Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi musta tuntuu niin pahalle että mun kaikin tavoin surkea ex, esittelee uutta naistaan

Vierailija
16.05.2023 |

Kuukausi siitä, kun muutin pois yhteisestä kodistamme. Toki, avioero jo selvä. Mutta nyt tämä, vuosia salassa pidetty rakas on esitelty lapsille, asuu osittain meidän vanhassa kodissa. Nyt vkonloppuna mies menee meidän lasten ja tän uuden kanssa vanhempiensa luokse. Tai vievät lapset sinne yhdessä, sit rakastavaiset lähtee hotelliin pariks yöksi, ja sitten yhdeksi yöksi exän vanhempien ja lastemme luokse.

Musta tuntuu tosi pahalle. Muhun sattuu niin paljon se, että tämä suhde on jatkunut vuosia mun selän takana. Ja nyt heti, kun musta on päästy eroon, tämän kanssa ollaan julkisesti.

Aika pikaista lapsien kannalta?
Vaan, varmaan ne tykkää. Saavat ehjän perheen.

Ja kun joku kumminkin kommentoi, että katkera olet. Niin todellakin olen. Ihan todella todella katkera. Mä annoin siihen suhteeseen itsestäni kaiken. Enkä saanut muuta kun skeidaa tilalle.

Ja todellakaan en haikaile exän perään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele itsellesi uusi tai uusia.

Nyt on vielä sopiva vuodenaikakin.

Vierailija
2/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet aikasi kieriskellyt itsesäälissä, niin sitten ylös sieltä kuopasta ja näytä sille p@skalle, että sinä olet vahva ja itsenäinen, etkä välitä siitä entisestä miehestä risukasan vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä tunteita sitä kohtaan. 

Vierailija
4/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinäkin tapaat uuden, paremman miehen jonka kanssa voit olla onnellinen ihan näkyvästi. Lapsillehan olet tärkeä joka tapauksessa. Itselläni samansuuntaisia tunteita ex-naista kohtaan joten I feel you.

Vierailija
5/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan inhimillisiä ja ymmärrettäviä tunteita.

Vierailija
6/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajastaan asiat painuvat omiin uomiinsa. Tuokin romanssi arkipäiväistyy, eivät ne loputtomiin ruusuilla tanssi, mutta älä takerru siihenkään. Yritä vaan hyväksyä tilanne, onhan se nyt parempi siltä osin, ettet enää ole höynäytettävänä. Elämä maistuu välillä aika kitkerältä, sille ei voi mitään.

Vierailija
7/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erosta hetkessä toivu. Olisi jopa pelottavaa, jos sinuun ei yhtään sattuisi. Kertoisi siitä, ettei sinulla ole lainkaan tunteita. Ja tuskinpa on lapsista kivaa kun isä tuo heti uuden naikkosen kotiin, kun äidin auton perävalot ovat kadonneet näkyvistä. 

Vierailija
8/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään ehjä perhe ole, kun isä asuu yhdessä paikassa ja äiti toisessa. Naisystävä ei perheestä ehjää tee. 

Vierailija
9/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mikään ehjä perhe ole, kun isä asuu yhdessä paikassa ja äiti toisessa. Naisystävä ei perheestä ehjää tee. 

Eikä sekään siitä ehjää tekisi, vaikka asuisivat samassakin uusperheenä. Jotain on mennyt rikki peruuttamattomasti. I

Vierailija
10/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä sä noin tarkkaan saat tiedot kyyhkyläisten hotelliöistä yms.? Et kai stalkkaa exäsi somea tai muuten puhu hänen kanssaan tällaisia asioita??? Ei kai nyt lapset välitä tuollaisia tietoja? Eipä ihme, jos tuntuu pahalta, kun itse hierot naamaasi näitä. 

Vierailija
11/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tuntuu pahalta, koska pettäminen on epäreilua ja ajattelet ettei kurjake entinen miehesi ansaitse uutta onnea. Koita olla välittämättä, tekin saatoitte näyttää onnelliselta parilat ulospäin mutta itse tiedät totuuden.

Vierailija
12/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo... monesti tuollainen kauan salassa pidetty rakkaus ei sitten kestäkään sitä arkea. Se oli kivaa niin kauan kuin se oli salaista ja kiellettyä, mutta julki tultua se pian arkipäiväistyy ja muuttuu tylsäksi.

Sinuna pitäisin huolen, että lapset ovat tasan molemmilla vanhemmilla - ja nimenomaan arkena. Ei niin että vain viikonloppuina isi viettää kivaa vapaa-aikaa lasten ja uuden sussun kanssa. Huolehtikoot arjen sujumisesta yhtä paljon kuin sinäkin.

Sinun omina vapaaviikkoina nauttisin elämästä, ja töiden salliessa (kuten ehkä viikonloppuina?) matkustelisin.

Vierailija
13/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se että jotenkin vertaat itseäsi siihen: sekin paskakasa on löytänyt jonkun muun, mutta sinulla ei ole?

Vierailija
14/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uus eukko kalasteli itselleen pettäjän ja luultavasti saa kokea saman kuin sinä koet nyt jos yhtään helpottaa. Tollo eukko ja pettävä mies, ei mitään kadehtittavaa.

Vierailija
15/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Totta monen viestin sisältö.

Exää kohtaan ei ole tunteita.

Paitsi, on, viha ja se katkeruus siitä miten kohteli minua ja siitä että on pettänyt kauan.

Se ei haittaa että sillä on uusi nyt. Jos olisi ihan uusi. Se haittaa, että tämä on ollu mun selän takana vuosia.

Ja se haittaa että ne on kodissa, mistä mä jouduin lähtemään. Mun tavaroiden kanssa, jotka jouduin jättämään.

Mun lapsen kanssa, jota ex jatkuvasti myrkyttää kääntymään mua vastaan.

Se haittaa kaikista eniten. Jos tätä ei olis niin ihan sama mulle.

Kunpa vaan pystyisin muuttamaa kauas!!

Vierailija
16/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän halusit erota alun perinkin.  Niin makaa kuin petaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan