Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on suuri virhe ettet halua tutustua naisiin kavereina

Vierailija
07.03.2025 |

Varsinkin jos valttikorttisi on sisäinen kauneus, niin sen paljastuminen vaatii aikaa mutta toimii kyllä. Jos lähdet liikkeelle asenteella "onko se kyllä vai ei, onko se kyllä vai ei" painostaen naista ratkaisuun ja vastaukseen "tämän illan aikana" tms, ja ainoa mistä olet kiinnostunut on seksi, niin helposti jäät kokonaan vaille. Todellakin kannattaa luoda paljon suhteita ihmisiin yleensäkin ja tulla tunnetuksi mukavana tyyppinä. Miesten harvemmin tarvii olla mitään ykköspriimaa päästäkseen sisään porukoihin. 

Kommentit (222)

Vierailija
101/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet enää aikuisena opi ymmärtämään naista. Vain lapsuudessa saatu tiivis ja terve, sosiaalinen elämä siskojen ja esimerkiksi naapurin tyttöjen kanssa muokkaavat maailman- sekä minäkuvani normaaliksi aidoksi naisen kunnioittamiseksi.

Miettikääpä esimerkiksi perheitä joissa vain veljiä. Aina koko porukka joko juoppoja poislukien se musta lammas tai sitten supermenestyjiä mutta juuri itsekkäitä m*lkkuja koska "taistelemalla" ja kilpailuvietillä on se asema saavutettu. Siihen ei enää nainen "kiilaa" rakennettua horjuttamaan. Tämä mies ottaa naisen vain pokaaliksi, on vaikea tehdä kompromisseja, eikä ole edes aidosti kiinnostunut naistaan pitämään. Heille onkin usein yhdentekevää missä nainen kulkee, kenelle viestittelee jne.

Sama pätee toisin päin. Prinsessasiskokset elelee usein ihan omissa haavemaailmoissaan koko elämänsä ajan.

Vierailija
102/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Hyvä analyysi 

Niinkö? Luotko sinä yleisesti laajan suhdeverkoston vain saadaksesi sitten joskus satunnaista seksiä? Kyseessä oli hyvä analyysi vain niille, joiden koko ajatusmaailma pyörii oman alapään ympärillä. Ja tällä tarkoitan ap:ta, en miehiä. 

Ja mitähän sinä teet saadaksesi satunnaista seksiä? Ap ei sanonut että tällainen toiminta tähtäisi seksiin, ja voihan mies haluta muutakin naisesta toki esim tyttöystävän tai avioliiton. Mutta niistä miehistä kiinnostutaan jotka ovat hauskoja kavereita naisille. Ja toki miehillekin. 

Ap:n maalailu nyt oli niin sekavaa, etten tiedä mitä hän tarkoitti. Hän kuitenkin korosti, että vain seksiä haluavat saattavat jäädä kokonaan ilman - eli kyllä se seksi oli nyt motiivina hänen sepustuksissaan. 

En kaveraa ihmisten kanssa vain saadakseni jotain joltain muilta ihmisiltä. Kaikki ihmiset suhteeni - niin kaveruus, ystävyys kuin seurustelusuhteet ovat aitoja. Eli en kerää ihmisiä ympärilleni statussymboleiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma on mennyt täysin naurettavaksi että miehet eivät enää lähde esim kahville tai jonnekin museoon tai leffaan naisen kanssa vaan tätä ennen pitää olla jo annettuna vastaus tuleeko tänä iltana seksiä vai ei. Samana päivänä kun ollaan nähty ensi kertaa! Joskus naisena kadehtii vanhoja aikoja jolloin tutustuttiin kuukausien ajan toisiinsa ja mentiin naimisiin minkä jälkeen vasta tuli seksi. Mikään tutustumispäivänä sänkyyn - juttu ei tullut kuuloonkaan. 

Niinpä! Ja tää ei tarkoita ettei naista seksi kiinnostaisi vaan sitten sen yhden oman tyypin kanssa ainakin haluaisin opetella kaikki temput! (No, melkein kaikki... :D) Missä vanhan ajan herrasmiehet? Sellainen hitaaati etenevä mutta kuitenkin koko ajan kasvava kiinnostus herättää tän neidin halut satavarmasti. N33

Vierailija
104/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä on huonoja kokemuksia naiskavereista. He kaikki ovat olleet ihastuneet minuun.

Sehän on toisaalta hyvä merkki ja juttu että kaveruuden kautta se ihastuminen tulee usein tosi helposti. 

Miksi se olisi hyvä merkki? Kyllähän ihmiset haluaa kavereitakin. Mä olen naisena kokenut monta pettymystä kun luulin saaneeni kaverin ja sitten se mies onkin puskista ihastunut ja kokenut tarpeelliseksi kertoa siitä tai muuten yrittää muuttaa sitä kaveruutta. 

