Supernanny uusi kausi 2025
Katso lähetysajat : Supernanny Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (630)
Siis ilmeisesti tuo Jasmine + kolme poikaa -jakso on kuvattu 2023. Koska kuvausten päättyessä Jasminella juuri alkanut parisuhde, mistä nyt 9 kk vanha tyttövauva. Tyttöhän on sitten syntynyt alkukesällä 2024. Tytön isä tapaa tytärtään vain valvotusti ja Jasminella uusi mies, jolla lapsia usean naisen kanssa.
Voi kun lapsilla olisi jatkossa vakaampi perhetilanne eikä vaihtuvia "isähahmoja".
Mistä löytää miehen ja miksi lähtee harrastaa seksiä miehen kanssa joka tulee tapaamaan lasta vain valvotusti. Oli jo poikien kanssa vaikeata. Ei lapsillekaan mukavaa jos perheessä miehet vaihtuu.
Mua ärsytti siinä eniten se, että se välipalakulho piti kuitenki jättää siihen pojan paikalle kiusaksi. Miks sitä ei ois sit siivottu samalla pois ku muutki lautaset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakso 2. Yksi sääntö "äiti puhuu normaalilla äänellä" Siisus mitä huutamista. Lapset huutaa kun äiti huutaa. Jos lapsi huutaa,aikuinen puhuu korostetun hiljaa,jotta lapsi joutuu lopettamaan huutamisen jotta kuulee mitä aikuinen sanoo. Kokeilkaa vaikka.
Kerran sellaisen armeijan kapiaiselta kuulostava mamma kerhosta kävi meillä ja paheksui minua kun en niin sanotusti ohjaa vahvemmin lapsiani, jotka ovat aika hiljaisia luonnostaan. Hän sanoi, etteivät he opi olemaan. Hän itse reuhasi lapsilleen kuin riivattu ja pelkkä käsienpesu oli miljoonan ohjeen ja komennon paikka. Lapsensa vastasivat hänelle yhtä laille täysillä. Tuli sellainen olo, että lapsista oli mukavaa ärsyttää äitiään, joka hermostui älyttömästi.
Se, että mennään käsienpesun kautta kahvipöytään ja lapset siis syömään voileivän ja keksin tai pari ennen leikkimistä, vai
Kuulostaa aika äärimmäiseltä ja toki jos pelkkä käsienpesu on kauhean käskytyssuman paikka, niin kaikki ei ole ihan ok. Kannattaa siellä omassa erinomaisuudessaan kuitenkin muistaa, että myös lapsia on moneen lähtöön. Itse komennan joskus omia villikkojani aika kuuluvastikin (tosin kerran, se riittää) ja olen kyllä huomannut lempeän kasvatuksen kannattajilta pitkiä katseita. Mutta näillä samoilla ihmisillä on rauhallisia, arkoja lapsia, jotka eivät uskalla vielä kouluikäisenäkään kiivetä puuhun metriä korkeammalle. Omani oli viidessä metrissä jo kolmevuotiaana... Silloin yksinkertaisesti tarvitaan tiukemmat rajat, kun lapsi on itse rohkea ja jopa uhkarohkea. ;)
Vierailija kirjoitti:
Siis ilmeisesti tuo Jasmine + kolme poikaa -jakso on kuvattu 2023. Koska kuvausten päättyessä Jasminella juuri alkanut parisuhde, mistä nyt 9 kk vanha tyttövauva. Tyttöhän on sitten syntynyt alkukesällä 2024. Tytön isä tapaa tytärtään vain valvotusti ja Jasminella uusi mies, jolla lapsia usean naisen kanssa.
Voi kun lapsilla olisi jatkossa vakaampi perhetilanne eikä vaihtuvia "isähahmoja".
APUA 8O Siis miksi, oi miksi, kukaan tuossa tilanteessa hankkii vielä neljännen lapsen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APUA 8O Siis miksi, oi miksi, kukaan tuossa tilanteessa hankkii vielä neljännen lapsen?
Koska RAHA ja ei tarvitse kouluttautua ammattiin, mennä töihin. Tuosta paistaa kirkolta kanjoniin asti kirjo. Hormonihöyry raskaana saattaa myös woimauttaa, hetkeksi. Säälittävää touhua
Oho pitäkö paikkansa ? Olihan tuo vähän erikoinen. Herää vaan kysymys kuinka pitkän jaksaa 4 lapsen kanssa ? Poikien kanssa oli jo raskasta. Ei niitä lapsia vaan tehdä.
Kamalaa huutoa koko ajan. Ei mitään tajua äidillä äänensä voimakkuudesta eikä ymmärrä säädellä sitä.
Ei koko ajan tarvitse komentaa ja uhkailla, ei se mene lapsien tajuntaan. Opetus, neuvonta ja ohjaus on poikaa. Ja johdonmukaisuus.
