Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilö joka ei naura

Vierailija
06.03.2025 |

Mitä mieltä ihmisestä joka ei naura ääneen tai hyvin harvoin. Virnistää tai hymyilee leveästi ja jos nauraa niin se on hyvin hiljaista.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis nainen niin olen ihan myyty.

M36

Vierailija
2/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke. Ulise. Volise. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru on parempi kuin nauru, sillä sydämelle on hyväksi, että kasvot ovat murheelliset.

Viisaitten sydän on surutalossa, tyhmien sydän ilotalossa.

Vierailija
4/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että omaa erilaisen huumorintajun kuin seuransa.

Vierailija
5/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sun jutut ei ole hauskoja. Jokainen nauraa jos on oikeasti hauska juttu.

Vierailija
6/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen ihmisen. Onhan se erikoista. Hymyilee herkästi ja leveästi, mutta harvoin kuuluu pihaustakaan. Sitten kun nauraa äänekkäästi, niin kuullostaa siltä kuin tukehtuisi. Ehkä hällä on joku ongelma.

Vierailija
7/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkut on itketty ja naurut naurettu.

Vierailija
8/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvat jutut naurattaa. Varmasti olen tosikko mutten todellakaan löydä paljon nauramista kenenkään jutuissa.

Vierailija
9/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo tai varautunut.

Vierailija
10/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. 

Vierailija
11/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nauraa ääneen ja toiset ei. Mun lapsetkin on keskenään ihan eri ääripäätä, toinen hyvä kun hymyilee ja toinen käkättää ihan kaikelle. 

Vierailija
12/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei naurata niin ei naurata. Omaa ehkä erilaisen huumorintajun kuin muut? On ujo tai isomman porukan sosiaalisissa tilanteissa jopa ahdistuu?

Antakaa nyt ihmisten olla omia itsejään, jos eivät mitään pahaa tarkoita tai kiusaa muita. 

Vierailija
13/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuollainen. Ehkä olen joskus nauranut, en muista, luultavasti olen nauranut lapsena. Ei vaan naurata, kohteliaasti kyllä hymyilen. Olen kyllä muuten hyväntuulinen, mutta en tyhjännauraja. Nauru on yliarvostettua.

Vierailija
14/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei naurata niin ei naurata. Omaa ehkä erilaisen huumorintajun kuin muut? On ujo tai isomman porukan sosiaalisissa tilanteissa jopa ahdistuu?

Antakaa nyt ihmisten olla omia itsejään, jos eivät mitään pahaa tarkoita tai kiusaa muita. 

Ei aloitus paheksu ketään.

Vierailija
15/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On opetettu pienenä peittämään tunteitaan.

Vierailija
16/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot jutut. Ja mitään respektiä en varsinkaan anna niille alistujille, jotka aina hohottavat pomonsa tai  muun auktoriteetin tylsille jutuille, tämä lähinnä osoittaa heidän alistumisesta tasoa.

Vierailija
17/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aloitus paheksu ketään.

No sun kommentti paheksui mua! 😡

Vierailija
18/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden tällaisen ihmisen. Onhan se erikoista. Hymyilee herkästi ja leveästi, mutta harvoin kuuluu pihaustakaan. Sitten kun nauraa äänekkäästi, niin kuullostaa siltä kuin tukehtuisi. Ehkä hällä on joku ongelma.

Ehkä hän ei mielellään naura ääneen, jos itsekin tietää kuulostavansa kuolevalta aasilta.

Vierailija
19/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamaa kiristetty liikaa.

Vierailija
20/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä murjottajia se heille suotakoon,minä olen oppinut ei auta itkut markkinoilla siis huumoria peliin kuitenkaan ketään loukkaamatta.Kyllä ihminen joka jauhaa lämminhenkistä huumoria on usein tervetullut ja pidetty ihminen.No meitä on joka lähtöön kukin elää elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä