Mies on suuri virhe ettet halua tutustua naisiin kavereina
Varsinkin jos valttikorttisi on sisäinen kauneus, niin sen paljastuminen vaatii aikaa mutta toimii kyllä. Jos lähdet liikkeelle asenteella "onko se kyllä vai ei, onko se kyllä vai ei" painostaen naista ratkaisuun ja vastaukseen "tämän illan aikana" tms, ja ainoa mistä olet kiinnostunut on seksi, niin helposti jäät kokonaan vaille. Todellakin kannattaa luoda paljon suhteita ihmisiin yleensäkin ja tulla tunnetuksi mukavana tyyppinä. Miesten harvemmin tarvii olla mitään ykköspriimaa päästäkseen sisään porukoihin.
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Näin keski-ikäisenä naisena sanon että on melkoinen joukko miehiä, jotka eivät pysty näkemään naisia kavereina, ainoastaan objekteina
Ja näitä miehiä kovasti hämmästyttää se, että monille naisille tämä tekee heistä vähemmän kiinnostavan myös partnerina.
Kaikilla miehillä, joista olen koskaan ollut kiinnostunut, on ollut useita naisia ystävinä, kavereina ym. Todennäköisesti sellaisille miehille kehittyy jonkinlainen kyky suhtautua naisiin luontevasti ihmisinä, mikä tekee heistä parempaa seuraa ylipäätään ja sitä kautta myös soveltuvampia kumppaniksi (ja kaveriksi ja miksi tahansa muuksikin).
Itse en ole ikinä heittäytynyt mustasukkaiseksi miesten naispuolisista ystävistä ja pidän sellaista erittäin typeränä. Terveillä ihmisillä on muutakin sosiaalista elämää kuin parisuhde ja he osaavat erottaa parisuhteen muista.
Mun naispuoliset kaverit jäi pois kun menivät miestensä kanssa yhteen. Nyt kun ovat eronneet, haluisivat olla taas kaveria.. En mä tuollaisesta ystävyydestä perusta.