Onko toivottuja lapsia pakko tehdä joka miehenkuvan kanssa? Jos ei ole osaamista kummallakaan ei lapsien tulevaisuuskaan näytä hääviltä.
Ihme, kun Penttala ei sanonut, ettei tarvitse huutaa, kun hänellekin huutopuhui.
Kissakin uskalsi heti tulla syliin ja sohvalle kun kotona tilanne rauhoittui ja oli vähemmän meteliä ja häslinkiä. Ohjelman alussa se kissa vaan luimisteli jossain sohvan takana piilossa.
Kakkos jakson äiti tässä MOI!
mitäs siinä sivustaseuranneella tällästä tietoa! Kukaan teistä ei tiedä mitään minusta tai lapsista joten lakatkaa huutelemasta ja neuvomasta tuo on kuvattu 2vuotta sitten
Eikä todellakaan ole tehty kuin tytön isän kanssa isyystesti että hyvin sivustaseuranneella tietoa!?!?!? Kannattaa varmistaa molemmat kannat ennenkun alatye huutelemaan ja poikien isä itse minulle laittanut yli 4vuotta sitten viestiä ettei halua olla tekemisissä poikien kanssa. Itse hän lopetti poikien näkemisen!!!
ja tytön isä itse valehtelee minkä kerkee joten kannattaa kysyä ensin multa miten asian laita on ennen kuin tänne valheellista tietoa kertoo!!!
keskittykää omaan elämiseen ja omiin asioihin kuin puuttumalla toisten koska ette tiedä totuutta mihinkään asiaan😂
Minulla on ammatti ja olen työelämässä, kiitos kun tiedät paremmin kuin minä Jasmine😂
Jasmine ei kannata nolata itseään yhtään enempää, touhusi on jo kauhiaa.
Vierailija kirjoitti:
Eläin kärsii tälläisestä perheessä
Kuitenkin kissa sai hellyyttä ainakin yhdeltä pojalta. Voi olla, että niitä helliä hetkiä ja tunteita on koettu kissan kanssa kun kerran muiden perheenjäsenien kanssa ovat koko ajan sukset ristissä jo eri-ikäisyydestä ja eri kehitysvaiheesta johtuen. En muuten huomannut pojilla yhtään pehmolelua.
Vierailija kirjoitti:
Ruokapöytä ja kolme tuolia. Miksi äidillä ei ole paikkaa pöydässä? Näitä on näkynyt aikaisemmissakin jaksoissa, että vanhemmat eivät syö samaan aikaan kuin lapset. Miksei?!
Lapsuudessa opittu malli. Ruokkija närppii sitten ruoanjämiä ruokailun jälkeen keittiössä. Se on väärin, koska lapset eivät opi pöytätapoja ilman aikuisen mallia ja lapset eivät opi keskustelemaan ruokapöydässä ilman aikuisen antamaa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Äh, voi hyvänen aika.
Miksi nämä jasminet aina ja jatkuvasti haalivat tällaisia kunnottomia vähän epämääräisiä miehiä elämäänsä, etenevät hirveän nopeasti eli heti muutaman kuukauden jälkeen muuttamista ja yhteen asumaa. Ja sitä en tajua, että täysijärkinen aikuinen ihminen ja useamman lapsen äiti ei tajua käyttää ehkäisyä?! Kierukka, pillerit, kumi - AINA, jos ei kerran perheenlisäystä haluta. Tämän tietävät teinitkin.
En usko sekuntiakaan, että tämä nykyinen parisuhde Uudessakaupungissa kestäisi. Miehelläkin jo lapsia monen naisen kanssa ennestään.
Keskittyisi nyt lapsiinsa ja itseensä, opiskelisi, menisi töihin, huolehtisi lapsistaan kunnolla. Siinä olisi ihan riittävästi hänen elämäänsä hommaa.
Se on se rakkauden nälkä. Silloin ei ole ehkäisy mielessä. Monesti vauvan luullaan ratkaisevan kaikki ongelmat ja takaavan jatkossakin onnellisen suhteen. Todellisuus on toisenlaista. Niissä onnellisissakin suhteissa ollaan välillä väsyneitä ja riidellään, mutta osataan sopia ja keskinäinen kommunikaatio sujuu. Parisuhteessa kaikki lähtee siitä, että vastataan toisen henkisiin tarpeisiin. Ensimmäiset 9-24 kuukautta menee psykiatrien sanojen mukaan ikäänkuin psykoosinomaisessa mielentilassa kiimaisena. Sen jälkeen suhteen pitää tarjota muutakin kuin sitä kiimaa. Monet lapsena ja nuorina vaille rakkautta jääneet sekoittavat keskenään ihastumisen, rakastumisen, rakastamisen ja himon.
Valitettavasti juuri näin. Olin vähän aikaa kasvatusalalla, ja jo lyhyessä ajassa kävi ilmi että eniten ongelmia oli isättömillä pojilla.