Vierailija
105/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole parisuhdemielessä kiinnostava mies, niin suurin osa naisista tekee kyllä hyvin selväksi, että kaikenlainen huomiosi heitä kohtaan on epätoivottavaa. Naiset ovat sellaisia. Varmaan usein miehetkin, mutta sitä ei itse huomaa niin helposti.

No tämä on kyllä aivan karmea asia mikä pitäisi muuttaa Suomessa. Oikeasti aivan todella junttia metsäläismeininkiä että ei voida jutella kaikkien ihmisten kanssa. Todella nirppanokkainen ja ylimielinen asenne! Ei tällaista oikeasti muissa maissa ole! Ihan jos maahanmuuttajienkin elämää katsoo niin miehet ja naiset tervehtivät toisiaan usein hyvin ystävällisesti ja arvostavasti ja vaihtavat kyllä muutaman sanasen keskenään iloiswsti ihan vain siksi että törmäsivät. Vaikka eivät edes kovin läheisesti tunne toisiaan. 

Riippuu maahanmuuttajasta. Kulttuureista/uskonnoista joissa sukupuolet pidetään erillään tulevat menevät aivan sekaisin normaalista iloisesta tervehtimisestä.

Pahin stalkkeri oli autopesulan työntekijä joka seurasi pesulasta minua (asiakasta) ruokakauppaan ja yritti siellä uida iholla. Ihan pimeää hommaa.

Vierailija
106/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma on mennyt täysin naurettavaksi että miehet eivät enää lähde esim kahville tai jonnekin museoon tai leffaan naisen kanssa vaan tätä ennen pitää olla jo annettuna vastaus tuleeko tänä iltana seksiä vai ei. Samana päivänä kun ollaan nähty ensi kertaa! Joskus naisena kadehtii vanhoja aikoja jolloin tutustuttiin kuukausien ajan toisiinsa ja mentiin naimisiin minkä jälkeen vasta tuli seksi. Mikään tutustumispäivänä sänkyyn - juttu ei tullut kuuloonkaan. 

Tuollaiset miehet eivät etsi parisuhdetta vaan panorinkiä.

Vierailija
107/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä kamalaa ja pelottavaa muka on ihastuneessa naisessa? Ei mitään Ei se ainakaan tule sinua hakkaamaan tai polttamaan. 

No menee siinä nyt kaveruus ainakin pilalle, jos epäkiinnostava kaverinainen yrittää vaihtaa kaistaa romantiikan puolelle.

Vierailija
108/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä naisena sanon että on melkoinen joukko miehiä, jotka eivät pysty näkemään naisia kavereina, ainoastaan objekteina

Mihin minä naisia kaverina tarvitsen? Erilaiset kiinnostuksen kohteet ja jututkin yleensä ihan erilaisia. En näe yhtään syytä mikä naispuolisessa kaverissa on "parempaa" kuin miespuolisessa. Miehet ei sentään juoruile kaikkia henkilökohtaisia asioita toisille.

Se neutraali kaveruus on olemassa esimerkiksi TUTUSTUMISTA varten. Oikeastaan en itse edes ymmärrä, miten muuten vastakkaisen sukupuolen edustajiin tutustutaan kuin ystävyyden kautta tai edes tuttavuuden. Kaveruus on sellaista paineetonta tutustumista toiseen jossa ei tarvi antaa vastausta saman illan aikana. 

Vastausta mihin? Minä tarkoitin pelkkää kaveruutta, platonista. Pelkkään kaverisuhteeseen en tarvitse, enkä halua naista.

Vierailija
109/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä on huonoja kokemuksia naiskavereista. He kaikki ovat olleet ihastuneet minuun.

Sehän on toisaalta hyvä merkki ja juttu että kaveruuden kautta se ihastuminen tulee usein tosi helposti. 

Miksi se olisi hyvä merkki? Kyllähän ihmiset haluaa kavereitakin. Mä olen naisena kokenut monta pettymystä kun luulin saaneeni kaverin ja sitten se mies onkin puskista ihastunut ja kokenut tarpeelliseksi kertoa siitä tai muuten yrittää muuttaa sitä kaveruutta. 

No minulla ollut seksisuhteita naisten kanssa, kunnes ovat halunneet siitä vakavampaa. On pitänyt viheltää peli siinä kohtaa poikki.

Vierailija
110/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua naisena tämä surettaa. Minusta olisi mukavaa että olisi miespuolisia kavereita joiden kanssa käydä pari samassa jossain kahviossa vaikkapa. Mutta tuntuu että tämä on jollekin kaverinaiselle aivan liian iso uhraus mieheltä että hän antaa kallista aikaansa jollekin naiselle vain jutellakseen hänen kanssaan. 

niin mutta kiinnostaako koulutettua naista esim jossain toimistotöissä olevaa naista kaveerata jonkun duunarimiehen kanssa?? itselleni ei haittaisi mutta epäilen että naisia voi haitata 

Olen itsekin koulutettu ja ihan mukiinmenevän näköinen ja minua kiinnostaisi kaveerata ihan kenen tahansa miestenkin kanssa, saa olla minun puolesta vaikka työtön. Monta kertaa parhaat ystävyyssuhteet syntyvät siitä että jommalla Kummalla tai molemmilla on ongelmia ja tuetaan ja tsempataan toinen toistamme pyrkimyksissämme. 

Mies haluaa ratkaista itse omat ongelmansa eikä ole kiinnostunut muiden ongelmista.

Vierailija
111/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä kamalaa ja pelottavaa muka on ihastuneessa naisessa? Ei mitään Ei se ainakaan tule sinua hakkaamaan tai polttamaan. 

No menee siinä nyt kaveruus ainakin pilalle, jos epäkiinnostava kaverinainen yrittää vaihtaa kaistaa romantiikan puolelle.

No kyllä perusmies nyt osaa tuollaisen tilanteen hoidella. Toki ehkä se on totta että noin epäkiinnostavan naisen kanssa miehet eivät yleensä ala edes kavereiksi. 

Vierailija
112/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kyllä se oikesti kiusalliseksi menee kun yrität hienotunteisesti antaa "pakit" että ei kaveruus menisi.

Vierailija
113/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, No paikalle saapui nyt selvästi vauva-foorumin valio. Ihan hyvin meni tähän asti. 

Vierailija
114/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies haluaa ratkaista itse omat ongelmansa eikä ole kiinnostunut muiden ongelmista."

No tämä nyt ainakaan ei pidä paikkaansa. Tai ainoastaan jos hän on tekemisissä jonkun mielestään tosi vastenmielisen naisen kanssa, niin sellaiselle ehkä ei halua purkaa tuntojaan ollenkaan eikä myös hänen ongelmiinsa etsiä ratkaisuja. 

Vierailija
115/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä perusmies nyt osaa tuollaisen tilanteen hoidella. Toki ehkä se on totta että noin epäkiinnostavan naisen kanssa miehet eivät yleensä ala edes kavereiksi. 

Minusta olisi mahdotonta olla kenenkään kaveri jos tiedän heillä olevan niin voimakkaita tunteita minua kohtaan.

Töissä kai nyt ois pakko olla jos joku ihastuis mutta epämukava olo siellä olisi.

Vierailija
116/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki avioliiton satama myös usein on sellainen paikka missä kaikki vuorovaikutus miehen ja naisen välillä katkeaa, ehkä lähinnä yrmyn miehen takia joka on alkanut pitää vaimoa itsestäänselvyytenä. 

Vierailija
117/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, joilla on platonisia naiskavereita, joista ei ole edes kiinnostunut, on osoittautuneet parhaiksi kumppaneiksi. Nykyinen poikaystävä on sellainen, että hänellä on lapsuudesta asti tosi iso kaveriporukka ja siihen kuuluu sekä miehiä että naisia. Poikaystäväni on tosi lämmin ja ymmärtäväinen, ja luotan hänen oikeasti haluavan minulle hyvää, ei ole pelkästään seksin perässä vaan oikeasti viihdytään yhdessä, riidellään tosi harvoin, hän auttaa ihan omatoimisesti siivouksessa kun on kylässä jne, koska ei ole misogynisti. Ihan täysi valhe, kun jotkut sanoo, ettei miehet ja naiset voi olla kavereita ilman että ainakin toiselle tulee jotain muita tunteita. Kyllä heteronaiset ja -miehet voi ihan vaan välittää toisistaan ihmisinä ja sitä kautta oppia kunnioittamaan vastakkaista sukupuolta myös sitten parisuhteessa. Väitän. Kun miehet pääsee näkemään kaverinaisten elämää läheltä ja tajuaa, millaisten asioiden kanssa naiset kamppailee, eikä pelkästään näe sitä miespuolisten kavereiden puolta kaikesta, niin kyllähän se lisää empatiaa.

Vierailija
118/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi mahdotonta olla kenenkään kaveri jos tiedän heillä olevan niin voimakkaita tunteita minua kohtaan.

Töissä kai nyt ois pakko olla jos joku ihastuis mutta epämukava olo siellä olisi.

Kyllä se lopulta ohi menee kun tottuu suhun. 

Vierailija
119/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset myös osaavat piilottaa ihastuksensa tarpeen tullen. 

Vierailija
120/222 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastausta mihin? Minä tarkoitin pelkkää kaveruutta, platonista. Pelkkään kaverisuhteeseen en tarvitse, enkä halua naista."

No miten sinä sen naisystävän sitten löydät?