Supernanny uusi kausi 2025
Katso lähetysajat : Supernanny Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (630)
Tulee paha olo tosta huutamisesta ja pauhaamisesta. Ylivirittynyt ja ärtynyt olo näin aikuisellekin. Kammottavaa.
Jakso 2. Yksi sääntö "äiti puhuu normaalilla äänellä" Siisus mitä huutamista. Lapset huutaa kun äiti huutaa. Jos lapsi huutaa,aikuinen puhuu korostetun hiljaa,jotta lapsi joutuu lopettamaan huutamisen jotta kuulee mitä aikuinen sanoo. Kokeilkaa vaikka.
Mä vaan olen sitä mieltä, että tietyille ihmisille pitäisi vahvasti suositella toimivia ehkäisymenetelmiä.
Näyttää onneksi siltä että kissaa ei kiusata, huh.
Häiritsee, kun taustoja ei tiedä ollenkaan. Ovatko nämä kakkosjakson pojat päivähoidossa ja äiti töissä vai onko äiti koko ajan kotona. Isästä ei puhuta mitään, onko totaaliyksinhuoltaja.
Tämä äiti tarvitsee ehdottomasti ulkopuolista tukea, muuten tästä ei selvitä. Äitihän on ihan kohta loppu. Nyt tukihenkilöitä kehiin ja äkkiä. Ei kannata yrittää olla liian urhea vaan pyytää ajoissa apua.
Ihailen kyllä Piaa. Itse en kestäisi tällaista menoa päivääkään.
Anteeksi mutta nää tän jakson pojat... Vaikuttavat todella rasittavilta pikku diktaattorien aluilta, esikoinen varsinkin 🤯
Tämä toisen jakson äiti on kyllä pelottava huutaja. Ahdistaa katsellakin, ei hellyyden häivää missään.
Ja hänelle myös jostain apuja, että saisi sitä omaa aikaa.
Ehkäisy on keksitty, mistä näitä sikiää?! Kaikilla on tuolla paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Jakso 2. Yksi sääntö "äiti puhuu normaalilla äänellä" Siisus mitä huutamista. Lapset huutaa kun äiti huutaa. Jos lapsi huutaa,aikuinen puhuu korostetun hiljaa,jotta lapsi joutuu lopettamaan huutamisen jotta kuulee mitä aikuinen sanoo. Kokeilkaa vaikka.
Kerran sellaisen armeijan kapiaiselta kuulostava mamma kerhosta kävi meillä ja paheksui minua kun en niin sanotusti ohjaa vahvemmin lapsiani, jotka ovat aika hiljaisia luonnostaan. Hän sanoi, etteivät he opi olemaan. Hän itse reuhasi lapsilleen kuin riivattu ja pelkkä käsienpesu oli miljoonan ohjeen ja komennon paikka. Lapsensa vastasivat hänelle yhtä laille täysillä. Tuli sellainen olo, että lapsista oli mukavaa ärsyttää äitiään, joka hermostui älyttömästi.
Se, että mennään käsienpesun kautta kahvipöytään ja lapset siis syömään voileivän ja keksin tai pari ennen leikkimistä, vaikutti olevan äidille miljoonan jäkätyksen paikka. Jotenkin tuntui siltä, että hän oli todellinen pessimisti eikä voinut millään uskoa lapsistaan mitään hyvää. Sekin, että hän halusi vahtia lasten leikkimistä päältä katsoen änkäytyen lastenhuoneeseen ja opasti tuon tuosta leikkimisessä, oli omille lapsilleni liikaa. He sanoivat vierailun jälkeen, etteivät halua lasten äitiä huutamaan meille. Lapset eivät kuulemma huuda siinä kerhossa, jossa käytiin ilman aikuisia, kuten äitinsä kanssa. En osannut oikein vastata lapsilleni mitään selitystä äidin käytöksestä.
Pakko sanoa, että eri ihmisillä on erilainen temperamentti. Meillä olemme rauhallisia kaikki ja pitäisi olla kyllä äärimmäinen tilanne, ennen kuin meillä huudetaan. Lasten normaaliin älyynkin olemme luottaneet ja siten välttyneet käskyttämisrumbalta. Tietenkin meidän tapamme voi vaikuttaa auktoriteetittomalta jne kun aikuinen ei jäkätä koko ajan pää punaisena. Se on aivan sama, mitä auktoriteettiuskovaiset ajattelevat. Normaali lapsi ymmärtää asiat kun heidän kanssaan keskustelee ihan normaalilla äänellä. Lapsia ei kannata aikuisen lietsoa paniikkiin omalla käytöksellään.
Ruokapöytä ja kolme tuolia. Miksi äidillä ei ole paikkaa pöydässä? Näitä on näkynyt aikaisemmissakin jaksoissa, että vanhemmat eivät syö samaan aikaan kuin lapset. Miksei?!
Lapset päiväkotiin. Toivottavasti ovatkin.
Mä mietin koko jakson ajan että ketä tämä Jasmine muistuttaa. Viime minuuteilla lamppu syttyi: Ylen Teiniäidit-sarjan alkukausien Saritaa.
Samanlainen jäkättävä puhetyyli, ulkonäössä ja olemuksessakin paljon samaa. Ja turun murre!
Hyvä lopputulos kuitenkin, ihailen tuota Piiaa kylläkin, hyvät hermot ja hyvät neuvot. Sitä varmaan ihmettelen että mihin ne isät ovat aina kadonneet, tuollakin kuitenkin kolme aika samannäköistä poikaa eli lienevät samasta isästä. Kyllä pojillekin olisi hyvä saada vähän mieskasvattajan mallia. Jos olisi leski , olisi varmaan mainittu. Mutta kyllä tässä yksinhuoltajien maassa herää kysymys että missä ovat kaikki näiden yksinhuoltajien isät. Nuo naiset ovat kyllä aika kovilla. Hattua nostan heille, mieslusmuille en.
Vierailija kirjoitti:
Äidin tausta kertoo paljon.
Ei sitä taustalleen kukaan mitään mahda. Siihen nähden vaikutti yllättävänkin fiksulta ja vastaanottavaiselta lopulta.
Kyllä lapsuuden kokemukset vaikuttavat meihin joko elämän. Ei siitä mihinkään pääse.
Eläin kärsii tälläisestä perheessä