Ystävä tulee viikonlopuksi, mitä helppoa laittaisin ruuaksi?
Juomme kuohuvaa ja punkkua. Ei työläitä ruokia, kiitos!
Perjantaina iltapala, la ja su olisi yksi isompi ateria molempina päivinä.
Kiitos vinkeistä etukäteen.
Kommentit (48)
Voisiko kysyä siltä ystävältä mitä hän haluaisi syödä?
Osta salaattiainekset. Silppua ja tarjoa.
Tee iso määrä lasagnee. Just ite tein perheelle
Menkää ulos syömään tai suunnitelkaa ja laittakaa yhdessä.
Som "pala" duger väl vad som helst?
Perjantai-ilta: uunimakkara ja perunamuussi.
Lauantai: hernerokka ja pannukakku.
Sunnuntai: lasagne tai pätkäspaghetti vuoka.
Perjantain iltapalaksi heittäisin uuniin Quiche Lorraine -piirakan. On ruokaisa, helppo ja nopea iltapala.
Lauantaiksi vaikka pihvit, itsetehdyt lohkoperunat, majoneesi/aioli ja kylkeen helppo salaatti. Taas helppo ja vaivatonta.
Sunnuntai voisi olla vaikka krapulapitsapäivä? Itse tehtynä tai tilattuna?
Ap kysyy selkeän kysymyksen, ja te käskette googlaamaan?
Minä tekisin quiche lorraine tai feta-pinaattipiirakan salaatteineen perjanta-illaksi. Siitä riittää myös lauantai-illaksi.
Ruokasi tekisin bravuurini, joka on chicken tikka masala. Toiseksi päiväksi vaikka kermainen lohikeitto, siitä kun useimmat tykkäävät.
Lihaa,rasvaista maitoa,voita,sokeria, vehnää. Ne pääraaka-aineina.
Vierailija kirjoitti:
Minä tekisin quiche lorraine tai feta-pinaattipiirakan salaatteineen perjanta-illaksi. Siitä riittää myös lauantai-illaksi.
Ruokasi tekisin bravuurini, joka on chicken tikka masala. Toiseksi päiväksi vaikka kermainen lohikeitto, siitä kun useimmat tykkäävät.
Enpä söisi noista mitään. Sori siitä. Ihan äärimmäisessä hätätilassa ja nälkäkuoleman partaalla ehkä se quiche lorraine.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kysyä siltä ystävältä mitä hän haluaisi syödä?
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt nykypäivänä kovin selkeä ollut. Ihmisillä on nykyään niin paljon rajoituksia ruokien suhteen ja kaikilla varmasti on jokin inhokki ruoka. Multa sentään kaveri osas kysyä allergiat kun menin sinne syömään, eikä kysellyt avpalstalta.
Menkää grillikotaan punkun kanssa ja savustatte lohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä söisi noista mitään. Sori siitä. Ihan äärimmäisessä hätätilassa ja nälkäkuoleman partaalla ehkä se quiche lorraine.
Sitähän tässä kysyttiin.
Foodoran muuli hommiin vaan.