuorille naisille, että jos olette asianne asiantuntijoita, teidän ei tarvitse hymyillä koko ajan kuin pikkutytöt?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, nyt hymyilykin on väärin ja se ei tietysti voi tulla luonnostaan keltään, vaan siihen on oltava joku syy. Kaikkea sitä, kauheaa jos ei ole niin vakavan näköinen.

Toki se on väärin koska yksikään nainen ei hymyile ilman miesten vaatimusta. Ei kukaan nainen pysty hymyilemään luonnostaan eikä vapaasta tahdostaan. Hymymme on miesten määräysvallan alla. Meidän naisten kohtalo on karmea! Ryhtykäämme vastarintaan ja nouskaamme miesten sorron ikeen alta, älkäämme enää HYMYILKÖ, KOSKAAN; MISSÄÄN TILANTEESSA.

Vierailija
42/43 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö amerikkalaisista tv-sarjoista opittu malli.

Itse olen elänyt naisena yli puoli vuosisataa, mutta minulla ei ole mitään hymyilypakkoa koskaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kun ihmiset hymyilee. Enpä ole vielä koskaan ajatellut että joku hymyilisi liikaa. 

Oikea iloinen silmiin asti ulottuva iloinen ilme ja hymy on aivan eri asia kuin teennäinen revennyt tennari-hymy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi